Kotkan Keittiökalustetukku joka sijaitsee Prisman takana olevassa pienteollisuus-alueella nimeltä Hakametsä.
Tarkka osoite: VASARATIE 4
ÄLKÄÄ menkö sinne töihin edes pienellä palkalla, sen omistajalla on päässä vikaa - Tiedän hän näyttää normaalilta, mutta totuus paljastuu pian.
SIIS:
Keittiökalustetukku
Vasaratie 4
Hakametsä (Automarket Prisman takana)
Keittiökalustetukku
10
5077
Vastaukset
- Muu yrittäjä
Asiasta löytyy varmaankin toinenkin puoli, että suoraan ei voi tuomita.
- aaaaaaaaaaafffffffff
Toinen puoli löytyy välittömästi, kun kysyy asiasta työntekijöiltä, kuten esimerkiksi asentajilta.
Työntekijöiden mm. noiden asentajien tiuhasta vaihtuvuudestakin voi jo päätellä hyvin paljon.
Kyse ei siis ole yksin minun mielipiteestäni. - Iliman siipii
aaaaaaaaaaafffffffff kirjoitti:
Toinen puoli löytyy välittömästi, kun kysyy asiasta työntekijöiltä, kuten esimerkiksi asentajilta.
Työntekijöiden mm. noiden asentajien tiuhasta vaihtuvuudestakin voi jo päätellä hyvin paljon.
Kyse ei siis ole yksin minun mielipiteestäni.Jotain yhteneväistä olen kuullut, mutta enemmän kyllä työnlaadusta, koska en henk.koht. Tunne vetäjää.
- läheltä nähnyt
Joo välttäkää tätä paikkaa, jos asentajat vaihtuvat kuukausittain veemäisen pomon takia, niin työnlaatu ei ole hyvä. Etenkin kun pomo ottaa aina halvimmat asentajat.
Kyllähän sieltä halvalla saa, mutta kaikki tietää sen sanonnan mitä halvalla saa.- Tämä oikein
Joo kun työn laatu on huonoa, niin syyhän on työnantajan, työntekemisessä se ei ole ja mistään ei saaa huomauttaa tai muuten työn antaja on vittumoinen. Asentaja voisi käyttää sen verran mielikuvitusta, että jos osaa itsensä asettaa työnantajan rooliin hetkeksi ja miettisi sitä kun hänen työntekijänsä tekee huonosti, mikä olisi rektio ? Varmaankin se, että ei se mitään annetaan vaikka puoleen hintaan toi homma. Ei välietä siitä onko se yritykselle exstraa vai miinus merkkistä touhua ja mitä se tekee tulevaisuudelle , mutta työntekijälle kuuluu hyvä palkka.
- Gilette ois tarpeen.
Tämä oikein kirjoitti:
Joo kun työn laatu on huonoa, niin syyhän on työnantajan, työntekemisessä se ei ole ja mistään ei saaa huomauttaa tai muuten työn antaja on vittumoinen. Asentaja voisi käyttää sen verran mielikuvitusta, että jos osaa itsensä asettaa työnantajan rooliin hetkeksi ja miettisi sitä kun hänen työntekijänsä tekee huonosti, mikä olisi rektio ? Varmaankin se, että ei se mitään annetaan vaikka puoleen hintaan toi homma. Ei välietä siitä onko se yritykselle exstraa vai miinus merkkistä touhua ja mitä se tekee tulevaisuudelle , mutta työntekijälle kuuluu hyvä palkka.
Olet varmaan itse työnantaja, kun tuollaisen viestin kirjoitit.
Mutta asiaan.
Tässä firmassa, ensinnäkään EI makseta edes sitä kunnon palkkaa työntekijälle, sekin on yksi syy miksi työntekijät ja asentajat vaihtuvat.
Myös kyseessä oleva työnantaja kuuluu tuotantotyöntekijöihin eikä hän työnlaadun perusteella voi kutsua itseään puusepäksi. Palautuksia tulee jatkuvalla syötöllä, olen sen itse vähän hemmetin läheltä nähnyt.
Tämän firman vetäjä on enemmänkin elämäntaiteilija kuin oikea, ihmisiä työllistävä vastuullinen työnantaja ja firmanvetäjä.
- tässä totuus asiaan
Olette saanet potkut juopottelun takia, ja nyt katkeruus purkautuu.
- asiallisempi yksilö
Siellä ei muistaakseni kukaan ole saanut juopottelun takia potkuja, niin kauan kuin minä kyseisen firman historiaa tunnen.
Tuo nyt oli vain tyypillinen ja typerän lapsellinen vastaus joka sopii moniin Suomi24:n pellekeskusteluihin joka tämä ei ole.
Luulin sinua fiksummaksi. - Hyvä palkitaan
asiallisempi yksilö kirjoitti:
Siellä ei muistaakseni kukaan ole saanut juopottelun takia potkuja, niin kauan kuin minä kyseisen firman historiaa tunnen.
Tuo nyt oli vain tyypillinen ja typerän lapsellinen vastaus joka sopii moniin Suomi24:n pellekeskusteluihin joka tämä ei ole.
Luulin sinua fiksummaksi.Näin on, ei makseta kunnon palkkaa ja työnantaja ei ole ammattitaitoinen firmansa työhön, ei ymmärrä yleensäkään mitään töistä ja joku työntekiä on osaava ja tietää paremmin jokaisen asian ja siksikin pitäisi maksaa parempaa palkkaa, mutta eihän sillä ole mitään vastuutakaan mistään työnantajan velvotteista, ei ole mitenkään sovelias pineenkään juttuun työnantajana kun hoitaa kaikki pieleen ja palautusta tulee jatkuvalla syötöllä.
Työntekijä on vaan viimeisen päälle kun saisi vain kunnon palkkaa vielä, mutta tulosta ei voi syntyä työnantajan takia kun se on semmoinen ja semmoinen ja ei tee sitä tai tätä ja sitten tekee pieleen kun työntekijä on niiiiiin viisas ja osaava ja tietäisi mitä tehdä, mutta kun ei voi kun...........! Tällainen työntekijä lähtisi nopeasti pois etsimään parempaa työnantajaa ja palkkaa etupäässä, mikäli tällainen "työntekijä" olisi talossa.
- Ei politiikkaa
No, nyt aloit puhumaan yleisesti asioista jotka aiheuttavat skismaa työelämässä; työntekijäpuolen ja työnantajapuolen välillä ja teit sen tyylillä mikä valitettavasti voidaan leimata soopaksi ja katkeruudeksi, sillä sinä ilmeisestikin olet pienyrittäjä.
Minä olen koko ajan puhunut vain tästä kyseisestä firmasta siellä olleena - Sinä et ole ollut siellä työntekijänä ja tuskin asiakkaanakaan.
Mutta minun puolestani tämä keskustelu jääköön tähän,
En ala keskustelemaan työelämän ristiriidoista, ainakaan tässä Keittkökalustetukku viestiketjussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685