Lehtiuutinen ei pidä paikkaansa. Klo 23 ja 24 kävelin Isossa puistossa ja sen halki pariin otteeseen
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011060313832202_uu.shtml
Nuoret kilistelivät kaljojaan ja viinojaan kuten ennen huutaen ja riekkuen kokoajan kuten muinakin viikonloppuina, niin missä se vartiointi olikaan?
Kotkassa vartioitiin nuorten juomista
7
221
Vastaukset
- isukki minäkin
Etkö muista kun itse olit nuori niin sehän on kesän alottaisjuhla istua isolla kaveriporukalla puistoissa ja juoda kaljaa.Ehkä itse olet mennyt suuta soittamaan nuorille niin ovat antaneet sulle takaisin samalla mitalla ja nyt täällä itket...eikö sulla ole muuta tekemistä kun kytätä nuorisoa? Niin ja missäs sun oamt lapsukaiset on,etteivät vaan pahojansa tekemässä muitten kanssa vai ootko vaan kateellinen kun oot jo elämäs näemmä elänyt...hanki elämä pappa : d
- aimppel
Itse varmasti hyväksyt nuorten perseelleen vedon, sopii kai tyttärellesikin , lopputuloksesta et edes välitä.
- Räät poskella
Kotka kasvattaa uutta meripäiväyleisöään.
- Norskin ankanpoikane
Tuttavaperheeni kolme nuorikkoa ei ole koskaan örveltänyt puistoissa puolitajuttomina oksentelemassa pusikoihin ja vetelemässä toisiaan turpiin vaan vanhemmilla on aina ollut aikaa heille ja harrastukset ihan muita kuin viinan juominen . Terveitä ja fiksuja on kaikista tullut ilman viinanhuuruista elämää ja viihtyvät enemmän aikuisten seurassa kuin räkä poskella olevien örvelöteinien seurassa.
- Kunnon lärvitys
Tänään täytyy taas vetää rärvi täyteen. Tulee hauka ilta. Ilo ilman viinaa on teeskentelyä.
- Pohjan poikaa
On tämän illan urakka kaksi pullotusta ja hauskaa riittää.
- kula
Mula ottaa koko pulon viinoita sit oksentaa paskat housuu ja äitii huutaa mie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897