Elämä on ihanaa

: )

26

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä joskus ??

sori mutta ikäväpalstalla ei elämä ole noin kaunista ja ihanaa :)

• terassille yhdelle
      • vitun idiiootit<<

Mitä säkin muka ikävästä tiedät ??,mee ILOpalstalle hihkumaan idiootti!!

• :P

:)

• terassille yhdelle
        vitun idiiootit<< kirjoitti:

Mitä säkin muka ikävästä tiedät ??,mee ILOpalstalle hihkumaan idiootti!!

Käy kokeilemassa. Helpottaa kummasti :)

• idootille.
        terassille yhdelle kirjoitti:

Käy kokeilemassa. Helpottaa kummasti :)

Tiedän jotka kehuskelee,mutta eivät saa mitään aikaiseksi ??
        kuten sinä esimerkiksi !! Olisko liikaa vaadittu jos poistuisit sinne ILon viettoon
        etkä palaisi vähään aikaan.!!???

• terassille yhdelle
        idootille. kirjoitti:

kuten sinä esimerkiksi !! Olisko liikaa vaadittu jos poistuisit sinne ILon viettoon

Mene itse viha-palstalle täältä riehumasta. Tai masennuspalstalle, jos on pakko synkistellä tuohon tahtiin. Masennus on tarttuva sairaus ja yrität ilmeisti myrkyttää ympäristösi parhaasi mukaan!

Minä avaan pullon olutta, muistelen kultaani ja kuuntelen hyvää musiikia!

*tsifff* - hyvää!

• liplatusta ärjylle
        idootille. kirjoitti:

Haloo hapannaama, mee aurinkooon! Ikävissäänkin voi olla lempeästi jopa onnellinen...läikkyä iloisesti rantakiville :) :) Revipä siitä, mutta kärvistele toki rauhassa, jos oot silleesti suuntautunut...

• terassille yhdelle
        idootille. kirjoitti:

Vinkkinä sulle,

aloita ihan oma viha- ja masennusketju! Siellä voit sitten sairastaa ja myrkyttää ihan vapaasti!

• sinulle typerys,

Mene itse viha-palstalle täältä riehumasta. Tai masennuspalstalle, jos on pakko synkistellä tuohon tahtiin. Masennus on tarttuva sairaus ja yrität ilmeisti myrkyttää ympäristösi parhaasi mukaan!

Minä avaan pullon olutta, muistelen kultaani ja kuuntelen hyvää musiikia!

*tsifff* - hyvää!

Senkun muistelet, mua ei sun mustelut mitenkään häiritse !!
        mutta mustele muualla kuin ikäväpalstalla hymy ja räkä poskella !!

Vitun hyvää musaa oot kuunneltukin??

• Onko ...
        sinulle typerys, kirjoitti:

Senkun muistelet, mua ei sun mustelut mitenkään häiritse !!
        mutta mustele muualla kuin ikäväpalstalla hymy ja räkä poskella !!

Vitun hyvää musaa oot kuunneltukin??

peruskoululaisilla alkanut kesäloma?

• idiootille vaan.-->>

Vinkkinä sulle,

aloita ihan oma viha- ja masennusketju! Siellä voit sitten sairastaa ja myrkyttää ihan vapaasti!

Vapaasti vaan ,vapaastin ,-->sinne sunkin varmaan pitää mennä ,kun et ehdi sinne ILon viettoon ..oi huh ?

• Kaikki mahtuu :)

Vinkkinä sulle,

Tänne mahtuu kyllä kaikkien kirjoitukset, annetaan jokaisen purkaa pahaa oloaan, ei nää niin vakavia juttuja oo :=)

• mahtuukoo..?
        Kaikki mahtuu :) kirjoitti:

Tänne mahtuu kyllä kaikkien kirjoitukset, annetaan jokaisen purkaa pahaa oloaan, ei nää niin vakavia juttuja oo :=)

Niin mahtuu "kultasein ",mutta -->katsos kun mä lähden kaljoille,mä kans lähden :) ,mmhh..... mä menen silloin .,kiva että' otit vastaan mun pahan aaltoni.se sulle suotakoon .,olet sen ansainnut --kivoja juttuja sinulle ,se on moikka vaan!!

http://www.youtube.com/watch?v=lvswMjA-o0s

pusi pusi mmhhh...

