Mikä mättää ! Hansen entisellä maahantuojalla myymättä Vene 10 messujen
esittelyvene ja Vene 11 messujen esittelyvene. Ja meni vielä ostamaan Moody /
Hanse 41 ´sen, Ja sekin jää mymättä. Toivottavasti on hilloa leikkiä maahantuojaa. On se helppoa rahaa se veneiden myyminen
Mikä Hansessa mättää
18
786
Vastaukset
- 9kgrfsasdczxvvc
Minusta hanse aloitti uudestaan koppilookin muutama vuosi sitten, eli kajuutan katto on korkea neliskanttinen, kuten monessa tämän vuoden matkapurkkarimallissa. Vähemmän linjakas ratkaisu minusta ja moni vanhempi kasari ja ysäri purkkari on paljon kivempi katsella sivulta ja edestä.
Aivan tuhraan laittavat venevalmistajat paukkuja seisomakorkeuteen, ei mua ainakaa haittaa edes 1.30 metrin seisomakorkeus vaikka olen 190cm pitkä. Purjehdus on ulkoilmaharrastus ja matkapurkkarin kajuutta on pääasiassa yöpymistä ja ruuanlaittoa varten.- sdfsdfgrrvrvferrr
"Aivan tuhraan laittavat venevalmistajat paukkuja seisomakorkeuteen, ei mua ainakaa haittaa edes 1.30 metrin seisomakorkeus vaikka olen 190cm pitkä. Purjehdus on ulkoilmaharrastus ja matkapurkkarin kajuutta on pääasiassa yöpymistä ja ruuanlaittoa varten. "
Taitaa ne valmistajat silti olla paremmin hajulla markkinoiden kokonaiskuvasta kuin sinä. Enemmistölle uuden purkkarin ostajista nuo asuttavuusasiat ovat tärkeitä, koska vene on heille samalla kesämökki, kakkosasunto. Ja haaveissa ehkä jopa ykkösasunto. Vene on kulussa vain osan siitä ajasta, joka siinä vietetään.
Ihan myyntitilastojenkin, saati sitten laituri- ja saunakeskustelujen, pohjalta uskallan sanoa, että enemmistö purjeveneilijöistä ajattelee kuten minä: veneessä pitää kyetä seisomaan suorana ja siinä pitää olla mukava viettää iltaa, punkkaan pitää päästä liiaksi ryömimättä, sadesäällä pitää tilaa olla sen verran, että 1-2 päivää voi pysytellä pääosin sisällä vaikkapa lukemassa. Sinä ehkä käytät purkkariasi toisin, mutta sinun ja sinuntyylistesi rahoilla eivät valmistajat kauaa eläisi. - hgfdfdfvccxxvdrr
sdfsdfgrrvrvferrr kirjoitti:
"Aivan tuhraan laittavat venevalmistajat paukkuja seisomakorkeuteen, ei mua ainakaa haittaa edes 1.30 metrin seisomakorkeus vaikka olen 190cm pitkä. Purjehdus on ulkoilmaharrastus ja matkapurkkarin kajuutta on pääasiassa yöpymistä ja ruuanlaittoa varten. "
Taitaa ne valmistajat silti olla paremmin hajulla markkinoiden kokonaiskuvasta kuin sinä. Enemmistölle uuden purkkarin ostajista nuo asuttavuusasiat ovat tärkeitä, koska vene on heille samalla kesämökki, kakkosasunto. Ja haaveissa ehkä jopa ykkösasunto. Vene on kulussa vain osan siitä ajasta, joka siinä vietetään.
Ihan myyntitilastojenkin, saati sitten laituri- ja saunakeskustelujen, pohjalta uskallan sanoa, että enemmistö purjeveneilijöistä ajattelee kuten minä: veneessä pitää kyetä seisomaan suorana ja siinä pitää olla mukava viettää iltaa, punkkaan pitää päästä liiaksi ryömimättä, sadesäällä pitää tilaa olla sen verran, että 1-2 päivää voi pysytellä pääosin sisällä vaikkapa lukemassa. Sinä ehkä käytät purkkariasi toisin, mutta sinun ja sinuntyylistesi rahoilla eivät valmistajat kauaa eläisi."Taitaa ne valmistajat silti olla paremmin hajulla markkinoiden kokonaiskuvasta kuin sinä
Sinä ehkä käytät purkkariasi toisin, mutta sinun ja sinuntyylistesi rahoilla eivät valmistajat kauaa eläisi. "
Velkarahalla pyörivät venevalmistajat ja melkein koko maapallo, joten pankkien rahoilla elelevät monet. Tärkeintä purjehduksessa on siitä saatava fiilis ja se syntyy parhaiten hyvillä purjehdusominaisuuksilla. - sgfgfgfg
hgfdfdfvccxxvdrr kirjoitti:
"Taitaa ne valmistajat silti olla paremmin hajulla markkinoiden kokonaiskuvasta kuin sinä
Sinä ehkä käytät purkkariasi toisin, mutta sinun ja sinuntyylistesi rahoilla eivät valmistajat kauaa eläisi. "
Velkarahalla pyörivät venevalmistajat ja melkein koko maapallo, joten pankkien rahoilla elelevät monet. Tärkeintä purjehduksessa on siitä saatava fiilis ja se syntyy parhaiten hyvillä purjehdusominaisuuksilla.Mitä tekemistä tuolla velkarahajutulla on asiassa? Venevalmistajien kannalta merkitystä on edelleenkin vain sillä, riittääkö ostajia.
