Eikö olekin säälittävää kun ihmiset kirjottavat tänne masennus palstalle ajatuksista itsensä vahingoittamisesta - vaikka eivät ole koskaan ennen tehneet mitään itsellensä.
Oikein vituttaa.
Eräillä on ajatuksia ja TOTEUTUKSIA, tilillä kaksi itsemurhaa ja molemmat ranteet luuhun asti auki - kädet ei toimi enää kunnolla vaikka ommeltiin kiinni ja annettiin parantua.
Vingutte apua, vaikka silti me joilla on OIKEASTI paha olla tarvitsevat sitä enemmän.
Jos ihmisellä on oikeasti paha olla, hän kyllä osaa itseään satuttaa ilman että pelkää kipua tai kuolemaa - ainakin sillä hetkellä.
Voi vitun teinixit, menkää kasvamaan. Ei aina voi saada vanhemmilta lemmikkiä/rahaa/vaatteita/meikkejä. Menkää ottamaan ne pikku leikkikännit alkoholittomalla siiderillä~
-kiitos-
Eikö olekin säälittävää
6
152
Vastaukset
- 9+6
Miten sulla voi olla tilillä kaksi itsemurhaa ja silti vielä kirjoittelet täällä? Ehkä on siis vielä elämää kuolemanjälkeen?
Mutta asiaan, täällä saa keskustella halustaan tehdä itsemurha niin paljon kuin sielu sietää. Kenenkään toisen kärsimys ei ole sinun pahasta olostasi pois, kun ilmeisesti haluat olla se jolla on kaikkein huonoiten. - ei saatana oikeesti.
Yhdyn edellisee kommenttiin!
Sitä paitsi minä mm. olen yksi niistä jotka ovat tuosta itsensä vahingoittamisesta puhunut, en ole kirjjoittanut että mitä olen tehnyt. SE EI TARKOITA ETTEN OLISI TEHNYT MITÄÄN!
tuollainen käytös on omahyväsitä ja törkeää muita kohtaan. Elvistelet että kätesi ei toimi kunnolla ja pälä pälä.
Eikö muut saisi kirjoittaa tunteistaan, saada apua ja parantua niin ettei heidän ehkä tarvitsisi tehdä samaa mitä sinä?!?
Älä dissaa teinejä, heillä on oikeasti useilla vaikeaa! Ja kaikki tarvitsevat sitä apua, oli sitten huonommassa kunnossa enemmän tai vähemmän. Siitä avun puutteesta nuo pahimmatkin jutut saavat alkunsa. Joten älä, kiltti, jaa turhia viestejä kertoessasi kuinka kaikki muut ovat turhia wannabe teinejä jotka vetävät leikkikännit kun ei saa tarpeeksi rahaa.
-Ei ihme että Suomi on masentunut maa. Huhhuh. - rttrterterer
Itse ole pathetic!!!!
Et taida olla penaalin terävin kynä, tililläsi on omien sanojesi mukaan kaksi itsemurhaa, ja silti olet vielä hengissä.
Jokainen jolla on vähääkään älyä, osaa kyllä oikeasti tappaa itsensä, eikä viiltele ranteitaan ja tule sitten tänne aukomaan päätään, kuinka on oikeasssa ja muut väärässä.
Ikävävä, että tämä meni nimittelyksi, mutta itsehän aloitit haukkumalla muita. - dfassd
vitun pelle oot säälittävä lopeta toi vitun angstaaminen ja hanki elämä ! NYT OTA ITTEÄS NISKASTA KIINNI ja lopeta toi vitun ulina
- no jaa
Tavallaan ymmärrän aloittajaa. Ja mä myös puhun "itsemurhasta tilillä", koska koen että homma tuli hoidettua ja vahingossa jäin eloon, just ja just. Mutta sitten: kyllä kaikki itsen vahingoittaminen on vakavastiotettavaa, syyt ja esim. viiltelyn vakavuus vain saattavat olla vähän erilaisia 14-vuotiaalla ja 30-vuotiaalla. Voinpa vain sanoa omasta historiastani, että teininä viiltely oli enemmän huomionhakuista ja sain vaikutteita muualta, nyt kun 30-vuotiaana vetelee niin eipä naurata.
- no jaa2
^ kun sanoin että ymmärrän aloittajaa, tarkoitin että ymmärrän paskiksen, en allekirjoita tuota purkausta. itsensävahingoittaminen, oli se sitten "pelkkää" viiltelyä tai vakavia im-yrityksiä, on todella monimutkainen juttu jonka taustalta löytyy monia eri syitä ja monenlaisia ihmisiä. Enkä väheksy "teiniviiltelijöitä". No, en kaikkia. Kaikki kärsimys näyttää jollekulle ulkopuoliselle naurettavalta, sellaista masentunutta ei ole olemassakaan joka ei olisi kuullut maagisia "ota itseäsi niskasta" sanoja tai sellaista viiltelijää joka kuulee olevansa vain huomionhakuinen. Oman kärsimyksen asettaminen muiden yläpuolelle on kuitenkin yhtä typerää kuin kärsimyksen mitätöinti. Jokaisella viillolla, yliannostuksella tai parvekkeelta loikkaamisella on oma tarinansa, eikä ole olemassa mittaria joilla arvioida niiden takana olevan tuskan määrää.
Se on sitten eri asia miten populaarikulttuurissa asiaa käsitellään. Se on useimmiten surullisen typerää.
Olen 2-suuntainen rajatila, ja juuri noussut masennuksesta joka tällä kertaa melkein vei hautaan, ei yhtään huvita pilailla.
Ranteita en ole koskaan vetänyt poikittain luuhun asti, herranjumala siinähän on jänteet ja kaikki välissä! Peukalon juuressa ja pitkittäin on joitakin, mulla myös käden toiminta heikentynyt ja hermosärkyä on.
Goottihenkiset pelleilyt aiheuttavat myötähäpeää ja inhoa, se sanottakoon. Ketään leimaamatta.
Onko aloittaja hoidossa? Mä olen, vähitellen tiukemmin ja tiukemmin. Pitkä tie kulettavaksi, mutta pakko se on kulkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475515Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612476Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181910Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1481782No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361652- 171643
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771098Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281089