Pluto Yhtymä Aurinko?

Tietoa KHIITOS :oP

Mitä tarkoittaa pluto yhtymä aurinko? (pluto skorpionissa) (Punaisella ja vahvana näyttää olevan)

Entä Pluto Oppositio Aurinko

Kuka vihtis kertoo? :)

20

2887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • For all we know.

      En tiedä, mitä tarkoitat. Tarkoitatko syntymäkartalla olevaa aspektia, vai transiittia? Minulla on menossa Pluto yhtymä Aurinko - transiitti tulee muuttamaan persoonallisuuteni uudeksi, "ulos entisestä, siksi, joksi synnyit".
      Kun puhut punaisesta, luultavasti tarkoitat tällöin transiittia. Vaikka transiitti on hyvä, tehtävä on haasteellisin kaikista.

      Pluto oppositio Aurinko - en tiedä. Onko persoonallisuus "hakoteillä" tuolloin?

    • Pluto yhtymä aurinko

      ^Tästä näet elämääsi eniten vaikuttavat planeettaohitukset. Voit tutkia myös muiden aikarytmejä ja tehdä omaa astrologista tutkimusta. ^
      (TUOLLA ASTRO.FI SIVUILLA)

      Astro sivuilla tein oman syntymäkartan, ja siinä on sitte niitä ohituksia,
      että 1-3 tähteä -> heikko
      4-5 tähteä -> voimakas
      6 tähteä -> VAHVA.
      niin on ollut toista vuotta tuo PLUTO YHTYMÄ AURINKO VAHVANA.

      Minkälaisia kokemuksia muilla on ollu tämän PLUTO YHTYMÄ AURINGON aikana?

      • Tietoa Khiitos

        Pluto yhtymä Aurinko on siis minä AP


    • KaurisNauris

      täällä yksi kauris (10astetta) kaipaisi kokemusten jakoa! Pitkä parisuhde loppui ja uuteen ammattiin halajan opiskella... :) Mutta ei o ollut helppoa, nyt tuntuu että osa ystävistäkin on aika jättää taakse ja etsiä uusia tilalle. Pariin uuteen ryhmään henkisiä ihmisiä olen jo ottanut tuntumaa ja se tuntuu oikealle suunnalle..

    • KaurisNauris

      Niin joo, ja ensimmäistä kertaa elämässäni olen myös p.a :D

      • Minä ja elämäni.

        On hyvä aika keskittyä itseen. Elämä on myllertänyt ja nyt vanha saa poistua, en kaipaa todellakaan. Olen aloittanut joitain uusia asioita elämässäni vain itselle, uudelle persoonallisuudelleni. Pluto/Aurinko on raskas, pitkä tarsiitti. Luulen sen olevan paras lahja elämässäni.


    • KaurisNauris

      Onko muita?! Ei nyt tartte välttämättä olla kauris.

    • JWP

      Pluto muuttaa persoonallisuuden toisenlaiseksi, mitä ihminen on ennen transiittia ollut.
      Pluto muuttaa jokaisen merkin, jolle se osuu. Ei ole tarvetta kysyä, tai sanoa aurinkomerkkiä laisinkaan. Muutos tapahtuu jokaiselle, jolle transitti osuu.
      Astro.fi on hyvä paikka seurata Pluton kulkua.

    • Tietoa janoava

      Mitä tarkoittaa Pluto Skorpionissa? Sehän on ollut kymmeniä vuosia Käärmeenkantajassa ja on nyt siirtynyt Jousimieheen, jossa vaikuttaa vuosia ja vuosia. Skorpioniin Pluto ehtii seuraavan kerran oikeasti noin 200 vuoden päästä.

      Astrologiassa esille tulevia pikkuplaneetoista ja asteroideista esim. tänä vuonna Eros vaikuttaa Vesikäärmeessä ja Pallas Valaan tähdistössä, sekä Ceres Orionissa. Siis oikeasti ne liikkuvat noissa tähdistöissä tänä vuonna, mutta astrologisissa jutuissa ihan jossakin muualla. Homma ei siis perustu planeettojen oikeisiin liikkeisiin taivaalla, vaan keksittyihin liikkeisiin taivaalla.

      Mistä te näitä planeettojen liikkeitä näihin astrologiajuttuihin kaivatte, kun ne ei koskaan noudata paneettojen, pikkuplaneettojen ja asteroidien oikeita asemia taivaalla??? Perustuuko homma mielikuvitukseen ja planeettojen keksittyihin liikkeisiin taivaalla, vai mihin? Oikeaan liikkeeseen ne eivät selvästikään perustu.

