ilmavaivat ja suhteet

apujakaipaava

Minulla on ollut jo pidemmän aikaa aina hirveät ilmavaivat ja se on todella kiusallista tilanteissa jossa olisi noloa päästellä, esim.miesten seurassa en pysty rentoutumaan ollenkaan, ellen ole kovassa humalassa, kun pelkään nolaavani itseni. Jos olette vaikka uuden tuttavuuden luona yökylässä, niin miten te muut näistä vaivoista kärsivät toimitte, ravaatteko jatkuvasti vessassa miehen ihmetellessä vieressä vai millä tavoin saatte ennaltaehkäistyä ilmavaivat? Itse kun en kehtaa hirveästi edes vessassa päästellä hajun ja äänenkin takia, tiedän että kuulostaa tyhmältä, mutta olisin kiitollinen jos saisin edes jotain neuvoja.

14

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hardstyle69

i need sexy woman who can fart loud and long

• sama vaiva

Sama vaiva ollut jo vuosia ja senpä takia en kenenkään luona yövykään :(
      Sinaire forte tabletit ehkäisee jonkin verran ilmavaivoja ainakin mulla.

• Apujakaipaava

Juu, olen kanssa itsekin kokeillut noita sinaire forteja, en mitään kovin suurta eroa huomannut ja nyt niitä ei edes enää näy apteekissa..?

• sama vaiva
    • Apujakaipaava

Juu pitää varmaan käydä eri apteekeissa etsiskelemässä jos sitä löytyisi:)

• viljat

Vähentäkää viljatuotteiden ja sokerien määrää. Kummasti vähenee ilman määrä suolistossa. Kokeiltu ja hyväksi havaittu. :)

• Apujakaipaava

Liittyykö tuo viljojen ja sokerien vähentäminen siihen hiivasyndroomajuttuun vai ? Keliakiaa ei itselläni ainakaan ole, mutta nuo viljatuotteet voi varmaan ilman sitäkin aiheuttaa oireita?
      Mitähän sitä sitten söisi, kun olen aina käyttänyt paljon pastaa ja leipääkin mene e jonkun verran.. Enkä ole kasvisten ystävä ollut koskaan, mutta pitäisi varmaan opetella syömään niitä sitten enemmän..
      Kaiken lisäksi olen alipainoinen, eikä paino saisi laskea yhtään, niin se tekee ruokaremontista hankalampaa.

• sama vaiva

Lääkärini sanoi, että kuulee joka viikko sitä, et viljatuotteet aiheuttaa oireita henkilöillä joilla on ärtynyt suoli ja gluteenittomat viljat sopii paremmin. Itse käytän lähinnä gluteenittomia viljoja ja vatsa on parempi muttei täysin oireeton oikein ikinä. Kasviksetkin muuten aiheuttaa oireita, varsinkin raa'at. Maissi esim. on pahaksi mut sekin on henkilökohtaista mikä sopii ja mikä ei. Mullekin joinain päivinä jotkut ruoka-aineet sopii paremmin kuin toisina.
      Olen myös alipainoinen joten hankalaa tämä on mullekin :(

• Apujakaipaava

Se voi kyllä olla että ne viljat aiheuttavat näitä vaivoja, mutten millään osaisi olla ilman niitä, viljaa on melkein kaikessa..:/ Toisaalta mitäpä ei sen eteen tekisi, että voisi sanoa hyvästit jatkuville ilmavaivoille..
      Lisää neuvoja kaipailisin sen suhteen että miten toimitte uuden tuttavuuden seurassa, juoksetteko jatkuvasti vessaan päästelemään vai yritättekö pidätellä viimeiseen asti? En nyt puhu lyhyemmistä kyläilyistä, vaan jos on esim. yökylässä.

• srhrpwi

Alkoholikin pahentaa tilannetta.

• liry

itsellänikin on näitä ongelmia, ja vielä senkin suhteen että alipainoa on ollut koko elämän ajan eikä se saisi laskea ollenkaan.
      ainakin sen olen huomannut että huonosti syötyä on ilmavaivoja ja yökyläreissuista jää usein hävettämään vaivat kun vessassakaan ei kehtaa ravata jatkuvasti, siksi vältän sellaisten seuraa öisin, jotka ei ole niin läheisiä tai on miespuolisia.
      gluteenittomat ja myös laktoosittomat tuotteet ovat auttaneet hieman, lääkitystä en ole vielä kokeillut ja vaivat ovat jatkuvia itselläni

• ei sovi ollenkaan

viikon söin luomuruisleipää ja en muista milloin on ollut tälläsiä ilmavaivoja ja muutenkin niin turvonnu olo, eli selvästi ainakin ruisleipä tekee minusta ilmavaivaisen

• ap

Edelleen apuja kaipailisin asiaan, tuntuu että ongelma on mennyt vain pahemmaksi...:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe