Mahtaisiko täältä löytyä joku jonka kanssa voisin mahdollisesti perustaa piirretyn virtuaalitallin? Itse olen niin huono HTML- koodeissa että olisi hyvä jos sinulta löytyisi siihen taitoa. Tallista tulisi ratsastuskoulu johon majoitettaisiin myös yksityishevosia. Mukavaa olisi jos hyvä piirtotaito löytyisi. Se ei kuitenkaan ole pakollista sillä minä voin kuvat piirtää jos sinulta ei siihen innostusta löydy. Olisi kiva jos olisit myös aktiivinen päivitteliä.
Osaisit tehdä hienon ulkoasun sillä minulta se ei oikein luonnistu. Lisää voitaisiin sopia sähköpostilla tai tässä foorumissa. :))
Innostusta virtuaalitallin perustamiseen??
riona96
2
99
Vastaukset
- Jossu Raitamaaa
Hei!! Minä voisin olla ehdokas :) Osaan HTML-kieltä ja ooon ihan ok (eli en ) piirtää, mutta ulkoasuja en valitettavasti osaa tehdä, muuta kuin grafiikoita (jos jostaki saatais koodaaja!) Eli, jos kiinnostaa laita mulle sähköpostia: [email protected]
Osaan HTML-kieltä ihan hyvin :)) Piirtää en osaa kyllä yhtään :)) Ja olisin tosi halukas tekemään virtuaalitallin. Omaa ulkoasua en kuitenkaa osaa tehdä, mutta valmiin ulkoasun osaan ottaa, ja semmosenhan voi joltain pyytää ;))
Kysele lisää: vtsilver.suntuubi.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954