Voisko joku kertoo, että kuinka monta senttiä mopoa pystyy madaltamaan?
Mopon madaltaminen
11
7520
Vastaukset
- asdf34erhsgrh54u6y35
Etupumput niin alasku menee : madaltuu joku 20cm
sit taka iskari helvettiin niin luulis riittävän - johed123
Okei eli siis tällänen 150 senttinen pystyy ajamaan tollasella malaguti xsm mopolla =)?
- dfg4
Toi vittuili vaan sulle. mene liikkeeseen testaamaan malagutia ja jos on liian korkea niin kysy myyjältä saako vielä madallettua.
150c pystyy ajamaan millä vain ilman mitään madalluksia. Itsekin lapsena/junnuna ajelin crosseilla ja enskoilla.
Roikottaa vain pysähtyessä satulan reunalta niin homma toimii.
- johed123
No ainaki tuol sen sivuilla lukee, että istuinkorkeus: 870mm ( MADALLETTAVISSA)
- fghgtdggdhdggggfgfgf
irrota renkaat ni joha madaltuu!
- xDDDDDDDHAHAHAHAHLOL
EHEHEHEHEHEHEEEEEEEEEEEEEEEHEHEHEHEHEHEHHHHHEEEEEEEEEEEEHEHEHHEHEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEHHEHEHEHEHEHHEHHHHHHHHHEEEEEEEEEEHHHHHHEEEEEEEEEEEEHHEHEHEHEHHE x100000000000000000000000000000000000000000000000 XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- 150cm://
oon 150cm ja en haluis millä mankil tai masail siel päristellä nii ajattelin tollase Rieju MRX:sän ostaa nii onko mahollista madaltaa sitä :/?
- oot
Pätkä jos oot 150 cm
- Anonyymi
penkin kaiverrus madaltaa jo sen reilut 5cm, itse olen kaivertanut ja toimii oikein mainiosti kun asentaa vain siihen nahkan alle vielä semmoisen tason, joka pitää sen järkevän näköisenä! :)
- Anonyymi
Shopper crash!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603705Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen492990Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252898Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3651961- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2091112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27929- 47921
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105904