      Ymmärrän keksityt liikkeet kyllä, koska eihän kukaan astrologi jaksa odottaa sitä että esim. Uranus saa kierrettyä Auringon ja siten eläinradan merkit käyden kuitenkin ajoittain koko eläinradan ulkopuolella kerran 84 vuodessa, tai Neptunus kerran 164 vuodessa...

      • Astrolooki

        "Homma ei siis perustu planeettojen oikeisiin liikkeisiin taivaalla, vaan keksittyihin liikkeisiin taivaalla. "

        Tuo teksti perustuu keksittyyn propagandaan kirjoittajansa päässä. Kannattaisi ehkä opetella astrologiaa ja vasta sitten kun tietää siitä jotakin, tulla saivartelemaan tänne. :)


    • KaurisNauris

      astro.com... siellä ne planeetat on.

      • Tietoa janoava

        Niin tuolla sivustolla on kohta "current planets", jossa on lista planeetoista ja niiden sijainneista taivaalla juuri tällä hetkellä. Mukaan on eksynyt tietysti myös aurinko ja kuu, sekä asteroidi, jotka ovat astrologiaan kuuluvia eläinrataa maasta katsottuna näennäisesti enemmän tai vähemmän kiertäviä kappaleita aurinkokunnassamme. Se mitä halusin tietää oli että mistä nämä sijainnit tulee, koska nuo tuonkaan sivuston kertomat sijainnit eivät ole noiden kappaleiden oikeat sijainnit yhtä lukuunottamatta taivaalla tällä hetkellä?!?

        Astron väittämät sijainnit ja oikeat sijainnit tällä hetkellä:

        Aurinko Astrossa Vesimiehessä, oikea sijainti Kauris

        Kuu Astrossa Kaksosissa, oikea sijainti Härkä

        Merkurius Astrossa Vesimiehessä, oikea sijainti Kauris

        Venus Astrossa Kalat, oikea sijainti Vesimies (siirtyy 3.2 Kaloihin, eli läheltä liippaa, mutta ei oikein tämäkään tällä hetkellä)

        Mars Astrossa Neitsyt, oikea sijainti Leijona

        Jupiter Astrossa Härkä, oikea sijainti Oinas

        Saturnus Astrossa Vaaka, oikea sijainti Neitsyt

        Uranus Astrossa Oinas, oikea sijainti Kalat

        Neptunus Astrossa Vesimies, oikea sijainti Vesimies (Ensimmäinen oikein. Neptunus siirtyi vuonna 2011 Vesimieheen, jossa se on vuoteen 2022 asti yhtäjaksoisesti)

        Eli alkuperäinen kysymys kuului, mistä nämä astrologiset taivaankappaleiden liikkeet tulevat, kun eivät ainakaan niiden oikeista Maapallolta havaituista näennäisistä liikkeistä???

        Toinen jännä kysymys olisi se että miten esim. Chiron asteroidi nyt vaikuttaa astrologiassa, kun astrologian alkuaikoina siitä ei tiedetty mitään?!


    • Tänään tässä.

      Astrologia kenties tulee historiastaan. Tuhansien vuosien takaa. Symbolikielellä, joka ei tänään toimi tietoyhteiskunnassa. Tuhansia vuosia sitten oli helppo uskoa astrologiaan.
      Symbolimerkitykset voi luoda 2000-luvulle sopiviksi.
      Ei niin, että " Uranus pysyy useita vuosia huoneessa 5 symboloiden uuden elämänvaiheen alkamista romanttisessa ihmissuhteessa aivan lyhyen matkan päässä." - Koska asiakas ei pyydä ennustamista tulevaisuudestaan, satujen ja tarinoiden laatiminen saa jäädä historiaan. Elämme erilaista aikaa, kuin Tuhannen ja yhden yön tarinoiden aikoina.

    • KaurisNauris

      No, näistä vois keskustellu ihan omassa ketjussaan. Mulla senkun pluto lähestyy tarkkaa yhtymää aurinkooni... Vanhasta luopuminen ei ole aina niin keveää, ei todellakaan. Mutta vaikka olen surun murtama toisinaan, jossain syvällä sisimmässäni tiedän että olen tehnyt silti oikeat valinnat, sillä ilman niitä en koskaan voisi tulla siksi, joka todella olen ja se auttaa jaksamaan :)

      • Astrologiassa.

        Transiiteista voisi katsoa, missä Chiron on menossa. Kuullostaa Chiron sekstiili Kuulle. Pluto kolmio Aurinkoon antaa tuollaisia tunteita myös. Pluton transiitti on pitkä, raskas ja tuskallinen.
        Kuinka epämukavaa on kuulla puhuttavan omista valinnoista. Valitsetko tuntea toisin? Tahdotko olla iloinen Plutostasi? Muutaman vuoden kuluttua olet, etkä muistele entistä elämääsi painolla, joka sillä tällähetkellä on.
        Oma valinta elämässä, mikä se on?


      • KaurisNauris
        Astrologiassa. kirjoitti:

        Transiiteista voisi katsoa, missä Chiron on menossa. Kuullostaa Chiron sekstiili Kuulle. Pluto kolmio Aurinkoon antaa tuollaisia tunteita myös. Pluton transiitti on pitkä, raskas ja tuskallinen.
        Kuinka epämukavaa on kuulla puhuttavan omista valinnoista. Valitsetko tuntea toisin? Tahdotko olla iloinen Plutostasi? Muutaman vuoden kuluttua olet, etkä muistele entistä elämääsi painolla, joka sillä tällähetkellä on.
        Oma valinta elämässä, mikä se on?

        Chiron 4 astetta kaloja ja ei oikein osu mulla mihinkään. Mut onhan toki tässä muitakin transiitteja menossa (tai meni jo: saturnus yhtymä askendentti, saturnus yhtymä saturnus, saturnus yhtymä pluto) jooooh... Mut onhan toi saturnuksen kierto vähän eri juttu kuin pluto yhtymä aurinko... Sitä tosi valaistumista sitten odotellessa.. Ei mua kyllä enä paljon toisten puheet hetkauta. Mä kuuntelen vain sisintäni, koska sille mä vastaan vain ja ainoastaan kaikesta lopulta kuitenkin. Tahdon olla iloinen, se varmaankin antaa sen tarvittavan voiman tehdä ne oikeat muutokset. Että ei jossitella ja nyyhkytellä sitten kuolemaa kohdatessa. Eletään nyt!


    • Luton---

      Merkittävintä noissa on, että tahdonilmaisu (etenkin oppositio) on usein liiankin voimallista ja diplomaattisuuden opettelu olisi paikallaan. Muuten ihminen vieraannuttaa muita pelottamalla tai ärsyttämällä heitä.

      Isä on saattanut kuolla varhaisessa vaiheessa tai sitten hänellä on hyvin vahva vaikutus. Aurinko-Pluto on usein diktatorinen asetelma ja usein diktaattoreilla onkin takanaan lapsuudesta isän varhainen kuolema (Pluto hallitsee rikollisuutta ja pojat joilla isä on kuollut varhaisessa vaiheessa päätyvät todennäköisemmin rikollisiksi kuin pojat, joilla isä on ollut läsnä) tai konkurssi (Pluto liittyy myös pankkitoimintaan).

      • KaurisNauris

        Ja nyt sä puhut syntymäkartan aspekteista kun me puhutaan transiiteista... :)


      • Tulkintojen perusope

        Tiedän myös aivan mieletömän Parantajan isolla P:llä (Kiinalaisen lääketieteen puolelta) jolla on syntymäkartalla aurinko-pluto yhtymä, me suomalaiset ollaan aina niin gamalan negatiivisia. kannattais olla varovainen noiden heittojensa kanssa. kaikessa on mahdollisuus hyvään ja pahaan, oli sitten helppo tai haastava aspekti kyseessä. kehitys voi mennä suuntaan jos toiseen ja sitä rataa. Tulkitsijan pitäisi osata olla neutraali eikä pitää oma persoonallisuutensa (subjektiivisuus) kurissa. Oletko pessimisti vai optimisti? Ole mitä olet mutta älä rupea tavallaan muiden yli käyttäämään asennettasi totuutena!


    • Oppositio

      Pluton oppositio Aurinkoon tarkoittaa tilannetta, jossa Pluto on eläinradalla vastapäätä, noin 180 astetta erossa, Auringosta.

      Ihmisellä, jolla on Pluto oppositiossa Aurinkoon syntymäkartalla, on usein ongelmia jyräävän tahdon vuoksi. Joko hänellä on tapana pakottaa tilanteita ja ihmisiä tiettyyn muottiin, tai sitten hän projisoi ja joutuu pakotetuksi. Yleensä tahdon ilmaus on niin kertakaikkisen uhmaavaa, että ihminen suututtaa tai pelottaa muita ihmisiä, mikä tietenkin vaikeuttaa yhteistyötä näiden kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      509
      3675
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      465
      3435
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3020
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2322
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2190
    6. 221
      1614
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe