SANOMA OY ON VALJASTETTU KOKOOMUKSEN ASIALLE.!
KOKOOMUS TEETTI SAMOMA MAAKUNTA LEHDILLÄ PIKAISEN KYSELYN
Kepun piiri järjestöjen nokkamiehiltä , kun kuuli jäsen äänestyksellä kyseltävän
jäsenistön mielipidettä , mennäkkö Hallitukseeen. Tiesi tuloksen ennakolta.
Tällä halutaan ohjata Kepulaisia äänestämään halutulla tavalla ja se on myös varmaa , että äänestää miten vain tulos on jo selvillä , Teatteri toimii täysillä , kuten
hallitus neuvotteluissa , Valtamedia pitää tiedoittamisesta huolen.
Näin KESKUSTA PUOLUEESTA ON TULLUT KOKOOMUKSEN JOHTAMA
PILIPALI PORUKKA , JOTA KATAINEN JOHTAA TODELLISUUDESSA.
Mari Kivimiemi on pahainen renki tai oikeammin PIIKA , EMÄNNÄN JA ISÄNNÄN
MÄÄRÄTESSÄ MITÄ TEHDÄÄN JA MILLOIN !!!
KEPU KUIN PÄSSI NARUSSA.!
6
51
Vastaukset
- turhaan äänestätte
Turha jäsen äänestys , iltasanomat teki sen jo , ja Katainen neuvottelee jo.
Tuloksen voi lukea iltasanomista.
Kepusta on tullut kok. apusakki , puoluekkin on väärä ilmaisu. Mari on tosiaan PIIKA. - entinen päätoimittaj
Laanisen tahto , osaa lehdistö asiat.
- Heh-heh.....
Ja mihin sinä punikki haluat "kepua ohjailla" tuolla typerän läpinäkyvällä avauksella. Nyt taitaa hätäolla suuri kun J. Katainen ei ollutkaan vietävissä kuin pässi narussa ja heitti demarit pellolle.
- Vainoharhaisuutta?
Sanoma ajaa kyllä melko avoimesti Kepun asiaa. Onhan lehden päätoimittajakin äidinmaidossa kepulaisuuden imenyt henkilö.
- mietis asiaa vähän.
NO SIKSIKÖ SE SITTEN ohjaa jäsenäänestystä , antaisi ihmisten itse ajatella.
Vai haluaako se tosiaan Kepun loppua.
Kyllä tällaiset asiat pitää itse , ilman ohjeita , saada itsenäisesti päättää. - Hullujenhuone?
Hesari on jo pitkään riekkunut vasemmiston katkeamisesta ja vaatinut ainoana mahdollisuutena Kepua hallitukseen. Viesti on luettavisssa läpi lehden pääkirjoituksista yleisön valittuihin mielipiteisiin.
Hesarille porvarihallitus on ollut kultaakin rakkaampi. Nyt rakkaus saa jatkoa muorin nenänpäästä?
Tätä joku täälläkin jo povasi heti vaalien ensi hämmennyksen liennyttyä! Silloin kansa vielä uhosi, että jos näin käy, nousee "kapina"! Se tarkoittaa hallitsematonta, laajaa lakkoilua, mielenosoituksia, jopa fyysistä väkivaltaa työpaikoilla, kaduilla ja toreilla!
Olemmeko menossa Egyptin tielle Jyrki? Sitäkö ihan tosissasi haluat? Sanoit eilen, että jossain se jousi katkeaa. Toivottavasti ei kuitenkaan tässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2645269Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204271- 604231
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363657- 513650
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413455Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv312803Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232576
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435