Demari edustaja on tehnyt lakialoitteen anniskelun lopettamisesta klo 1.30 ilman poikkeuslupia. Upea ehdotus, eipähän tarvitse enää koko yötä valvoa!
demariedustajan lakialoite
11
198
Vastaukset
- ala vapaaksi
Laiska paska taksikuski.Et tainnut valvoa viime yönä oli niin pitkät taksijonot tolpilla.
Laiska paska taksikuski nukuit kuin sika ja jätit asiakkaat tolpalle.
Ala pitäisi vapauttaa jotta tuollaiset laiska paska taksikuskit joutuisivat kortistoon.- .
Kaikki kotona?
- Laiska paska taksari
Lääkkeet loppu, taas ?
- jj789
kävele paskahousu!kuka tuollasta hinuria viittii kyytiin ottaa
- lglyfluyf
Kun itse aloitin taksissa niin kuppilat meni arkena kiinni yhdeltä ja viikonloppuisin kahdelta. Koko udellamaalla oli vain muutama ns. yökerho jotka olivat kolmeen asti auki.
Kun aukioloajat venytettiin neljään niin yövuorossa ajettu kassa pysyi samana mutta työaika piteni ja sitä myötä myös tuntipalkka putosi. Myös ravintolaväki on kertonut saman suuntaisesti ilmiöstä. Ihmiset tulee myöhemmin ja paremmilla pohjilla varustettuna eivätkä dokaa yhtään sen enempää kuin ennenkään, tarjoilijoiden vain on oltava töissä pari-kolme tuntia pidempään.
Eli ainoat jotka ns. hyötyy pitkistä aukioloajoista on ne jotka tykkää roikkua baarissa aamuun asti. Nimenomaan siis roikkua, koska viimeisten tuntien myynti ravintolalle ei kuitenkaan ole kovin hyvä koska jengillä on jo tukka täynnä j avarsinkin naiset alkaa kiskoa jäävettä jo kahden jälkeen. - Sika partio niille
Sellaiset juottolat sais vallan kieltää, jotka on auki aamuyöhön asti. Eikös tässä maassa ole jo ihan tarpees alkoholisteja, ja tällä nykymenolla määrä vain lisääntyy. Surkeita otuksia ovat reppanat, kun niitä surkimuksia sitten tiedottomina kotiin kuskaillaan.
- jussinbussi
Herätkää nyt tolppa-apinat. Teidänkö mukaan pitäisi kapakit pitää auki. Hei haloo..
Jos olette noin laiskoja että ette jaksa valvoa yötä,antakaa luvat pois tai vapauttakaa ala.Varmasti löytyy ihimisiä jotka jaksaa palvella vielä neljän jäjkeen aamuyöllä - EX- taksikuski
Ryypätkää vaan saatanan juopot , ja kävelkää.Minä lopetin haisevien mätisäkkien kuskaamisen , ja lähdin oikeisiin töihin.
- markkinatalous.
just näin poistukaa sivuvasemalle ja antakaa ala vapaaksii.
- sryjty
Ei ala voi vapauttamisesta päättää, sen tekee eduskunta
- piarlamenntos
Ja eduskunnan valitsee kansa.Et sinä senkin läski haiseva vosikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724314Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003750Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363439- 513030
- 402528
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182449Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222222- 231866
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141645Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331622