Mahtaisiko täältä löytyä joku jonka kanssa voisin mahdollisesti perustaa piirretyn virtuaalitallin? Itse olen niin huono HTML- koodeissa että olisi hyvä jos sinulta löytyisi siihen taitoa. Tallista tulisi ratsastuskoulu johon majoitettaisiin myös yksityishevosia. Mukavaa olisi jos hyvä piirtotaito löytyisi. Se ei kuitenkaan ole pakollista sillä minä voin kuvat piirtää jos sinulta ei siihen innostusta löydy. Olisi kiva jos olisit myös aktiivinen päivitteliä.
Osaisit tehdä hienon ulkoasun sillä minulta se ei oikein luonnistu. Lisää voitaisiin sopia sähköpostilla tai tässä foorumissa. :))
Innostusta virtuaalitallin perustamiseen??
riona96
2
120
Vastaukset
- Jossu Raitamaaa
Hei!! Minä voisin olla ehdokas :) Osaan HTML-kieltä ja ooon ihan ok (eli en ) piirtää, mutta ulkoasuja en valitettavasti osaa tehdä, muuta kuin grafiikoita (jos jostaki saatais koodaaja!) Eli, jos kiinnostaa laita mulle sähköpostia: [email protected]
Osaan HTML-kieltä ihan hyvin :)) Piirtää en osaa kyllä yhtään :)) Ja olisin tosi halukas tekemään virtuaalitallin. Omaa ulkoasua en kuitenkaa osaa tehdä, mutta valmiin ulkoasun osaan ottaa, ja semmosenhan voi joltain pyytää ;))
Kysele lisää: vtsilver.suntuubi.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121382- 481159
- 771065
- 59933
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911