Onko kukaan lukenut?
Ritva Lehto elämäkerta
11
442
Vastaukset
- JustiinaP
On, tosi hyvä kirja. Kerrotaan asioista rehellisesti ja kaunistelematta.
Kaunis kirja! - diannah
oon myös lukenut sen.suosittelut.tosi hyvin kirjoitettu kaikin puolin.kieliasultaan värikäs myös,siinä on esimerkki hyvästä kirjasta,hyvästä elämä kerta kirjasta.toivon hartaasti että se huomattaisiin ja palkittaisiin.
- repep
Hyvä kirja!Minä ostin sen jo Suomalaisesta kirjakaupasta.Tvssähän oli kirjasta myös hyvä juttu, kehuivat kovasti kirjaa.Onhan tuosta kirjasta ollu lehdissä ja tvssä ja netti on täynnä siitä tietoa. Ritva Lehto-Miss Suomi 1967,kirj.Markku Erkkilä.Kirja tuli kauppoihin viime kuussa.Parasta tuossa Ritva Lehto kirjassa on se,kuinka kauniisti Ritvasta kirjoitetaan ja omaiset siinä mukana ja kuitenkin totuus ei jää kertomatta,vaikka se on pahin mahdollinen."Uutuuskirja paljastaa karun totuuden" luki Iltalehdessä.
- eeva k
Suosittelen kaikille.Hyvä kirja.Asiantunteva.Kirjoittaja selvästi perehtynyt aiheeseen ja kirjoittaa kunnioittavasti ja rehellisesti.Tätä kirjaa on paljon kehuttu netissä,telkkarissa ja lehdissä.Löytyy helposti googlettamalla.Kirjoittajalla homma hanskassa,hyvää työtä kaikin puolin.
- Terttu34
Pääsis jo lukeen..täytyy jonottaa =((
- ada ada addada
Ei tarvi jonottaa.Sen voi ostaa.Sitä on myytävänä kirjakaupoissa kautta maan eikä ole edes kallis.Myös verkkokaupat myyvät kirjaa.
- Eva23
Mielenkiintoinen,upeasti kirjoitettu kirja!
- Terttu34
Sain tänään kirjan-ihana!
- Leena561
Paljon kehuttu kirja.Hyvä kirja.
- jk
en olelukenut
- jk
ennolelukenut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833