ulkomaillakin nauretaan kippuras suomen demokratialle

krupu naama

hallitus kehitys on menny mettään jatkuvasti, ei ole kovinkaan vaikee mitä nää hakee naama punasena neuvotellaan jotta saatas samalla pohjalla oleva hallitus kun edellinen oli, vaikka kansa on sanonut sanansa tunarit pois keput ja kokoomus kuuluu oppositioon ei siinä ole mitää seliteltävää,

olihan kokoomus 20 vuotta oppositios ,silloin suomen hyvinvointi luotiin vasemmistopuolueiden voimin, kun nää köyhän tappajat pääsi hallitus vastuuseen rupes maa voimaan pahoin ja voi niin kauan kun kokoomus tunaroi hallitukses ,

joku kovo kapitalisti yrittää pestä naamaansa jotta pääsis presitentiksi ,se vasta olis maan alas ajoo kun tälläiset hyypiöt pääsis valtaan ei olis enään suomes mitään, rahat ja työpaikat jaettas ympäri maailmaa ja pressa vaan venuttelis naamaansa tveessä todella surkee yhtälö ,ei kans niin tyhmää ole että ei tajuu misä mennään ...

5

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärrys hoi

Hyvinvointisuomen, työttömyyden vähentämisen,ylivelkaantumisen,kansan
      kusettamisen jne kataiselle torkkupeite raakalaudasta.Ei vaan kepua
      Samaako kansa muutoksella tarkoitti. kataisella ei ilmeisesti mitään
      käsitystä maan asioista ja ollu jopa vvm. ei vaan sisu anna periksi ajaa
      omaa etuaan ja antaa aikuisten jatkaa.

• Vanhat punikit

Jaakonsaaren "kummisetä" juttu tarkoitti

Keskustelu Urpilaisen kanssa oli suurimman osan ajasta turhauttavaa, kun demareiden puheenjohtajalta ei saanut suoria vastauksia mihinkään. Urpilainen kysyi aina "puolueen ja eduskuntaryhmän mielipidettä".
      - Ja se tarkoitti yhtä kuin Eero Heinäluomaa, sanoo neuvottelija.
      - Jutta on fiksu ja hänellä on paljon rakentavia ideoita. Jos hän olisi uskaltanut ottaa homman haltuunsa, meillä olisi jo hallitus kasassa, sanoo toinen Säätytalolla ollut kokoomuslainen.

Kummisetiä.
      Heinä Eero ja Erkkikin

Miten vielä Lppos Pate kuvioissa..ilmeisesti.

• näinkö se menee

Parempi minusta Urpilaisen keskustella ja kysyä mielipidettä Heinluomalta, kuin se että Katainen ei tiedä itse asioista mitään vaan turvautuu juppiavustajiinsa. Koskas se päätäntävalta on avustajille siirtynyt, vai onko ollut koko ajan.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011060413836192_uu.shtml

• Runo Eerolle!

Mediakin tekee politiikkaa ja tuossa jutussa kokoomuslaista sellaista.

SDP on aina korostanut tiimityöskentelyn tärkeyttä ja niin nytkin. On hyvä ettei puolueen puheenjohtaja sorru diktatuuriin.

Ei pidä laittaa kaiken maailman tekemisiä Heinäluoman ansioksi, siellä on muitakin kysykkäitä hänen ja Urpilaisen lisäksi, kuten Tuomioja, Guzenina, Kumpula-Natri ym.

Tulee mieleen runo lapsuudesta: "Kuka maailman on tehnyt suntio kysyi ja oli niin ankaran muotoinen? Eero-poika viittaa: Minä kaiken tein, minä konna ja varas mutta toiste en tee vaikka menisi pää"

• sitäsaa

EK tahtoo että kepu on hallituksessa ja että se on porvarihallitus .
      Raha määrää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      87
      1504
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1400
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      53
      1211
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      28
      1104
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      952
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      908
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      872
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      797
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      723
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      76
      715
    Aihe