Ajatuksettomuus

Psykoosi

Mulla on diagnosoitu psykoosi ja jonkin aikaa on ollut ajatuksetonta, tyhjää oloa päivittäin. Se vaikeuttaa puhumista ihmisten kanssa, koska ei keksi paljoa puheenaiheita. Onko muilla kokemuksia? Aiheuttaakohan tätä lääkkeet vai sairaus?

On myös pään puutumisen tunnetta päivittäin, onko muilla?

7

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ai mää

      Mulla sama homma. Käyn poriseen mt-hoitajan tykönä parin viikon välein enkä keksi juuri mitään puhumistä. Ihan niinkuin pää ois tyhjä ajatuksista ku pitäis puhua. oon ollu sairaslomalla jo 6 kk. eikä olo muuksi muuttunu. Syön rispendalia päivittäin 1,5 mg.

    • njnlknn

      Lääkkeiden sivuvaikutuksia. Valitettavasti.

    • sampsa.suomalainen

      Jaa aika erikoinen - Tuota miten vahvaa lääkettä sulle määrättiin? Se mömmöt vaikuttaa varmasti - kerro ehdottomasti -lääkärille . Saatat pärjätä - elää paremmin miedommilla lääkkeillä. Ne ,kun vaikuttavat aivojen välittäjä aineisiin ni ei sitten ajatuskaan luista.. Juuri diaknosoituun -joku lekuri vaan intoilee määräämään sellaset napit -et ajatus seisoo niin sanotusti. jos rupee kuulumaan niit puheääniä, ja ne on epämiellyttäviä..voit haistatella suoraan- ja pyytää jättämän rauhaan. Siin mun neuvo. Kantsii muuten tutkia mistä o kysymys. Ei taidettu hirveesti Sunkaan kohdalla käyttää tieteellisiä tutkimuskeinoja - tuskin olit esim . käynyt röngenissä ja kuvista olis näkynyt pieniä ukkoja pään sisällä. Kuule pidä ainakin mielessä -aina, kun rupeet kertoo mahdollisista äänistä - ni jos lekuri huomauttelee -et kuuluu taudin kuvaan- harhat ,pidä mielessä -ettei ole näyttöä -et olisit niin sekaisin.. Kellään ei ole talitintin äänet, taikka porilaisten marssi kuulunut pään sisällä. Jos kuuluis olisit ensimmäinen. Kyllä se siitä. Pikaista paluuta normaali tilaan..

    • möllö

      mulla on diangnosoitu syömishäiriö ja vakava masennus, kuitenkin sain keväällä "terveen" paperit.. Nyt olen alkanut kuulla kavereilta ja tutuilta kommentteja oikeasta elämästäni ja "harhaelämästäni". Elän kuulemma kahta elämää, enkä tiedä enää mikä on totta ja mikä ei. Kannattaskohan sitä mennä johkin?

    • ärsyyntynyt!

      s*atanan lekurit kun eivät varoita mitään pillereiden sivareista!!

    • JK

      EI OLE

    • Tervekö?

      Sehän on hoidon tavoite, ajatuksia tulee, kun on ihmisten kanssa tekemisissä ja mahdollisuus puhua. Olet paranemaan päin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe