Päästökaupasta?

Onko joku tutkinut olisiko päästökaupassa mitään businessmahdollisuutta Suomessa? Tunnen erittäin hyvin muutaman ison yrityksen(sellaisia jotka ovat velvoitettuja hoitamaan hiilijalanjälkensä) hallituksen puheenjohtajan joiden kanssa saisi asiaa vietyä eteenpäin jos yrityksellekin siitä olisi hyötyä. Olen itse yrittänyt perehtyä asiaan mutta en oikein saa asiasta kiinni. Esim. mistä Finnair ostaa päästöhelpotuksia kun he tarjoavat asiakkaillekin "vihreää" lentolippua? Syy miksi tällaista mietin on, kun olen myyntialalla ja yrittänyt etsiä viime aikoina tuotetta jossa olisi isot volyymit(pienikin siivu välistä olisi kelvollinen korvaus). Minulla todettiin nimittäin muutama kuukausi sitten suusyöpä ja se on laittanut asioita uuteen "järjestykseen". Eli perus myyminen saattaa tulevaisuudessa olla hieman hankalempaa ja näin ollen aloin miettimään uusia ideoita jossa voisi käyttää suhteita hyödyksi. Enkä myöskään halua mennä itse yrityksistä asiaa kysymään vaan toimittaa mahdollisesti heille ns. valmiin paketin.
0156
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei viela vastauksia.

Kommentoi aloitusta

Syöpä30v. kirjoitti:

Onko joku tutkinut olisiko päästökaupassa mitään businessmahdollisuutta Suomessa? Tunnen erittäin hyvin muutaman ison yrityksen(sellaisia jotka ovat velvoitettuja hoitamaan hiilijalanjälkensä) hallituksen puheenjohtajan joiden kanssa saisi asiaa vietyä eteenpäin jos yrityksellekin siitä olisi hyötyä. Olen itse yrittänyt perehtyä asiaan mutta en oikein saa asiasta kiinni. Esim. mistä Finnair ostaa päästöhelpotuksia kun he tarjoavat asiakkaillekin "vihreää" lentolippua? Syy miksi tällaista mietin on, kun olen myyntialalla ja yrittänyt etsiä viime aikoina tuotetta jossa olisi isot volyymit(pienikin siivu välistä olisi kelvollinen korvaus). Minulla todettiin nimittäin muutama kuukausi sitten suusyöpä ja se on laittanut asioita uuteen "järjestykseen". Eli perus myyminen saattaa tulevaisuudessa olla hieman hankalempaa ja näin ollen aloin miettimään uusia ideoita jossa voisi käyttää suhteita hyödyksi. Enkä myöskään halua mennä itse yrityksistä asiaa kysymään vaan toimittaa mahdollisesti heille ns. valmiin paketin.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu