Robinhoodin ruuvit on täyttä tinaa, 12mm täkkipultti menee pikkuräikällä poikki kiristyksessä. Väänsin pienellä räikällä täkkipultin kannasta poikki, aikaisemmin kun olen täkkipultteja käyttänyt niin ei ole pettänyt yksikään, on olleet niin kovaa terästä että ovat kestäneet isommankin räikän vääntämiset. Nyt ei saanut saranaa edes niin tiukkaan että se olis riittänyt pitämään, kun jo alkoi kannat napsahtelee poikki. Eli Robinhoodin pultit ja mutterit on epäluotettavia, aikaisemmin kiinnittelin katolle pientä telinettä katon huoltoa varten, ja lankkujen kiinnityksiin käytin robbarin pitkiä 5mm paskuja ruuveja. Kun sitä purkasin, ilokseni totesin että kun ruuvejä väänti ulos niin 25% kaikista oli katkennut puun sisään. On meinaan niin perkeleen hyviä ruuveja, no kevyen taulun niillä voi laittaa seinälle, se saattaa (HUOM) saattaa kestää siellä. Onko robbarissa mitään hyvää ja laadukasta, ei taida olla.
Robinhoodin ruuvit !!!!
14
750
Vastaukset
- isoherra
Niin ja entäs Citymarketin perunat.....Lähes lantun kokoisia.
Kasvatettu varmaan apulanta säkin päällä.
Kauppias ei välitä.
Niin ja ei katso päin edes vakkari asiakkaita, saati, että sanoisi päivää.
Myyjät siellä ovat kuitenkin mukavia.- Temperamenttinen tek
Eikö sun veitsi pysty edes perunaan ? Pienet perunat ei ole edes kuorittavia ja parempi on iso kuoria ja siitä jää vielä jäljellekin jotakin ja veitsellä pieneksi. Mikä ihmeen propleema se on ? Isot perunat ei ole yhtään mauttomampia kuin muutkaan. Aina vaan pitää valittaa joittenkin jostakin, ostan mielummin isoja perunoita. Ålä osta lihaa mistään kun et sille ainakaan mahda mitään ja se ei ole ostopaikasta kiinni, se on niin sitkeetä, että siitä et selviydy mitenkään. Osta pieniä perunan papanoita ja keitä ne ja syö kuorineen, se on paras saamattomalle. Nykyajan ihmiset on ihmeen saamattomia ja avuttomia hyvin pitkälle.
- Öljysheikki
Katsos, halvalla ei saa hyvää. Robbarin ruuvien lujuus on 4.8, eli kaikista pehmein laatu, pelkkää patarautaa. Sentakia ei maksa mitään. Rautakaupalla on lujuus 6.8, normaalikäytölle kestävä. Meillä porauslautoilla on minimivaatimus 8.8, ja hinta sen mukaan.
- Laatu-hinta
Kyllähän Robbarin ruuveillakin vaatimaton omatarvekäyttäjä juuri ja juuri voi pärjäillä , mutta vääntimellä voiman suhteen varovasti, on jokunen kyllä katkennutkin kun rakentelin, mutta passasin juttuja ja voimaa kuitenkin ja sain hommat tehtyä, olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä.
- munkki Tuck
kuka halpa osta,paska saa!
- jJkKoO
Tämän Robbarijutun voi myös siirtää omistajatasolle. Taustalta löytyy AINA LUOTETTAVAN KEHITTYVIEN MAAKUNTIEN SUOMI-porukan johtohahmo. Kai myös firman tuotteet ja luotettavuus ovat samaa laatua.
- Olisi hyvä
Eikö myyjä voisi laittaa mitään tiedotetta, että ruuvimme on laadultaan näitä heikoimpia tai heikoimmasta seuraava jne. ja hinta laadun mukainen, ettei taas jos on parempia ja hinta siinä, niin asiakkaat ei tiedä eikä ymmärrä tätä asiaa ja kun myydään parempaa laatua, niin vain silloin ne katsotaan kalliiksi verrattuna johonkin toiseen, joka myykin huonoita laatua ja silloin liike, joka myy parempaa laatua saa siitä kuitenkion hinnan takia miinukset, koska ne on kalliimpia, eli juuri se, että kuka hallpa osta, se paska saa. Tämä laadun julkituominen olisi asiakkaan kannalta hyvä. Selvittäisiin polemiikilta muissakin kun ruuveisssa.
- insinjööri_Rautanen
Olisi hyvä kirjoitti:
Eikö myyjä voisi laittaa mitään tiedotetta, että ruuvimme on laadultaan näitä heikoimpia tai heikoimmasta seuraava jne. ja hinta laadun mukainen, ettei taas jos on parempia ja hinta siinä, niin asiakkaat ei tiedä eikä ymmärrä tätä asiaa ja kun myydään parempaa laatua, niin vain silloin ne katsotaan kalliiksi verrattuna johonkin toiseen, joka myykin huonoita laatua ja silloin liike, joka myy parempaa laatua saa siitä kuitenkion hinnan takia miinukset, koska ne on kalliimpia, eli juuri se, että kuka hallpa osta, se paska saa. Tämä laadun julkituominen olisi asiakkaan kannalta hyvä. Selvittäisiin polemiikilta muissakin kun ruuveisssa.
"olisi hyvä" jos kyseinen puupää käyttäsi energiansa vaikka pulttien merkintöjen tutkimiseen , lujuudesta ym. ominaisuuksista ennemmin kuin täällä ruikuttamiseen ,,,,,,,, Säälittävää !!
- mie itte
hae ruuvis muualta, äläkä tääl inise!!!!
- -asiakasomistaja
Mä ostan ruuvit aina prismasta. Tosin niistä menee kierteet jo käsin vääntämällä, mutta kun maksan vihreällä kortilla, saan bonuksien lisäksi maksutapaedun, se kannattaa.
- 3939393
Eli Wurhtin kama on paskaa? no näin se on aina ollut.
- wurttilleen
Wurthin irtona myytävät ruuvit ovat wurthin kakkoslaatua, sen takia ne myydään irtona.
- Oikea Ruuvi jne
Ruuvit ostetaan käyttötarkoituksen mukaan.
Ei Taulun ripustamiseen tarvita Avaruussukkulaan suunniteltuja Ruuveja.
Jokainen tietää että Halpahalliruuvit ovat heikkoja vaativampaan käyttöön. - Lisbeth
Robinhoodin ruuvit on ihan a-luokan laatutavaraa, kaikki ruuvit haetaan wurtterista. Olen itse ollut hakemassa ruuveja hesan wurtterista, wurtterin tavaraa on! JA tämä on FAKTAA! Kaikki kunnon raksa miehet hakee ruuvit wurtterista tai robbarista, OLEN töissä robbarissa, ja tämä on FAKTA tieto.. Olen kassalla, ja olen hakenut laaturuuveja wurtterista jylpyltä tai hesasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475495Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612396Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181890Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1461773- 171615
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol341575Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5140881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281059