Olenko ainoa joka toivoo syksyn jo tulevan? On niin tylsää kun ei ole koulua eikä harrastuksiakaan, on vain aikaa joka täytyy saada kulumaan jotenkin. Rahatkin on tosi vähissä, niin en voi edes osallistua läheskään kaikkiin tapahtumiin joita kesällä järjestetään. Joudun tyytymään siihen mitä on ilmaiseksi tarjolla, ja se on vähän. Eilen kävin opastetulla kävelyllä jolla esiteltiin paikallisia patsaita ja kerrottiin niiden taustoja... Kiviäkin kiinnostaa, tai ei ainakaan mua. Katselin kelloa vähän väliä ja se tunti kului tuskaisen hitaasti. Mutta kun se vihdoin loppui, jäljelle jäi pelkkä yksinäinen tyhjyys ja parin tunnin päästä olisin mennyt samalle kävelykierrokselle vaikka uudestaan. On niin kurja olla yksin. Kamala ajatella, että vielä yli 2 kuukautta täytyy sinnitellä ennen kuin loma loppuu ja kaikki palaa taas ennalleen.
Loppuisipa loma jo
ee
0
134
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402