Moi oon 13 v tyttö. olen kärsinyt näistä oirreista 4 vuotta eikä laannu vieläkään.. oireet ovat kokoajan päällä.. päässä pyörii ja yhtäkkiä alkaa tinnitys korvissa henkiä ahistaa ja kamala väsymysiskee joskus tuntuu niinku olis poissa tästä maailmasta ati ulkona kjotenki tilanteista.. joskus myös puutumista jaloissa olen käyny lääkärillä eikä mitään löydetty.pelkään silti pahinta että on joku sairaus..MItä ootte Mieltä?? please AUTTAAAA..
Oireet kokoajan päällä.
11
302
Vastaukset
- kohtalontoveri -89
Onko sinulla masennuslääke käytössäsi? Jos ei niin hanki se. Ja mielestäni kuulostaa siltä, että pelkäät koko ajan että sinulla on jokin sairaus, ja SE aiheuttaa sinulle tuota huonoa oloa. Pitääkö paikkansa? Ja kysynpä sinulta kysymyksen: jos sinulla olisi joku sairaus niin minkä luulisit sen olevan? Lue internestistä paniikkihäiriöstä ja mieti onko sinulla niitä oireita. Paniikkihäiriöön ainakin juuri itselläni kuuluu se, että mietin kohtauksen tullessa että entä jos tämä ei olekaan paniikkikohtaus, jos lääkäri oli väärässä, jos minulla onkin keuhkosyöpä/sydänkohtaus/ilmarinta tai ihan mikä tahansa henkeä uhkaava tauti. Ja jos kohtauksen päällä ollessa en usko että se on paniikkikohtaus niin se kestää pidempään.
- Kurjaa :(
Ei oo lääkettä. No sitöjustaattelen ku ei silti mikään ole kipeä ahistaa ja sille on vaan tunnetta ei kipua.
hey itsellä sama ongelma mutta hetken kun sen mielesi kanssa taistelet niin saat sen paniikkikohtauksen unohdettua
itse ajattelin vain että ihan sama en mä tähän kuole ja joka kerta mieli sanoo että mitä jos mitä jos mutta sanon vaan että ei mitään jossia se on paniikkikohtaus ja unohda menet hetkeksi raittiiseen ilmaan ja mietit ihan muita juttuja itse hankin paniikki lääkkeet ja muut mutta silti meinaa välillä kohtaus tulla varsinkin jos olen viime päivänä ottanut alkoholia
mutta kyllä se siitä itse jouduin käymään kaikki maailman
röntgen kuvaukset ja muut että uskoin olevani terveja spaniikkihäiriöön kuuluu muuten just toi epötodellisuuden tunne
tuntuu kuin olisi tulossa hulluks ja ajattelee koko ajan että unohtaa kaiken ja pelottaa mutta kun kohtaus menee ohi ni menee myös sekin :)- kurjaa:(
kiitän vastauksistanne..toivottavasti helpottuu
- Kohtalontoveri -89
Kannattaa harkita lääkityksen aloittamista. On aika rasittavaa varmasti odottaa parempia aikoja. Lääkitys tasaa oloa erittäin paljon. Itse olin tulla hulluksi yrittämällä sinnitellä ilman lääkettä. Ei sitä lääkettä kannata pelätä, sehän korjaa vain serotoniinin eli mielihyvähormonin tasoa aivoissa eli ei ole mikään psyykenlääke. :) Tsemppiä sinulle, pikkuinen. Rankkaa noin nuorena kärsiä tämmöisestä. Kyllä se elämä alkaa hymyilemään sinullekin, luota siihen.
- KURJAA :(
keneltä pitäis kysyä lääkkeistä?
- KURJAA :(
keneltä pitäis kysyä lääkkeistä
- ex ahdistus
No oisko lääkäri...?? Olet vasta niin nuori, että pitäisikö sinun pyytää vanhempiasi varaamaan lääkäriaika. Voisit varmaan mennä sinne yksin, jos et halua vanhempaa mukaan. Mutta jos suhteesi vanhempiisi on kunnossa, he varmasti mielellään tietäisivät tästä asiasta. Ja ikäsi vuoksi voi olla, että pärjäisit aika pitkälle myös terapialla. Ilman lääkkeitä! Mutta ehdottomasti jos vaiva häiritsee elämääsi, eli et voi tehdä asioita joita haluaisit, niin käy lääkärillä!
- kurjaa:))
Olen rampannut lääkäreillä terveydenhoitajilla ja psykologilla 3 vuotta muuta eivä helpota..
- Anonyymi
Me jouduttiin johonkin toisen kotiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5145583Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255019Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292402- 4082234
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401390Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1751210- 651132
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N101019Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll73991Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132948