Mahtaisiko täältä löytyä joku jonka kanssa voisin mahdollisesti perustaa piirretyn virtuaalitallin? Itse olen niin huono HTML- koodeissa että olisi hyvä jos sinulta löytyisi siihen taitoa. Tallista tulisi ratsastuskoulu johon majoitettaisiin myös yksityishevosia. Mukavaa olisi jos hyvä piirtotaito löytyisi. Se ei kuitenkaan ole pakollista sillä minä voin kuvat piirtää jos sinulta ei siihen innostusta löydy. Olisi kiva jos olisit myös aktiivinen päivitteliä.
Osaisit tehdä hienon ulkoasun sillä minulta se ei oikein luonnistu. Lisää voitaisiin sopia sähköpostilla tai tässä foorumissa. :))
Innostusta virtuaalitallin perustamiseen??
riona96
2
128
Vastaukset
- Jossu Raitamaaa
Hei!! Minä voisin olla ehdokas :) Osaan HTML-kieltä ja ooon ihan ok (eli en ) piirtää, mutta ulkoasuja en valitettavasti osaa tehdä, muuta kuin grafiikoita (jos jostaki saatais koodaaja!) Eli, jos kiinnostaa laita mulle sähköpostia: [email protected]
Osaan HTML-kieltä ihan hyvin :)) Piirtää en osaa kyllä yhtään :)) Ja olisin tosi halukas tekemään virtuaalitallin. Omaa ulkoasua en kuitenkaa osaa tehdä, mutta valmiin ulkoasun osaan ottaa, ja semmosenhan voi joltain pyytää ;))
Kysele lisää: vtsilver.suntuubi.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2204450Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4443272Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142168Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141820Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51188Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691025- 741023
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24971- 75918
- 54916