Kun luen näitä juttuja, huomaan että olet löytänyt onnen. Olen iloinen puolestasi vaikkakin hieman pitkin hampain.:) Veit ohimennen palan sieluani vaikka emme edes tutustuneet. Mystistä. Olet melkoinen taikuri. Pidä hyvää huolta itsestäsi.
http://www.youtube.com/watch?v=p5Rj2Y0rFUo
Hyvää kesänjatkoa.
13
312
Vastaukset
- lumpps.
Eiiiii eiii kun sinuun haluun tutustua
vääriä johtopäätöksiä ,vääriä sääriä olet katsellut ? - Siilinen kerällä:)
Tiedätkö sinä sitten kuka minä olen?:) Jos nyt sattuisit olemaan sinä ja minä oikea minä, keneksi mua luulet, olen kyllä aika pyörällä päästäni tämän palstan kanssa eikä täällä tutustumisesta tule mitään. Pitäisi olla privaatimpi tapa tutustua, vaikka sitten netissä aluksi jos emme uskalla kohdata irl.
- OiVoi !
Huomaat nimettömien viestien perusteella että hän on löytänyt onnen !!
Sillälailla, siinä taas yksi palstaneropatti joka ei oikeasti ole huomannut yhtään mitään !! - Siilinen kerällä:)
Tuo nimimerkki on muuten vihje, (yksi profiilikuvista:). Kuulema sopii mulle hyvin. Nyt mun on mentävä uloilemaan etten tule entistä harhaisemmaksi ja paistu tähän koneen ääreen.
- Jep jep :)
Joskus on aina mentävä uloilemaan :))
- Siilinen kerällä:)
Mussukkaiseni:) Niin paljon kun haluaisin suhun tutustua, ja mua jännittää pelkkä ajatuskin, se ei voi eikä tule tuskin tapahtumaan tämän palstan välityksellä. Oikeasti. En aio viettää kesää tämän palstan äärellä. Peläten että luulet jonkun toisen viestejä viesteiksesi tai tulkiten sun viestejä mahdollisesti väärin. En haluaisi painostaa mutta, ideoita? Ei tämä voi olla näin vaikeaa. Tulin kuitenkin sun takia tänne pitkästä aikaa takaisin. En olisi tehnyt niin kenenkään muun takia.
http://www.youtube.com/watch?v=QHT1IUY-3f4 - ap
Olen muuten nainen ja aloitus on miehelle. Ja nyt poistun täältä taas sekoilemasta.
- reilunpaa niin
Niin, olet minna ja juhalle kirjoitat. Laittaisit muuten tunnisteita, mutta haluat taas saada mahdollisimman paljon huomiota, ennen kuin paljastat mitään. Samalla valheellisesti uskottelet itsellesi että juha siellä kirjoittelee sinulle. Ei kirjoitellut aiemminkaan, tuskin nytkään. Tunnisteet heti näkyviin vaan.
reilunpaa niin kirjoitti:
Niin, olet minna ja juhalle kirjoitat. Laittaisit muuten tunnisteita, mutta haluat taas saada mahdollisimman paljon huomiota, ennen kuin paljastat mitään. Samalla valheellisesti uskottelet itsellesi että juha siellä kirjoittelee sinulle. Ei kirjoitellut aiemminkaan, tuskin nytkään. Tunnisteet heti näkyviin vaan.
Ikävä tuottaa pettymys mutta en ole Minna. Toivottavasti oikea henkilö pystyy katsomaan mun fb-profiilikuvia niin ymmärtää nimimerkin vihjeen. Ja mun puolesta Minna saa kirjoittaa Juhalle jos haluaa. Ei se ole multa pois.
- joohan.
Siilinen kerällä:) kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys mutta en ole Minna. Toivottavasti oikea henkilö pystyy katsomaan mun fb-profiilikuvia niin ymmärtää nimimerkin vihjeen. Ja mun puolesta Minna saa kirjoittaa Juhalle jos haluaa. Ei se ole multa pois.
Sano joku toinen vinkki vielä sieltä... ole sen verran kiltti :)
No hyvä on tässä vinkkejä.Vaihdon profiilikuvaa äsken. Näkyvä kuva liittyy nimimerkkiini. Toinen nimeni voi liittyä ääneen. Olen pyytänyt sua fb-kaveriksi mutta peruin sen kun ajattelin sen olevan sulle hankalaa sekä olen lähettänyt myös viestin. Mutta nyt mun on mentävä nukkumaan tai ainakin laitettava kone kiinni:). Miten sä teit tän mulle jos olet sinä. Jotenkin telepaattisesti. Lupasin itselleni etten enää tule tänne. Mutta nyt öitä, kauniita unosia:)
Hyvää huomenta. Päivän ensimmäisen viesti tänne. Yritän olla lukematta näitä viestejä täällä. En pidä sua minään unelmien prinssinä vaan haluan ihan oikeasti tutustua suhun vaikket olisikaan täydellinen enhän itsekkään ole sellainen. Voi kun saisin jutella sun kanssa muuta kautta kuin tätä. Tätä kautta emme kai koskaan pysty tutustumaan toisiimme. Sääli, koska voisimme ymmärtää toisiamme.
- piikki-siilinen
Sun takiasi menin sitten tekemään tämän. En kirjoittele tänne enää muuten kuin näin, siis kirjautuneena tällä nimimerkillä. Nyt mun ei tarvitse vaivata pientä päätäni ja ylirasittuneita kahta aivosoluani sillä tunnistatko viestini vai et. T:ketjun aloittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760