Minulle tehty n,5v sitten eturauhasen radikaali poistoleikkaus.
Toistaiseksi kaikki hyvin, Psa arvot pysyneet suht, aisoissa, seuranta päällä.
Luin tuolta muualta että leikattuun kohtaan saattaa ajanmyötä kasvaa uutta syöpäkudosta. Ja sitä hoidetaan esim hormooneilla.
Kun tätä syöpää hoidetaan myös molempien kivesten poistolla, joka vähentää radikaalisti teston tuotannon, ja näin estää syöpäkasvuston kehittymisen. Tehdäänkö kivestenpoistoleikkauksia henkilölle jonka eturauhanen on poistettu, ja joka haluaa näin lisää varmuutta ettei se uusiudu.
Olen miettinyt millä keinoin ja onko ylipäätään mahdollista tässä tapauksessa päästä ko, leikkaukseen. Tiedän toki ko, leikkauksen haittavaikutukset, osteoporoosit yms, Samoin tiedostan nämä muutkin ´haitat´ . Vaan näillä vuosilla ei suurta merkitystä jos ns, miehisyys heikkeneekin, kunhan olisi enemmän elinvuosia edessä, näkisi lastenlasten kehittyvän ja kasvavan.
Jos jollakin on tietoa ja kokemusta olisin hyvin kiitollinen tiedoista. Toki tämä selviäisi lääkärissä käynnillä, vaan tutee itsensä idiootiksi jos menee kyselemään naamasta naamaan.
Orkiektomia/eturauh,,,,
1
267
Vastaukset
- 60.nen
Niinpä, minäkin olen tuota miettinyt usein sinkku kun olen ja lastenlapsiakin siunaantunut. Itselläni ei elinaikanani ole pappoja ja mummoja ollut, ovat siirtyneet ikuisuuteen ennen syntymääni.
Olsihan se kiva kun elinvuosia jäljellä niin että näille pienokaisille jäisi jotakin muistettavaa vaarista.
En tiedä minäkään onko mahdollista poistattaa kiveksiä varmuudeksi, jos olisi mahdollista olisin minäkin valmis operaatioon. Helpottais tuo melko usein esiintyvä kivesten arkuus, ei tunnu kivalta kun milloin voi käyttää tiukempia housuja ja välillä hyvä kun housuja voi käyttää ollenkaan kun aristavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780