Tiedätkö mitä teen sulle

Et arvaa

Arvaa mitä aion tehdä sulle? Sitten kun makaat sängyllä. Ryömin päällesi. Väitän tulleeni siihen vain jotta tietäisin miltä tuntuu asetelma jossa olet mun armoilla. Nauran ja tulen niin lähelle että haistat mun hiuksien tuoksun. Sä pidät siitä että olen sun päällä. Sä pidät siitä että tunnet mun vartalon vasten omaasi. Katson sua silmiin. Sanon vakavana että meillä on salaisuuksia joista voi vain kuiskailla. Mun täytyy kuiskata se sulle. Hengitän raskaasti. Meidän posket hipaisee toisiansa. Odotat kuiskausta mutta puhallan sun korvaan ja nauran katketakseni. Et koe sitä yhtä hauskaksi. Vakavoidun takaisin hitaasti. Silitän hymyillen poskeasi ja sanon että lupaan etten tee sitä enää koskaan sulle. Anna anteeksi... Katsomme vakavina toisiamme. Huulemme ovat jo niin lähellä että voimme melkein maistaa toisemme. Kysyn hiljaa pidätkö siitä että tiedät että mä haluan sua.

Jatkuuko?

10

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie kans

No huhhuh... Toivon mukaan ;D

• nainen sivusta...

Huh huh...todellakin jatkuu...

• huh! joo!

todellakin jatkuu...

• minulleko?

Kertoisitko vielä hieman tarkemmin, että kenelle menee?

• Herätysorgasmi

Arvaatkos minkälaisen aamuherätyksen aion sulle antaa? Siinä mennään kuule suoraan asiaan. Sua en sitten ala säästelemään, teen elimellesi sitä mihin se on tarkoitettu.

• Salainen arvaus?

En pysty ajattelemaan selvästi. Olen tottunut olemaan kaikissa tilanteissa ohjaksissa, ja nyt olet siinä. Lukinnut käteni ranteista varmalla mutta pehmeällä otteellasi. Irrotat hitaasti ja käteni jäävät paikoilleen. Nielaisen. Korjaat asentoasi hieman, haistan hiuksesi ja suljen silmäni. Ojennat itseäsi kaulaani kohti, toinen käteni nousee selällesi. Hengität niskaani kuumaa ilmaa ja näet miten sydämeni sykkii kaulallani. Piirrät sormenpäälläsi katkeamatonta viivaa käsivarteni sisäsyrjää pitkin aina kämmenelle asti ja tartut käteeni taas tukevasti ristiotteella. Hymyilet enkä voi kuin katsoa silmiisi. Laskeudut lähemmäksi kasvojani, hengityksesi kuumuus on tainnuttavaa ja hillitsen tahtoni nousta ylemmäs vastaan. Taivutat päätäsi hieman vinoon, kuiskaan huulillesi vastaukseni kysymykseesi -pidän- ja ilma katoaa välistämme syvään, painavaan suudelmaan.

• kaunista..

huhhuh..kuuma tulee näitä lukiessa.Hyvin kaunista.

• huoh...

apua..

• Hitto sun kanssas

Luin tämän muutama tunti sitten ja vieläkin....tunnen sun käyneen...

Tai hänet, tietenkin :)

• yksi mies..

"Arvaa mitä aion tehdä sulle? Sitten kun makaat sängyllä. Ryömin päällesi. Väitän tulleeni siihen vain jotta tietäisin miltä tuntuu asetelma jossa olet mun armoilla. Nauran ja tulen niin lähelle että haistat mun hiuksien tuoksun. Sä pidät siitä että olen sun päällä."

Juuri tuollain mä tykkäisin. Tuossa ois hyvä olla. Tuollainen laiittaa mua haluttaa. Sitten joskus kun mä vapaudun ja tunnen että mä voin päästää itteni valloilleen kun toinen antaa luvan ni sitte silloin mä haluan olla päällä ja/tai takana. Ja vaan... tehdä miehen työ. Sen jälkeen mä vaan varmistaisin että hällä on kaikki hyvin ja nukahtaisin hänen vatsalleen hänen napaansa suukotellen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4822
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      119
      2257
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      78
      1980
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1324
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      168
      1296
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      546
      1178
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe