Löytyi uusi paikka
satasenlaina.fi saakohan suurempia lainoja
satasenlaina.fi
5
468
Vastaukset
- Pölökustaa
Pölö
- Saapi
- cash4you
http://tinyurl.com/lainaarahaa tuolta muitakin summia
- vertailufff
http://www.uudetvippipaikat.fi verratkaa nyt kuitenkin ennen lainan ottamista.
- NuorTamoT
Satasen lainat ovat muuten kaikkein yleisimpiä pikavippejä. Tämä siitä huolimatta, että viidenkympin ja satasen lainat ovat kaikkein kalleimpia. Lähde: http://www.pikalaina.ws/satasen-laina/
Vinkkinä kaikille, että satasen lainaa otettaessa kannattaa pitää huolta, etteivät lainan kustannukset nouse 20-30 euron yli. Jos nousevat, sinua kynitään. Ylipäätään niin kuin tässäkin ketjussa on yllä joku mainostaja huomauttanut, niin kannattaa vertailla lainoja, ennen kuin käy ottamaan sellaista. Koska pikavippejä tarjoaa suurimmaksi osaksi vain pari tahoa Suomessa, peittyvät oikeat tarjoukset näiden parin tarjojan eri nimillä esittelemään massaan...
Ja satasen lainaa ja muita pienlainojahan ei tällä hetkellä saa oikeastaan kuin tekstarilainoina, koska pankit eivät halua tarjota niin pientä lainaa. Nykymaailmassa se on sääli, tekstarilainojen tarjoajat hallitsevat näitä markkinoita rautaisella otteella, Suomessa on pikavipeissä käytännössä melkein monopoli.
Tulevaisuudessa vertaislainat saattavat kyllä tulla tähän pelastukseksi. Kulut saattavat pidemmän päälle koitua pienemmiksi kuin pikavipeissä, koska vertaislainoissa ei ole käsittelykuluja ja korot määräytyvät välittömästi kysynnän ja tarjonnan lakien mukaan, ilman mahdollisuutta minkäänlaiseen monopoliin. Kunhan lainsäädäntö saadaan suojaamaan hakijaa liialliselta kiskuroinnilta ja markkinat kypsyvät, uskon vertaislainan muodostuvan parhaaksi keinoksi ottaa satasen lainaa... Sellasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427