• mahtuu, mahtuu :)
        mahtuukoo..? kirjoitti:

Niin mahtuu "kultasein ",mutta -->katsos kun mä lähden kaljoille,mä kans lähden :) ,mmhh..... mä menen silloin .,kiva että' otit vastaan mun pahan aaltoni.se sulle suotakoon .,olet sen ansainnut --kivoja juttuja sinulle ,se on moikka vaan!!

http://www.youtube.com/watch?v=lvswMjA-o0s

pusi pusi mmhhh...

Menehän sinä, moikka vaan :)

• wonderful life
    • ei ole ei

Ei tässä elämässä mitään ihanaa ole. On se hienoa ett joitakin elämä suosii ja kaikki on hyvin. Ehkä mun vuoro on sitten seuraavassa elämässä :).

• Joskus se voi

olla ihan itsestä kiinni että onko se elämä ihanaa vai ei ? Ootko koskaan ajatellut
        niin ?

• fgui

Aloittaja voi suksia v**'uun ja ottamaan kännit ja POISTUMAAN TÄLTÄ palstalta.

Täällä synkistellään ja surraan eikä tollanen peli vetele.

• ei ole ei

Aina ei itse pysty vaikuttamaan kaikkeen. Elämä lätkäsee välillä märällä rätillä naamaan. Ei tee mieli hurrata riemusta kun läheinen on sairastunut sairauteen johon ei ole parannuskeinoa :( Se siitä ihanuudesta.

• Tiedetään joo

Sitä se elämä on. Kaikki kuolevat joskus. Jotkut nopeammin kuin toiset.

Silti se elämä on ihanaakin! Jaksamista sulle, ja voimia nähdä niitä hyviäkin asioita!

• '¨''

Elämä on paskaa.

• typerys 100% olet!!

Eikö kesäinen lämmin viikonloppu ole sinusta jotain muuta ???
      kuin kuisaamista ikäväpalstalla häntä ,JOKA sua tosiaan ikävöi ?
      Hänellä voi ja onkin hyvä sydän toivotella sinulle hyvää ja kaunista viikonloppua
      mutta onko sinusta se ihanaa ,että hänen elämänsä ei olekkaan niin ihanaa ?

Mietippä sitä lämpöisenä kesä iltanasi!!

• *jl
    • sä sit

teet tosi OUDOSTI ja TYHMÄSTI ton hymyhymiön. yritä nyt ymmärtää et se on VÄÄRIN! menee mielenkiinto kokonaan sun asiasisältöön kun et osaa sitä perusjuttua. ÄRSYTTÄÄ sun tyyli, se on aika PERSEESTÄ. olisin iloinen jos EDES yrittäsit ponnistella oppiaksesi jtkn UUTTA, siis tekemään OIKEIN SEN! ei se VOI olla ylipääsemättömän vaikeeta. muuten mä boikotoin sun kaikkia juttuja tästä lähtien enkä ikinä voi olla sun ystävä enkä edes KUSE sun suuntaan. joten kannattaa nyt alkaa muuntautua paremmaksi ihmiseksi, voit SAADA jotakin arvokasta, JOS...

• XD HYvä on

Hyvä että sulla oli ihanaa ?
      kaikkea hyvää sulle viikonloppusti,lämpöä ,aurinkoa jne.
      Mutta ehkä oli väärä ilta tulla toivottamaan sitä tänne :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18294
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      56
      5182
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4817
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      27
      4730
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4550
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      74
      4447
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4013
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3665
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      40
      2944
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2649
    Aihe