misen päivä , 40 päivää pitkäperjantaista .
Joh. 17:23. "minä heissä, ja sinä minussa "
Nämä harvat sanat , ovat koko maailman kalliimmat .
Antakoon Herra meille Hengensä , jotta oikein ja uskossa sen käsittäisimme ,- Jo iankaikkisuudesta asti , ennenkuin tätä
maailmaa vielä olikaan , , oli iankaikkinen Isä ainokaisessa pojassaan Pyhän Hengen yhteydessä yhtenä ainoana
Jumalana , jonka tähden ainoa poika lihansa päivinä maailmalle julistikin : MINÄ JA iSÄ OLEMME YHTÄ.
Joh. 10:30.
ATHANASIUKSEN TUNNUSTUKSESSÄ . "Jumalauus on
ottanut ihmisyyden itseensä " , tämä todistaa Herran Henki
sanoilla; "Hänessä KRISTUKSESSA asuu jumaluuden koko
täyteys ruumiillisesti " , Kol. 2:9.
Mutta kuuluuko tämä kunnia ja autuus meillekin ? Tosi on
jumaluus Kristuksen persoonassa ensin ottanut ihmisyyden itseensä , mutta tämäpä tapahtuikin meidän hyväksemme, jotta mekin Hänen kauttaan " TULISIMME JUMALALLISE-STA LUONNOSTA OSALLISIKSI , PAETESSAMME , POIS
TURMELUKSESTA , JOKA MAAILMASSA ON VALLALLA."
2 pIET. 1:4.
Jumalan Poika pukeutui ihmisluontoon , pyhittääkseen sen itsensä kautta ja saadakseen sen Jumalan yhteyteen . Niin kuin Isä on Hänessä , aivan niin Hänkin , jumalihminen ,
Jeesus Kristus , lupaa olla uskovissaan, "Minä heissä , ja sinä minussa" . Ja tähän kokrotettuun , kirkkaaseen "pää-
hänsä" on koko seurakunta istutettu , Hänen "lihastansa ja luistansa " osalliseksi tehty sekä niinmuodoin myös tullut
osalliseksi Hänen kuolemastaan ja ylösnousemuksestaan.
Uskon kautta Hän asuu sydämissämme ja me Hänessä.
Luuk. 24:44- 46. tämän pv. tapatumat 1978 vuotta sitten
tapahtuneesta , kantsii lukea loppuunkin asti luku siinä
on enää 7 jaetta.
Hyvää Kristuksen taivaaseen astumis päivää.
Helatorstai Kristuksen Taivaaseen astu
16
82
Vastaukset
- f-gh-ui
Jokaisen sopii miettiä ajatusta:
""Minä heissä , ja sinä minussa""
Jeesus ei ole ole heissä jotka Hänet ja Jumalan ja Jeesuksen Lain kieltävät sillä samalla he ovat kieltäneet Jumalan ja Jeesuksen.
Jeesus sovitti syntiin pakotettujen synnit, Jeesus ei kärsinyt ennakkoon muiden syntejä sovittaen.
Harhauttajat opettavat että kaikki synnit on sovitettu ja se on vale, väärän todistuksen antamista.
Jos kaikki synnit olis ennakkoon sovitettu niin Jeesuksen ei olis tarvinnut Jumalan Moosekselle antamaa Lakia vahvistaa, Lakia jonka täällä ovat monet kieltäneet... väittävät olevan uskossa mutta eivät usko Lakia vaan uskovat lainrikkojan oppeihin. Se on uskoa se!- paskanpuhuja kotiin
Täyttä paskaa kaikki Suoraan JUmalan sanaa vastaan sun juttusi. Mielenkiintoista nähdä kuinka piru lukee Raamattua.
- "Syntiin pakotettujen" :-))))))))))
- "Jeesus ei kärsinyt ennakkoon" :-)))))))
- "Harhauttajat opettavat että synnit on sovitettu" :-))))))
Harhauttajan paskaa kaikki.
Kuunteleppa mitä JUmalan sana sanoo sinun paskastasi!!!
***) Hepr. 10:14 Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään.
Hepr. 10:15 Todistaahan sen meille myös Pyhä Henki; sillä sanottuaan:
Hepr. 10:16 "Tämä on se liitto, jonka minä näiden päivien jälkeen teen heidän kanssaan", sanoo Herra:
"Minä panen lakini heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieleensä";
Hepr. 10:17 ja: "heidän syntejänsä ja laittomuuksiansa en minä enää muista."
***) Hepr. 10:18 Mutta missä nämä ovat anteeksi annetut, siinä ei uhria synnin edestä enää tarvita. - t.y-.ui9
paskanpuhuja kotiin kirjoitti:
Täyttä paskaa kaikki Suoraan JUmalan sanaa vastaan sun juttusi. Mielenkiintoista nähdä kuinka piru lukee Raamattua.
- "Syntiin pakotettujen" :-))))))))))
- "Jeesus ei kärsinyt ennakkoon" :-)))))))
- "Harhauttajat opettavat että synnit on sovitettu" :-))))))
Harhauttajan paskaa kaikki.
Kuunteleppa mitä JUmalan sana sanoo sinun paskastasi!!!
***) Hepr. 10:14 Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään.
Hepr. 10:15 Todistaahan sen meille myös Pyhä Henki; sillä sanottuaan:
Hepr. 10:16 "Tämä on se liitto, jonka minä näiden päivien jälkeen teen heidän kanssaan", sanoo Herra:
"Minä panen lakini heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieleensä";
Hepr. 10:17 ja: "heidän syntejänsä ja laittomuuksiansa en minä enää muista."
***) Hepr. 10:18 Mutta missä nämä ovat anteeksi annetut, siinä ei uhria synnin edestä enää tarvita.Kerro tuo sama raamatun UT:n Jumalan ja Jeesuksen Omalla Sanalla?!
Vain ja ainoastaa Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tiedot ovat Heidän totuutta ja Heidän antamia tietoja jos rikollinen kristinusko ei ole niitä väärentänyt.
1992 vuoden raamatun väärennöksessä on esim. älä tee huorin väärennetty älä tee aviorikosta että nuoret ja ei naimisissa olevat tekisivät syntiä Jumalaa ja Jeesusta vastaa nussimalla koko seurakuntaa ja pahimmat repis lasten perseitä.
JEESUS EI OLE "älä tee aviorikosta" KÄSKYÄ VAHVISTANUT JOTEN SE ON SAATANAA PALVELEVIEN OPPIA!
JUMALAN JA JEESUKSEN ANTAMAN LAIN VÄÄRENTÄMINEN ON RIKOS!
- teuta
En kyllä puhunut sanaakaan siitä asiasta .
Vaan kaikki kirjoitin Raamatusta , siis älä kinää sinäkään
usko vain ja ole valmis lähtemään , silloin kun kutsu tulee .
Huomasitko että teema oli , Jeesuksen taivaaseen astuninen.- ,g,uio-
huomasitko että kirjoitin mitä kyseinen esille laittamasi ilmaisu tarkoittaa?
Jos sinulle ei kelpaa Jeesuksen Oma Sana niin miksi Hänen ilmaisuille lutheria epäjumalanas jumaloit??? Sen opin tuella on Jumalan ja Jeesuksen Lakia rikottu mm. omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaen ja Jumala ja Jeesus ei ole niihin rikoksiin käskyä antanut vaan lestadiolaisten ja ja sinun herra epäjumala:
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
Joten älä palvele lutheria jumamalas Jumalan ja Jeesuksen Nimissä Heitä ja Pyhää Henkeä pilkaten!
- Jeesus on tie
Se on kuule teuta örvelön tapauksessa vaikea puhua uskosta. Valheeseeen uskomalla ei pelastu.
Tuo mielisairas mies puhuu koko ajan pelkkää paskaa, suoraan Jumalan sanaa vastaan kaikki mitä hän kirjoittaa. Kuinka osaakin asettua ihan kaikessa vastustamaan Jumalan sanaa. Hän ei ole vastannut, mutta on mahdollista että hän on ollut tunnustyava kristitty ja sen jälkeen pilkaannut Pyhä Henkeä. En ole koskaan tuollaista vänkylää vielä tavannut, Jumala jatkossakin varjelkoon tapaamasta.
