Olen 32-vuotias nainen ja minulla on takanani särkynyt avioliitto ja useita pienempiä eri syistä johtuneita parisuhteen purkautumisia. Nyt on taas vaikea tilanne päällä, tuntuu, että olen menettänyt viimeisenkin elämän tarjoaman mahdollisuuden kauniiseen rakkauteen peruuttamattomasti.
Yritän kovasti selviytyä näistä vastoinkäymisistä, mutta sisimmässäni olen todella herkkä ja nyt tässä aamuyöllä polttavat kysymykseni ovatkin kuinka monta kertaa sydän kestää särkymistä ja miten helvetissä tämän yksinäisyyden kanssa voi oikeasti selviytyä? Mitä te teette?
En tajua. Elän kyllä aktiivisesti, kavereiden kanssa hengaan harva se päivä ja monenlaista urheiluharrastusta on ja saatanpa jopa lukeakin joskus tuntitolkulla, mutta silti vaan itkettää jatkuvasti. Nyt varsinkin on vielä hirveä seksuaalinen turhautuminenkin, mutta en vaan pysty tekemään sitä kenen kanssa tahansa ja toisaalta ilmankin on niin vaikeaa olla.
Mitä selviytymiskeinoja on?
En ole Carmen
2
104
Vastaukset
- pärjäile =)
voi sua :( sulla pitäis olla ihminen/ läheinen ystävä jolle voisit purkaa kaikki sun mieltä painavat asiat ...ja toivottavasti sun kohdalle sattuis ihminen joka välittäisi susta ja rakastais sua
- Yleinen vuodattaja
Liikunta, ajoittainen työ, hyvät ahdistuslääkkeet ja rauhoittavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2422111- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461282Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50992- 41816
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637