Riippuuko kilpikonnien sosiaalisuus yksilöstä vai vaikuttaako laji niiden esim. seurallisuuteen?
Eli onko vaikka kreikankilpikonna seurallisempi lemmikki kuin nelivarvaskilpikonna? Olisi mielenkiintoista kuulla
Olen jo kauan miettinyt...
4
394
Vastaukset
- satunnainen...
Ei mikään kilpikonna ole "sosiaalinen". Kyse on matelijasta.
Sosiaalista haluavan kannattaa hankkia koira- ja vaikka papukaija. - KONNA97
En nyt tiiä... mut esim. kyllähän konnalla (ainakin meillä) kesti jonkin ailkaa sopeutua akvaarioon, ja se oppii syömään kädestä, että ainakin muisti on, kun nyt vaikka kala muistaa asiat lähelle 5 sekuntia.
- höpsötaavi
meidän konnalla kyllä ns. "sosiaalisuutta" riittää! :D todella tempperamenttinen luonne :D rakastaa juosta lattioilla ja juoksee mielellään myös ihmisten syliin lämmittelemään:) parempi eläin kuin koira pakko myöntää! paljon iloa tuonut arkeemme:D en tiedä vaikuttaako ollenkaan, veikkaan että ei, mutta meidän konna on nelivarvas;)
- Kilpparifani
Mun äidillä oli kreikanmaakilpikonna ja kuulemma hyvin sosiaalinen. Haluaisin kilpparin joka tykkää käsittelystä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322098Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34842Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743