Kyllä Jumalan ihme täytyy tapahtua, jos tuosta lankeemuksen tilasta vielä käännytään kohti Kristusta ja taivaan tietä. - teuta
Niin minäkin olen miettinyt , koska ei tänäänkään , Jeesuksen
taivaaseen nousemisen päivä ,voi muutakun häiritä toisia ,
Hänellä on varmaan mahtava luki,,, Häiriö.- tyu.-99-j
Miinulla ei ole niin paha lukihäiriö kuin heillä jotka uskoo tätä herraa ja sen sanaa muuksi kuin perkeleen epäjumalan sanaksi:
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
- ki.-uy-.t
teuta kirjoitti:
"Jo iankaikkisuudesta asti , ennenkuin tätä
maailmaa vielä olikaan , , oli iankaikkinen Isä ainokaisessa pojassaan Pyhän Hengen yhteydessä yhtenä ainoana
Jumalana , jonka tähden ainoa poika lihansa päivinä maailmalle julistikin : MINÄ JA iSÄ OLEMME YHTÄ.
Joh. 10:30. "
luterilaisuuden TALUTUS KÖYDESSÄ SINUAKIN RAAHAAVAT OPETTAVAT KOLMINAISUUS OPPIA. OLET VARMAAN KEHITTYNEEMPI KUN EHKÄ, ILMEISESTI YMMÄRRÄT ETTÄ SE KOLMINAISUUS ON HARHAOPPI! - teuta
Örvelö , sinä ymmärrät noin , Jeesuksen ja Jumalan omat sanat ,on sinun keksimääsi , kaikki pitää Raamatussa olla
niitä sanoja , Siellä ei voi lukea erilailla kun Raamatussa lu-
kee , se tarkoittaa sitä että ilman Raamatun sanoja loppuu sanat , örvelön pitää se ymmärtää , ennen kuin alkaa ketään
opettaa , tai luulla että sanaa riittää vaikka kuinka paljon on
jos vain luemme henkilökohtaisia Jumala ja Jeesuksen opista
Hebr. 11:6. Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen ; sillä sen joka : Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa , että Jumala on ja että Hän palkitsee ne , jotka Häntä etsivät.
7. Uskon kautta Rakensi Nooa , saatuaan ilmoituksen siitä , mikä ei vielä näkynyt , pyhässä pelossa arkin perhekuntansa pelastukseksi ; ja uskonsa kautta hän tuomitsi maailman , ja hänestä tuli sen vanhurskauden perillinen , joka uskosta tulee. 8. Uskon kautta , oli Aabraham kuuliainen, kun hänet kutsuttiin lähtemään siihen maahan , jonka hän oli saava perinnöksi , ja hän lähti tietämättä , minne oli saapuva .
9 Uskonkautta hän eli muukalaisena lupauksen maassa ....
11. Uskon kautta sai Saarakin voimaa suvun perustamiseen..
13. Uskossa nämä kaikki kuolivat eivätkä luvattua saavut-taneet , vaan kaukaa he olivat nähneet ja sitä tervehtineet ja tunnustaneet olevansa vieraita ja muukalaisia maan päällä .
17 Uskon kautta uhrasi Abe poikansa ....
20 . Uskon kautta antoi Iisak siunauksen Jaakobille ja Eesaulle, joka koski tulevaisiakin.
21. Uskon kautta siunasi Jaakob kuolleissaan kumpaisen Joosefin pojista ja rukoili sauvaansa nojaten ....
22. Uskon kautta muistutti Joosef loppunsa lähestyessä , Israelin lasten lähdöstä , ja antoi määräyksen luistansa.
23. Uskon kautta pitivät Mooseksen vanhemmat häntä heti hänen syntymisensä jälkeen kätkössä kolme kuukautta , sillä he näkivät , että lapsi oli i9hana , eivätkä he peljänneet kunikaan käskyä .