Halusit tai et, suuri ja yhä kasvava joukko purjeveneiden ostajista ei suhtaudu veneilyyn yhtä ahdasmielisesti kuin sinä. - 55rfff
sgfgfgfg kirjoitti:
Mitä tekemistä tuolla velkarahajutulla on asiassa? Venevalmistajien kannalta merkitystä on edelleenkin vain sillä, riittääkö ostajia.
Halusit tai et, suuri ja yhä kasvava joukko purjeveneiden ostajista ei suhtaudu veneilyyn yhtä ahdasmielisesti kuin sinä.Halusit tai et, kaikilla nettikeskustelijoilla on oikeus mielipiteisiin ilman tarvetta mennä henkilökohtaselle tasolle keskustelussa. Hyvin purjehdittava vene auttaa tähänkin ja tunnustamaan tosiseikat, että
veneitä valmistetaan tilauksesta, mutta henkilökuntaa täytyy pitää hiljaisemmatkin kaudet, joten kaikin puolin katsoen pankkien merkitys on veistämöille suurempi kuin asiakkaiden. - Sota on julmaa ja ra
55rfff kirjoitti:
Halusit tai et, kaikilla nettikeskustelijoilla on oikeus mielipiteisiin ilman tarvetta mennä henkilökohtaselle tasolle keskustelussa. Hyvin purjehdittava vene auttaa tähänkin ja tunnustamaan tosiseikat, että
veneitä valmistetaan tilauksesta, mutta henkilökuntaa täytyy pitää hiljaisemmatkin kaudet, joten kaikin puolin katsoen pankkien merkitys on veistämöille suurempi kuin asiakkaiden.Mielipiteisiin on oikeus, mutta pitää osata kirjoittaa niin, että mielipiteet erottuvat faktoista eikä esittää faktaväitteenä vaikkapa "tärkeintä purjehduksessa on se-ja-se".
Muuten olen sitä mieltä, että henkilökohtaisuuksien välttäminen tai moittiminen on hippien homostelua. Ei nettiväittelyssä ole kyse mistään pikkusievästä jutustelusta vaan siitä, että väärässäolevilta typeryksiltä potkitaan p*skat pellolle. Henkisesti, kun laki sattuu kieltämään fyysisen eliminoinnin. - 5555544
Sota on julmaa ja ra kirjoitti:
Mielipiteisiin on oikeus, mutta pitää osata kirjoittaa niin, että mielipiteet erottuvat faktoista eikä esittää faktaväitteenä vaikkapa "tärkeintä purjehduksessa on se-ja-se".
Muuten olen sitä mieltä, että henkilökohtaisuuksien välttäminen tai moittiminen on hippien homostelua. Ei nettiväittelyssä ole kyse mistään pikkusievästä jutustelusta vaan siitä, että väärässäolevilta typeryksiltä potkitaan p*skat pellolle. Henkisesti, kun laki sattuu kieltämään fyysisen eliminoinnin.Taitaa nyt taas jokin painaa pahasti kesämökkeilijän mieltä, jotta ihan vakivallan ottaa keskusteluun mukaan.Mene vaikka uimaan, se rauhoittaa.
- Hyviä kelejä vaan
No juu. Tuossa taisi tulla syitä siihen, että on ENTINEN maahantuoja. Toisaalta uusien Hanse-veneiden määrä on oikeasti lisääntynyt parin viime vuoden aikana silmin nähden ainakin pääkaupunkiseudulla. Olisiko tilannut euforiassaan esittelyveneitä oudosti varustettuna. Asiakas kuitenkin haluaa lopulta itse ruksia tehdasvarustelistasta itselleen tärkeitä vaihtoehtoja.
Jos veneet jäi sille käsiin ja duuni meni alta, niin pääseepä purjehtimaan.- ko
Ainahan ne ovat olleet todella rumia sisältä ja ulkoa. Todellakaan ei tehty
suomalaiseen makuun. Eivät purjehdi mitenkään kehuttavasti. Miksi ostaa
hanse kun nykyään saa samaan / melkein samaan hintaan Jeanneaun, Elanin
Dufourin ym. - Vanha on kaunista
ko kirjoitti:
Ainahan ne ovat olleet todella rumia sisältä ja ulkoa. Todellakaan ei tehty
suomalaiseen makuun. Eivät purjehdi mitenkään kehuttavasti. Miksi ostaa
hanse kun nykyään saa samaan / melkein samaan hintaan Jeanneaun, Elanin
Dufourin ym.Niin, tai vanhan esteettisen kasarin.
- ----------
Minusta Hansen valoisuus sisältä on positiivinen poikkeus niin synkkien veneiden joukossa. Suomalaiseen melankoonisuuteen taitaa sopia tuo synkkyys, mutta Hansen sisusta onkin enemmän suunniteltu suurten maailman design trendien mukaisesti.
- ei mun merkki
Hansen sisusta on ainakin omaan makuuni turhan askeettinen, epäkodikas ja epäviihtyisä. Mutta purjevene onkin mulle kesäasunto/pitkien matkojen matkavene, jossa asutaan ja eletään ja siksi sisätilojen viihtyisyys ja käytännöllisyys ovat tärkeitä asioita. Hansen sisätiloissa on myös käytännöllisyyden kannalta huomauttamista, joskin enimmäkseen pikkujuttuja, jotka pystyy vähänkin kätevämpi kaveri itsekin fiksaamaan. Olen kyllä huomannut, ettei Hanse muiltakaan ominaisuuksiltaan ole paras valinta nimenomaan pitkille reissuille, vaan soveltuu parhaiten lyhyemmille retkille, viikonloppu- ja iltapurjehduksille.
- hans32
ei mun merkki kirjoitti:
Hansen sisusta on ainakin omaan makuuni turhan askeettinen, epäkodikas ja epäviihtyisä. Mutta purjevene onkin mulle kesäasunto/pitkien matkojen matkavene, jossa asutaan ja eletään ja siksi sisätilojen viihtyisyys ja käytännöllisyys ovat tärkeitä asioita. Hansen sisätiloissa on myös käytännöllisyyden kannalta huomauttamista, joskin enimmäkseen pikkujuttuja, jotka pystyy vähänkin kätevämpi kaveri itsekin fiksaamaan. Olen kyllä huomannut, ettei Hanse muiltakaan ominaisuuksiltaan ole paras valinta nimenomaan pitkille reissuille, vaan soveltuu parhaiten lyhyemmille retkille, viikonloppu- ja iltapurjehduksille.
me olemme pari kolme viikkoa yhteen menoon, enkä ole huomannut mitään ongelmaa, en tiedä mitä askeettisuus on mitä tarkoitat, sitä ettei ole mikroaaltouunia tai tiskikonetta
- jsk1234
Mun mielestä uusien Hanse-veneiden sisustus on todella upea. Skandinaavista selkeälinjaista arkkitehtuuria.
Itse näen purjeveneen samalla tavalla enemmän kesämökkinä, ja asumisen viihtyisyys on silloin hyvin tärkeää.
Itseskuuttaavalla fokalla varustettu Hanse 325 on unelmavene minulle. Se ei välttämättä ole sitä jollekin toiselle. Makuasioitahan nämä ovat. - Outoa muotoilua
Minua häiritsee nuo suorat linjat sisällä ja ulkona esim ovet ovat kuin kerrostalo asunnossa.
- VanhaHanse
Vanhemissa Hanseissa onkin parempi muotoilu.
2003-2006 vuosimallit ovat minusta miellyttävimpiä silmälle.
Niissä on myös enemmän säilytystilaa.
Uudemmat on epäesteettisiä ja jotenkin liian riisuttuja ja kolhoja
sisältä.- Kunnon hanse
Mallit 2006 asti näyttävät purjeveneiltä, myös sisältä.
Uudemmat mallit tuovat mieleen halvan asuntovaunun ja
moderni sisustus = halvalla tehty elementeistä.
- världens bästa Karls
Terävä havainto.
Ex maahantuoja itse mainostaa - et 375 on utva 2010 messuvene. Oli joo jo vene 2010 messuilla esillä. Varmaan 2009 mallia. Tarjosi sitä vene 2011 messuilla esitellä jossain stadin hallissa. Kyl sil varmaan massii on. Postinumero firmalla on Westendiin. Moody on hieno. Ei varmaan myynnissä edes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293