Mulla on elisa viide paketti. Mulla on makuuhuoneessa tietokone ja modeemi. Pitäis saada netti myös digiboksiin ilman johtoo kun boksilta tulee modeemiin matkaa 10 - 15 metriä eikä huvittais vetää kämpän poikki mitään johtoo. Onko kellään ideaa mitä tehdä?
Vastaukset 2
- Penanen
Hanki Datasähkö eli modeemista kytket verkkopiuhan rasiaan (esim. ZyXEL), jonka kytket lähimpään sähköpistorasiaan ja toisen rasian laitat sähköpistorasiaan lähelle digiboksia ja siitä verkkopiuha digiboksiin. Näin sähköverkko toimii laajakaistaverkkona, kunhan pistorasiat kuuluvat saman sähkökaapin piiriin.
Hinta kahdelle rasialle on yhteensä n. 90 euroa eli ei ihan halpaa, mutta toimii hyvin. Ostin omani noin vuosi sitten Elisa Shopitista, kun tietsa ja modeemi ovat kaukana telkkarista enkä viitsinyt vedellä johtoja pitkin katonrajaa, kun ei ole ovien alla kynnyksiä.- SÄ OLETKIN
KROISOS PENNANEN AKU ANKASTA. t-osmo-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931719
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4701279- 871154
- 721088
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861063Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.40971- 93917
- 65695
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta174680Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60672