24. Uskon kautta kielsi , Mooses suureksi tultuaan kantamasta Faaron tyttären poijan nimeä .
25. Hän otti mielummin kärsiäkseen vaivaa yhdessä Jumalan
kansan kanssa kuin saadakseen synnistä lyhytaikaista neutintoa ...
26. Katsoen "Kristuksen pilkan " suuremmaksi rikkaudeksi kuin Egyptin aarteet. ; sillä hän käänsi katseensa palkintoa kohti .
27. Uskon kautta hän jätti Egyptin pelkäämättä kuninkaan vihaa , sillä koska hän , ikäänkuin näki sen, joka oli näkymätön niin hän kesti .
28 . Uskon kautta hän pani toimeen pääsiäisen vieton ja
veren sivelyn , ettei esikoisten surmaaja koskisi heihin.
29. Uskon kautta he kulkivat poikki Punaisen meren....
30. Uskon kautta kaatui Jerikon muurit ....
31. Uskon kautta pelaastui portto Raahab ...
Tässä on muutama Uskon osoitus , ja kaikki on toteutunut
jo kauan sitten .- ty.ui-op
teuta;
mitä älä tapa käsky tarkoittaa?
ja
mitä älä tapa käskyn rikkominen tarkoittaa?
- teuta
Toinen teksti , Apt. 1:7. Hän sanoi heille: "Ei ole teidän
asianne tietää näitä aikoja eikä hetkiä , jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut .
8 . Vaan kun pyhähenki tulee teihin , niin te saatte voiman,
ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa
että koko Juudeassa,Samariassa ja aina maan ääriin saakka,
9. kun hän oli tämän sanonut , kohotettiin Hänet ylö heidän nähtensa , ja pilvi vei Hänet pois heidän näkyvistään .
10 . kun he vielä katsoivat taivaalle Hänen mennessään , niin katso , , heidän tykönänsä seisoi kaksi kaksi miestä ,
valkeissa vaatteissa .
11. ja nämä sanoivat "Galilean miehet , mitä te seisotte ja katsotte taivaalle,? Tämä Jeesus , joka otettiin teiltä ylös
taivaaseen , on tuleva samalla tavalla , kuin te näitte Hänen taivaaseen menevänkin" .
Sel. Luuk 24: 50. JEESUS NOUSI YLÖS TAIVAASEEN SIUNATESSAAN OPETUSLAPSIAAN . Siis läpi koko seurakuntakauden Hän tahtoo siunata ihmisiä , jotka armoa
etsien kääntyvät Hänen puoleensa , tehden sitä sanansa, sakramenttien ja palvelijainsa välityksellä . Siitä ottaako
ihminen vastaan tämän siunauksen vai torjuuko hän sen , haluten jäädä kirouksen alaiseksi , riippuu hänen iankaik-
kinen kiohtalonsa .. ks. Matt. 25:31-46. --Apt. 1:4-11.
antaa täydentäviä tietoja JEESUKSEN taivaaseenastumiseen liittyneistä asioista . - teuta
Tämän ketjun tekstiä sopii luke muittenkin kuin örvelön
- kl.,kl,.j
mitä älä tapa käsky tarkoittaa?
ja
mitä älä tapa käskyn rikkominen tarkoittaa ja todistaa rikkojista ja heidän tukijoista?
- teuta
Miten se kuuluu tähän avaukseen ?
siid toi älätapa , en voi sitä ymmärtää ?
Etkö sinä lue toisten tekstiä lainkaan ?
Kirjoitat tollasta omaa skeidaa vaan ?
Myhäilet kun olet saanut meikäläiset höynäytettyä. ?
Eiköhän sovita että örvelökin lukee viestit ja vastaa sitten ?- g-hj.k
Joka palvelee älä tapa Lain rikkoja rikollisuutta ja kieltää Jumalan ja Jeesuksen Lain ei ole rehellinen vaan Jeesuksen antaman tiedon mukaan valehtelija:
1Joh. 2:4
Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
12:30 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135