Uusia tuttavuuksia Bi/Lepakko tytöistä?

Tigerrrrr

Eli asia on niin että olen pian 25 vuotias Bi-tyttö läheltä turkua. Seurustelen miehen kanssa mutta ajatukset on ihan muualla välillä.. Olis kiva lähentyä, ystävystyy, tutustuu bi ja lesbo naisten kanssa ja vaihtaa ajatuksia kaikesta!

Tuntuu ettei samanhenkisii ystävii edes ole ja ne muutkin ystävät touhuu lähinnä perheittensä kanssa tai sitten ei kerkeä näkemään kun on niin kauhea kiire perustaa sitä perhettä.. argh! Laittakaa maileja tänne nii jutellaa vaikka mesessä ensin ja jos asut lähellä niin nähään :)

19

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä ainakin yks 18-vuotias tyttö Turusta :)

• laita mailis

niin kirjoitan sulle milksshake :)

• milksshake.
        laita mailis kirjoitti:

niin kirjoitan sulle milksshake :)

laita vaikka eka viestiä mun "roskaposti"osoitteeseen: [email protected], annan sit sitä kautta mun oikeen sähköpostiosoitteen kun en viitti sitä viljellä täällä ympäriinsä :D

• 19+9

Mten joku teil voi meilii lähettää, kun kenelläkään ei oo kunnollista osoitettakaan. Hotmail ei ole sitä. Se on ilmainen herregud!

• vanha akka olet

25 ei ole tyttö enään herrjumala sentäs!

• vanhalle pierulle

Kyllä on, taidat itse olla joku vanha pieru jo joka ei ainakaan oo saanu pitkään aikaan ja kateellinen nuoremmille TYTÖILLE.

• Happy11

Mä olen 29 vuotias Turussa asuva neito ja tutustuisin mielelläni muihin bisseihin
      osoite on [email protected]

• 8fgh

Täällä yksi Uudellamaalla asuva 32-vuotias lepakko. Saa pistää meiliä [email protected]. :)

• Turku7533

Täällä kohta 36v bi-nainen Turusta,ainakin meilikamua vailla näin alkuun.
      [email protected]

• kjj.jöj

Olen onnellisesti aviossa asuva 36 vuotias bi nainen, Ystäväpiirissäni ei ole muita bi seksuaaleja ja ajattelin että olisi aika tutustua muihin.
      Olisi hauska jutella ja käydä ulkonakin "vertaistuen" kanssa :D.

Laitelkaa mailia, laittelen itsekken täällä oleviin osoitteisiin. Kuulostellaan ensin onko mitään yhteistä, ja katsotaan sitten.

S.

[email protected]

• mal13

Tääl 23 vuotias tyttö, mullekkin voi laittaa kaikki kivat tytöt mailia. [email protected]

:)

• M-

Tuttu tunne…
      ajatukset muualla. Itse en seurustele enää miehen kanssa, en ole seurustellut johonkin aikaan. Olen yrittänyt löytää samanhenkistä bi-/lesbo-seuraa pääkaupunkiseudun baareista, mutta en ole ainakaan vielä siinä onnistunut. Satuin nyt aikaslailla ekan kerran nuuskimaan näille sivuille ja ihmettelemään, et mitäs täällä netissä vois tapahtua. Hmm.
      Mutta viestini Tigerrrr-tytölle oli, et hyvä sinä! Harmi, ettei ainakaan vielä oo sähköpostia, jota uskaltas jaelle tääl :) mut ehkä kohta...itsekin haluisin tutustua ja ystävystyä ja sitä rataa!

• Mulla sama ongelma, asun kanssa pääkaupunkiseudulla ja ei ole oikein ketään bi kaveria jonka kanssa jutella ajatuksista ja niin että toinen ymmärtäisi, joten jos haluat jonkun jonka kanssa jutella ja joka ymmärtäis sun ajatusmaailmaa niin täällä olis yks, Mailaa [email protected] jos haluat.

• ....................
    • laalaa123

Heippa! tälle saa kans nakella mailia, uudet tuttavuudet on aina tervetulleita! :) [email protected]

• josuus
    • HassuHaaveilija

Myös mulle voi laittaa kaikenikäiset mailia osoitteeseen [email protected] niin olis kiva tutustua uusiin ihmisiin. Olen 23v.

• seuraa?

Mulle kans viestiä tulemaan. Kaipailen bi tyttökaveria, jonka kanssa sitten jakaa kaikenlaista keskenään. Kaikki tutut heteroita ja tuntuu ettei mua oikein ymmärretä.

19v olen!

[email protected]

• jenniz_

Moikka! Täällä 18-vuotias bi tyttö Riihimäestä.
      Olen miehen kanssa suhteessa, mutta haluaisin tyttö seuraa ja jos suostut niin voitais kokeilla tyttöjen keskeisiä leikkejä. ;)
      Odotan sun viestiä! :)
      s-posti: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      280
      3468
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1923
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      30
      1561
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1451
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      138
      1093
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1034
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      68
      1018
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      90
      885
    9. Kannattaa ymmärtää se asia

että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.
      Tunteet
      198
      745
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      727
    Aihe