yksi ainut ihminen joka ymmärtäisi. Joku joku joka tietäisi, auttaisi.
Asiassa jota mun pieni tyhmä pääni ei kykene ymmärtämään. Sitä vähemmän mun sydämeni...hurjasti villisti elämäjanoisena joskus niin peloissaan jyskyttävä sydämeni, en siltä rauhaa saa.
Mun on pakko juosta eteenpäin, pysähtymättä, taakse katsomatta. Mitään tietä en seuraa, eksyin polulta... Vai olinko koskaan millään polulla, en ole ihan varma, en enää kykene muistamaan.
Olisi edes yksi
5
212
Vastaukset
- :)
elämä on kuin suunnistusta ilman karttaa, se pitää ottaa vastaan mitä annetaan ja koskaan ei tiedä mihin päädytään.....
- pelargonia*
Ei kannata juosta karkuun. Juoksin 35 v kunnes heräsin polilta sydän läpättäen. Tajusin että juoksut on juostu, on aika selvittää asiat.
Siitä alkoi ihmeellinen kasvu ja löytäminen. Tahti on hidastunut ja itsekunnioitus kasvanut. Tavoitteet pitää olla tämän elämän kokoisia ja inhimillisiä. Suosittelen samaa, olet sen arvoinen.
Mitä sä haluat itseltäsi ja elämältäsi? Millainen olisi unelma elämä? Jos et saa sitä heti, niin uusi suunta ja tahti voisi auttaa.
Jää paljon näkemättä ja kokematta jos vaan juoksee. Elimistö ei tykkää siitä paineen määrästä. Jos tahdot elämän, mene ammattiauttajalle ja selvitä sotkut ja pelot. Mutta muista epäillä terveesti myös sitä auttajaa. Jos voit, valitse opettajasi ja auttajasi.- liikaa toivottu
Ei mä juokse karkuun, juoksen häntä kohti, toivoisin juoksevani hänen vierellään. Hän on aina askeleen edellä . . . tuntuu että hän ei tahdo kertoa omaa suuntaansa, olen tietämätön hänen teistään.
Ehkä mä joudun vaihtamaan suuntaa. :(
- kristallilapsi...
Ehkä sitten kannattaisi kysyä sitä suuntaa? Ehkä hänkin ajattelee samalla tavalla tai ei ihan tarkalleen tiedä sitä. Ehkä voisitte löytää uuden suunnan yhdessä. Kummallista että mulla on samanlaisia tunteita usein tuon juoksemishalun suhteen..Haluaisin vain juosta ja juosta ja juosta. Enkä edes ihan tarkaan tiedä mitä pakenen. Itseäni? Nyt haluaisin juosta erästä päin mutta jotenkin pelkään tunteitani. Ehkä se on jonkinlaista pelkoa olla onnellinen. Joskus sitä vain haluaisi lopettaa pakenemisen. Ehkä toisen lähelle voi yritää päästä pikkuhiljaa ei kertarysäyksellä.
http://www.youtube.com/watch?v=9eMcmd-5f7Q- ed
Siis mikäli tämä ihminen haluaisi mut lähelleen tai kulkea yhtään mihinkään kanssani. Mutta jos haluaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595930Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "793319Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242541No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402125- 202075
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61639Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83123281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201226Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811085