Ollaan kuin

pakko jakaa ajatus

kaksi pupua jotka kurkkii toisiaan nurkan takaa ja odottaa hetkeä jolloin on taas aika lähentyä :) Korjaa ehdottomasti, jos oon väärässä.
Nää on näitä mun luontoaiheisia ;)

Hyvät yöt, nuku hyvin..

22

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bfb cf

:----D oi.. puput jotka hyppii valitettavasti. pakoon toisiaan kohdatessaan..

• nuku sinäkin.

Mites niin ei me olla sellaisia töpöhäntöjä laisinkaan :)

• Ihan.

niin ollaan :)

Hyvää yötä!

• Oisin Sun pupusi <3

No nyt osui ja kolahti ;-) Luulenpa pienessä mielessäni, että meistä löytyis aavistua sitä pupua myös kun uskallettais vähän lähentyäkin :-D

• pakko jakaa ajatus

No niin, loikihan sitten liki :) ilma on mitä mainioin..:)

• hmmmm?

Joo. Sä vaan kurkit mun tontin nurkilla,siellä käyt syömässä apilaa,Rusakko !

• ex-smoker

Joo, juoksemme toisiamme karkuun kuin jänikset.

• kt.

Odotan ihan pupuna ;)

• ...........

mulle tuli sama mieleen;) millon tää piiloleikki loppuu,tätä pupua kypsyttää;)))

• pakko jakaa ajatus

voi ne puput loikkia joskus toisiaan karkuunkin erimielisyyksissään, mutta kun oikeat kemiat ovat kerran kohdanneet, niin ei niitä silloin pidä pysyvästi mikään irti toisistaan.. ;)
      Onko hienompaa näkyä, kuin se että kaksi pupua loikkii rinnakkain iloisesti :) ja puputtaa toisiaan mukavasti ;)

• UkkoPupunen

Hih.. hyvä vertaus. Puputhan on kovia lisääntymään, siksikö lähentymiset on niin lyhytkestoisia. Haluaa lähemmäksi, mutta kesyttäminen on aika työlästä, ei meinaa onnistua,..

• pakko jakaa ajatus

Kun olet jo havainnut kesyttämisentarpeen, niin olet hyvässä vauhdissa, jatka vaan...ja kesyttämisen tarvetta puolin ja toisin :)

• UkkoPupunen
        pakko jakaa ajatus kirjoitti:

Kun olet jo havainnut kesyttämisentarpeen, niin olet hyvässä vauhdissa, jatka vaan...ja kesyttämisen tarvetta puolin ja toisin :)

Kyllä mä sen vielä kesytän! Ymmärrän sen pupun kieltä aika hyvin.

• pakko jakaa ajatus
        UkkoPupunen kirjoitti:

Kyllä mä sen vielä kesytän! Ymmärrän sen pupun kieltä aika hyvin.

Hyvä ja onnea matkaan :) heh..

• maantien rusakko

Mulla tulee pupusta mieleen vain kauhusta sinkoileva rusakko, joka hyppää hämärällä tielle auton eteen ja kirmailee valokeilassa päättömästi siksakkia tietä pitkin auton edessä, tajuamatta hypätä tieltä takaisin pellolle tai metsään.

Toki, siis juuri tuollainen itsekin olen tainnut olla. Tungin näköpiiriin, käyttäydyin kuin sekopää idiootti, hämilläni ja nolostuneena heiluin edestakas ja lopulta juoksin karkuun sydän takoen sataayhdeksääkymppiä.

Onneksi en vielä ole kuollut rytmihäiriöön.

• Häkin ovi auki

Jänöt saattaa joutua pedon suihin. Teidän iloksenne kerron ettei *se* eläin liiku täällä Suomessa joka olen.

• pupurainen

Ai oletko sinä vai Suomi-neito?
        Jaa mut ny vasta hokasin lauserakenteen, siis se peto, joka olet, ei liiku täällä Suomessa. Huh huh..

• Entäs jos

*se* eläin karkasi Korkeasaaresta? :)

• joshellunaeiheilaa..

ollaan vain ollakseen ollaan diivaillen..sehän meissä joissakin on pahe ikuinen ........voi elämän kesä

• pakko jakaa ajatus

Jos mua tarkoitit, niin kaukana olen diivasta tai diivailusta. Onko paha olla tai jotain? Omaa pupua ikävä? Tsemppiä!

• kiimainen naaraspupu

Ois kiva olla yhden urospupun kanssa päällekkäin. Ja muutenkin helliä. Voi kiima.

• yksi pupu

Tervetuloa vaan kiimapupulle ;) I'll be waiting..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe