Onko kukaan lukenut?
Ritva Lehto elämäkerta
11
414
Vastaukset
- JustiinaP
On, tosi hyvä kirja. Kerrotaan asioista rehellisesti ja kaunistelematta.
Kaunis kirja! - diannah
oon myös lukenut sen.suosittelut.tosi hyvin kirjoitettu kaikin puolin.kieliasultaan värikäs myös,siinä on esimerkki hyvästä kirjasta,hyvästä elämä kerta kirjasta.toivon hartaasti että se huomattaisiin ja palkittaisiin.
- repep
Hyvä kirja!Minä ostin sen jo Suomalaisesta kirjakaupasta.Tvssähän oli kirjasta myös hyvä juttu, kehuivat kovasti kirjaa.Onhan tuosta kirjasta ollu lehdissä ja tvssä ja netti on täynnä siitä tietoa. Ritva Lehto-Miss Suomi 1967,kirj.Markku Erkkilä.Kirja tuli kauppoihin viime kuussa.Parasta tuossa Ritva Lehto kirjassa on se,kuinka kauniisti Ritvasta kirjoitetaan ja omaiset siinä mukana ja kuitenkin totuus ei jää kertomatta,vaikka se on pahin mahdollinen."Uutuuskirja paljastaa karun totuuden" luki Iltalehdessä.
- eeva k
Suosittelen kaikille.Hyvä kirja.Asiantunteva.Kirjoittaja selvästi perehtynyt aiheeseen ja kirjoittaa kunnioittavasti ja rehellisesti.Tätä kirjaa on paljon kehuttu netissä,telkkarissa ja lehdissä.Löytyy helposti googlettamalla.Kirjoittajalla homma hanskassa,hyvää työtä kaikin puolin.
- Terttu34
Pääsis jo lukeen..täytyy jonottaa =((
- ada ada addada
Ei tarvi jonottaa.Sen voi ostaa.Sitä on myytävänä kirjakaupoissa kautta maan eikä ole edes kallis.Myös verkkokaupat myyvät kirjaa.
- Eva23
Mielenkiintoinen,upeasti kirjoitettu kirja!
- Terttu34
Sain tänään kirjan-ihana!
- Leena561
Paljon kehuttu kirja.Hyvä kirja.
- jk
en olelukenut
- jk
ennolelukenut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1476582Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5986034Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313796- 4122375
- 551729
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1061570Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut421524Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1861415- 801394
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N131094