Rentoi ja chillei ihmisii?

sickofit

Heippa,

oon syksyllä lukion aloittava nuori yksilö Vantaalta. Mun elämä on ollu aika perus neutraalia. Mun ympärillä on pyöriny paljon teinejä mieleltään ja ylimielisii ihmisii joiden takii oon ite kasvanu hieman sellaiseksi ja vaikutan joskus sellaiselta. Sanotaan että seura tekee kaltaisekseen mutta oikeesti oon ihan muuta.
Oon kyllästyny sellaisiin ylimielisiin ja pinnallisiin ihmisiin ja oon valmis luopumaan niistä nytkun oon menossa lukioon.
Mussa on kyl ylimielisii piirteitä ja pinnalisii, mutta ne johtuu siitä missä porukassa oon hengannut esim. mun koulukaverit. Kyl mulla oli ja on koulun ulkopuoleltakin ystäviä ja kavereita mut suurin osa niistä on samanlaisii pinnallisii. Mä oon kasvanu ihmisenä mielestäni paljon ja yrittänyt olla olematta sellainen ihminen mihin painostetaan. Mä oon kyllästynyt siihen.

Mä haluan löytää aitoja ihmisiä. Rentoja ja chillejä, haahuilijoita, viisaita, älykkäitä, ihmisiä jotka ei tuomitse heti kättelyssä. Ihmisiä jotka on syvällisempiä, joidenkaa voi puhuu maailman kurjista oloista, parisuhteen ihanuuksista, ihan mistä vaan ilman että heti tuomittais. Ihmisiä joiden ajatusmaailma on laajempi eikä teinin tasolla jonka elämä pyörii vain bileissä ja mäkissä hengailussa. Ihmisiä jotka oikeesti on aitoja... Ei selän takana paskaa puhumista, ei arvostelemista, ei mitään saatanan ylimielisyyksii ja pinnallisuuksii. SICK OF IT.

latte ja pimeät illat kivassa seurassa on ihanaa
valokuvaaminen on hauskaa
ja lämpimät kesäpäivät kaisaniemen puistossa on saaaatanan ihanaa etenki hyvässä seurassa ja vaikka kylmän kaljankaa

ootan innol Sun yhteydenottoo, heitä meilis tai meses.
Olis mukavaa jos asuisit lähellä nii voitais nähäkki.
Nettituttavuudet on kivoja, mutta ulkoelämä on kivempaa.

4

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • its

      moi! kuulostat hyvält tyypilt ja ois kiva puhuu sun kaa ja tutustuu paremmi , oon 16 vuotias tyttö ja oma elämä menny vähä samal taval et oon pyöriny pitkää aika pinnallisis porukois, mut sit noin vuos sitte jätin noi porukat ja aloin liikkuu vaa parin mun kaverin kaa koska ne oli ainoot jotka tuntu semmoi aidoilt. oon tyytyväine vaik kaverien määrä väheni puole ni laatu parani! En viittis laittaa omaa meseeni tähä mut jos kehtaat laittaa sun meses ni ois kiva jutella!:))

      • sickofit

        Heippa ! Kiva ku sai vähä vastakaikuu ihmisiltä :---)
        mun meili on [email protected]
        laita sähköpostii nii jutellaa enemmän !


    • olis kiva tutustuu:)

      Moi! :) Oon 17 vuotias(just täyttäny) tyttö vantaalta:) Mä oon tälläne ehk vähä hassu, mukava, ymmärtäväine, taiteilija sielu :D(en mikää hippi kuitenkaa), iha rento (ainaki luule, mut e sit tiiä), haahuilija ja tykkään jutella ihan mist vaa ja tehä kaikkee kivaa(mukavien ihmisten seuras o ain kivaa vaik missä! Tykkään lähes samoist asioist, ku säki). En mäkään pidä pinnallisista ja ylimielisist ihmisistä, mut en mä ketään tuomitsekkaa vaan yritän ain nähä syvemmälle ja kyl kaikist löytyy ain jotain muutaki, jotain hyvää. Se pinnallisuus ja ylimielisyys o yleensä vaa se ulkokuori. Muhunki o tullu sellasii ehk vähä pinnallisii piirteit kavereide myötä, mut e oo oikeesti sellane. Mua o ärsyttäny joskus se, ku en voinu olla iha ain oma itteni kavereitte kaa ja en oo voinu puhuu kaikist asioist, ku ei niitä sellane olis kiinnostanu eikä ne sellasta olis ymmärtäny. Tuli seki asia kyl sit tos jossain vaihees huomatuks et eihä ne mitää oikeit kaveita sit ollukkaa vaa ihmisii jotka keräs vaa ihmisii ympärillee ja oli vaa pinnallisii ja ylimielisii ja ei välittäny oikeesti paskaakaan. Nyt mul kuitenki onneks o muutama sellane kaveri, jotka mua oikeesti ymmärtää ja voin olla oma itteni. Kuulostat oikeesti mukavalt ja aidolt ja sellaselta ihmiseltä jonkä kaa haluisin jutella ja johon haluisin tutustuu. Mesee mul ei oo ja e viittis laittaa tähä tähä mitää meili osotettä. Mut hei lue tää ny ekaks ja ni kato sit haluutko ees tutustuu. Voin kyl sit ehk harkita laittavani tänne jonku meili osottee
      (Ääk, tää o vähä sekava, ku kirjoti tä kiirees. Kiire, mut oli oikeesti pakko vastata. Anteeks, tuski ittekää saan mitää selvää täst, muut tovottavasti sä saat jotain selvää:D)

      • sickofit

        Jee, lisää respondei ! tosi kiva ku samankaltaisii ihmisii löytyy läheltä !
        mun meili on [email protected]
        meilaa nii jutellaa lisää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe