Hallituspula, jonka perussuomalaiset aiheuttivat lähtemällä hallitusneuvotteluista, saattaa Suomen vaaralliseen tilanteeseen, väittää Jukka Tarkka:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011060213825173_uu.shtml
Kansakunta on poliittisessa kriisissä. Isänmaa on vaarassa. Mutta Timppa vain nauraa:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011060313828775_uu.shtml
Ja konjakkipieru perään?
Jukka Tarkka: isänmaa on vaarassa!
19
108
Vastaukset
- #¤%&/?
Isänmaa on vaarassa niin kauan kuin täällä on yksikin perussuomalainen. Tämä puolue häpäisee kansallisuutemme. Minä olen suomalainen ja oksettaa, kun tällainen puolue käyttää minun kansallisuuttani nimessään. Kenelle voi tehdä kantelun puolueen suomalaisia loukkaavasta nimestä?
- True Finns
Onpa perussuomalaisilla tosiaan otsaa omia itselleen koko suomalaisuuden käsite, ikään kuin heikäläiset olisivat suomalaisuuden parhaita edustajia. Puolueen englanninkielinen nimi True Finns on vielä pahempaa suomalaisuuden pilkkaamista kuin Perussuomalaiset-nimi, ja tietysti myös erittäin huonoa mainosta Suomesta maailmalle. Tässä on jo tutuille ulkomaalaisille joutunut selittelemään persujen tekemisiä. On Suomessa vielä hyviäkin ihmisiä, olen koittanut kertoa. Mutta uudet persuskandaalit jatkunevat entiseen tahtiin ja ne kyllä huomioidaan maailman mediassa.
Kaiken huipuksi Timo Soinilla katsoo oikeudekseen jakaa moraalisia tuomioita: "Heidän kanssaan ei ikinä. Se on ainoa puolue, jonka kanssa emme lähde samaan hallitukseen. Vihreät on Suomen moraalittomin puolue." Eikö Soini käsitä, miten hyvin hänen puheensa vihreistä sopivat persuihin? Pari sanaa kun vain vaihtaa... - Moraali on kunniassa
True Finns kirjoitti:
Onpa perussuomalaisilla tosiaan otsaa omia itselleen koko suomalaisuuden käsite, ikään kuin heikäläiset olisivat suomalaisuuden parhaita edustajia. Puolueen englanninkielinen nimi True Finns on vielä pahempaa suomalaisuuden pilkkaamista kuin Perussuomalaiset-nimi, ja tietysti myös erittäin huonoa mainosta Suomesta maailmalle. Tässä on jo tutuille ulkomaalaisille joutunut selittelemään persujen tekemisiä. On Suomessa vielä hyviäkin ihmisiä, olen koittanut kertoa. Mutta uudet persuskandaalit jatkunevat entiseen tahtiin ja ne kyllä huomioidaan maailman mediassa.
Kaiken huipuksi Timo Soinilla katsoo oikeudekseen jakaa moraalisia tuomioita: "Heidän kanssaan ei ikinä. Se on ainoa puolue, jonka kanssa emme lähde samaan hallitukseen. Vihreät on Suomen moraalittomin puolue." Eikö Soini käsitä, miten hyvin hänen puheensa vihreistä sopivat persuihin? Pari sanaa kun vain vaihtaa...Moraalia on se, että lupaukset pidetään. Perussuomalaiset ovat ainoita, joiden vaalipuheet ja teot ovat samat. Soini sanoo suoraan, mitä ajattelee. Vihreät ja RKP tekevät mitä vaan, kunhan Audilla pääsee matkustamaan. Siinä sitä moraalia. Minä en ainakaan ole joutunut selittelemään kenellekään ja sinäkin taidat selitellä satuja.
- kysyjä.
Moraali on kunniassa kirjoitti:
Moraalia on se, että lupaukset pidetään. Perussuomalaiset ovat ainoita, joiden vaalipuheet ja teot ovat samat. Soini sanoo suoraan, mitä ajattelee. Vihreät ja RKP tekevät mitä vaan, kunhan Audilla pääsee matkustamaan. Siinä sitä moraalia. Minä en ainakaan ole joutunut selittelemään kenellekään ja sinäkin taidat selitellä satuja.
puheet pitävät? kerroppas sitten mitä soini väitti tehneensä europarlamentissa? hän puhui rustanneensa siellä perSSujen ilmasto-ohjelmaa. mutta muistatko yhtään kuka sen olikaan tehnyt ja mistä se oli suoraan kopioitu? niin että pitikö soinin puhe tässä paikkaansa?
toinen seikka. kun perSSuille valittiin eu-parlamenttiin virkamiestä. niin muistatko kuka sinne junailtiin? missä tässä kohtaa toteutui tuo sinun mainostamasi moraali? paikka kun sorvattiin niin että vain yksi mies saattoi sitä hakea.
miten on tämä hakkaraisen moraali? mies hilluu ilman paitaa kännipäissään kapakassa ja väittää ihan pokkana että kyse ei ollut hänestä vaan hänen veljestään. vasta kun selviää että todisteena on myös valokuva niin mies tunnustaa olleensa paikalla. onko tämä sinusta moaalista?
voisitko ystävällisesti vastata näihin? vai onko sinunkin moraalisi sellainen että se "joustaa" sopivin väliajoin... - #¤%&/?
Moraali on kunniassa kirjoitti:
Moraalia on se, että lupaukset pidetään. Perussuomalaiset ovat ainoita, joiden vaalipuheet ja teot ovat samat. Soini sanoo suoraan, mitä ajattelee. Vihreät ja RKP tekevät mitä vaan, kunhan Audilla pääsee matkustamaan. Siinä sitä moraalia. Minä en ainakaan ole joutunut selittelemään kenellekään ja sinäkin taidat selitellä satuja.
Puhut täyttä soopaa. Perussuomalaisten vaaliohjelma on lähes 70 sivua pitkä. Älä jumalauta ala väittää, että kaikki siellä mainitut asiat on tehty. Siellä on asioita lääkärikoulutuksen sisällöistä lähtien. Lukekaa ensin oma vaaliohjelmanne ja toteuttakaa siellä olevat asiat ennen kuin alatte leuhkia teoillanne. Tähän mennessä teot ovat tasan nolla.
Mahdatkohan olla ihan oikea suomalainen !? Olivatko molemmat vanhempasi suomalaisia ? Entä olivatko molemmat vanhempasi valkoisia ? Rehellinen vastaus!
*** kirjoitti:
Mahdatkohan olla ihan oikea suomalainen !? Olivatko molemmat vanhempasi suomalaisia ? Entä olivatko molemmat vanhempasi valkoisia ? Rehellinen vastaus!
Äskönen oli siis nimimerkille #¤%&/? kirjoitukseen:
"Isänmaa on vaarassa niin kauan kuin täällä on yksikin perussuomalainen. Tämä puolue häpäisee kansallisuutemme. Minä olen suomalainen ja oksettaa, kun tällainen puolue käyttää minun kansallisuuttani nimessään. Kenelle voi tehdä kantelun puolueen suomalaisia loukkaavasta nimestä? " - #¤%&/?
*** kirjoitti:
Äskönen oli siis nimimerkille #¤%&/? kirjoitukseen:
"Isänmaa on vaarassa niin kauan kuin täällä on yksikin perussuomalainen. Tämä puolue häpäisee kansallisuutemme. Minä olen suomalainen ja oksettaa, kun tällainen puolue käyttää minun kansallisuuttani nimessään. Kenelle voi tehdä kantelun puolueen suomalaisia loukkaavasta nimestä? "Täällä saavat muutkin kirjoitella nimettöminä ja tuntemattomina kuin sinä. Mikä sinä olet vaatimaan keneltäkään sukuselvityksiä?
Todista sinä ensin minulle, että et ole sonnin ja emakon risteytys. - ***
#¤%&/? kirjoitti:
Täällä saavat muutkin kirjoitella nimettöminä ja tuntemattomina kuin sinä. Mikä sinä olet vaatimaan keneltäkään sukuselvityksiä?
Todista sinä ensin minulle, että et ole sonnin ja emakon risteytys.Vasta-argumenttisi oli typerä! Etkö parempaan pysty ? Et !
- Väärä TODISTUS:.!1%#
.
Tarkka ei tasan tarkkaan väitä mitään perussuomalaisista:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011060213825173_uu.shtml
.- Oikea tulkinta
"Tarkka ei tasan tarkkaan väitä mitään perussuomalaisista:"
Ei väitäkään, mutta vaaratilanne, jonka hallituskriisi on aiheuttanut, sai alkunsa soinistien vastuunpakoilusta ja sekoilusta hallitusneuvotteluissa.
Malli pSS-mies Timo Soinin toiminnasta on Euroopan poliittista historiaa tunteville pelottavan tuttua: mies joka halusi valtaa pelkillä iskulauseilla.
Ja kun valtaa ei saanut vaalituloksilla alkoi kiristys ja sen jälkeen elintilan laajennus.
Ei Timo Soini ehkä esikuvansa malliin loputtomasti toimi, mutta tyhjillä puheilla saa paljon pahaa aikaan.
No, eihän se esikuvakaan mitään pahaa tarkoittanut: oli vain sanansa pitävä mies ja vieläpä kasvissyöjä ja eläinten ystävä. Vaati, että kultakaloille pitää olla malja jossa on edes jotain virikkeitä. Pelkä pallomalja siis kiellettiin Saksassa suuren sanansapitäjän toimesta.
Saakohan Timo Soini mitään yhtähyvää tehdyksi.
NINEL- Natsikortti, so what
"Malli pSS-mies Timo Soinin toiminnasta on Euroopan poliittista historiaa tunteville pelottavan tuttua: mies joka halusi valtaa pelkillä iskulauseilla."
Tälle sivustolle on koottu natsien propagandaa:
http://www.calvin.edu/academic/cas/gpa/
Tuttuja teemoja, tuttuja aiheita. Ollaan kovasti maahanmuuttokriittisiä ja myös "kansainvälistä finanssieliittiä" vastaan. Tietysti se ero että sakemannit olivat aikoinaan huolissaan juutalaisuuden leviämisestä eikä "islamisaatiosta". Niin huolissaan olivat että ryhtyivät radikaaleihin käytännön toimiin saadakseen tilanteen "hallintaan".
"Ja kun valtaa ei saanut vaalituloksilla alkoi kiristys ja sen jälkeen elintilan laajennus."
Jokainen myönnytys vain lisäsi kiristäjän ahneutta ja vallanhalua. Jokainen pyrkimys dialogiin ja vuoropuheluun pedon kanssa vain kasvatti sen nälkää.
"No, eihän se esikuvakaan mitään pahaa tarkoittanut: oli vain sanansa pitävä mies ja vieläpä kasvissyöjä ja eläinten ystävä."
Mein Kampfissa ilmoitettu maahanmuuttokriittinen ohjelma kyllä lopulta toteutettiin melko tarkkaan. Sanansa mittainen mies siis. Mutta häntä ei sellaisena pidetty, pahoin seurauksin. Luultiin että se vain puhuu kovia eikä ole tosissaan. Että uhkailut olivat pelkkää retoriikkaa.
Mutta eihän tällaisia vertauksia saa tehdä. Se on muka "natsikortin" heiluttamista. Minkä ihmeen kortin? Taas yksi taktiikka, jolla pyritään sananvapautemme kaventamiseen - tietyn porukan hyväksi ja meidän muiden tappioksi.
- Serkku
Saksan natsit pelasivat teatteria parlamentissa ennen lopullista vallan anastamista. Tavoitteena oli tehdä parlamentarismista naurettava järjestelmä, lamaannuttaa se muutenkin heikossa Weimarin tasavallassa. Tässä he onnistuivat lupaamalla kansalle leipää ja Saksan kunnian palauttamista ja rettelöimällä parlamentin lisäksi kaduilla No, kunniahan sitten meni täysin, samoin leipäkin meni heikoksi.
Mitä meillä tapahtuu? Persut pelaavat aivan samanlaista peliä, kuin aatteelliset esi-isänsä. Systeemi ei toim heidän takiaani. Mitä tulee tilalle? Persujohtoinen enemmistöhallitus ennenaikaisten vaalien kautta? Miksi persut eivät suostu kantamaan sitä vastuuta, joka heille kuuluu jo nyt vaalituloksen perusteella? Aivan yksinkertaisesti siksi, että tarkoituksena on aiheuttaa lama poliittiseen päätöksentekojärjestelmään ja hankkia huutoäänestyksellä lisää tukea. Ehkäpä Timo Soini kuitenkin tietää jo, mitä sitten seuraa? - PERSUJEN KANNATUS
LUUSERIT HAUKUUU MUTTA KARAVAANI KULKEE
- timosoini1
RAUHOITTUKAA!! KYLLÄ TÄSSÄ VILPITTÖMÄSTI OLLAAN AJAMASSA SUOMEN JA SUOMALAISTEN ETUA JA HYVINVOINTIA!!!! KOVAT AJAT OVAT EDESSÄ!!! NYT TARVITAAN VAHVA JA VIISAS JOHTAJA!!! PS.ONKO JYRKI-BOYSTA SIIHEN!! TUSKIN!!! USKO! TOIVO! RAKKAUS! JA ISÄNMAA!! ...JA......TIMO SOINI!!!
- tarkkaamo
Jospa se Tarkka takoittikin KOKOOMUS VAARASSA.
Kenen leipää syöt sen lauluja laulat :D - Mutta eihän persuill
Eivätkö persut osoittaneet isänmaallisuuttaan luopumalla hallitusvastuusta, josta he eivät todellakaan ymmärrä yhtään mitään. Persujen isänmaallisuus ilmenee vain oppositiossa murisemalla ja huutelemalla täysin vastuuntunnottomasti. Mutta eihän persuilla olekaan mitään poliittisia kykyjä riveissään ja Soini tietää sen vallan hyvin. Soini jopa kavahtaa ajatusta, että persuissa olisi joku poliittinen kyky hänen lisäkseen.
- PS***
On totta, ettei Perussuomalaisissa ole ollut muita kykyjä kuin Vistbacka ja Soini, he ovat vanhoja ammattipoliitikkoja, mutta kuka sitten on seppä syntyessään. Perussuomalaisista nousee kykyjä aikanaan kokemusta saatuaan aivan samalla tavalla kuin kaikista muistakin puolueista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038