On se myönnettävä itselle että olen edelleen ihastuksessa kiinni.
Monesti olen yrittänyt repäistä itteni irti ja asia helpottaa kun saa olla näin erossa taas vaihteeksi vähän aikaa siitä kohteesta. Mutta sitten taas kun koittaa arki niin tilanne on eri.
Tavallaan sitä tajuaa ettei asiasta tule enää mitään jos hän seurustelee ja tunteet ovat vähentyneet paitsi silloin tietysti kun toista näkee, mutta toisten naisten ajatteleminen ei tunnu oikein miltään.
Olispa ollu mahtava nyt kesällä kun olisi saanut olla ihastuksesta vapaa kaikin puolin ja katsella muita nuoria naisia jotka luo katseita itseen päin, mutta vaikeaa on kun on vain edelleen tuo ihastuksen kohde mielessä.
Sovitaan että luovutan. Olet vallannut aiemmin sydämeni ja pääni. Olisitko nyt hyvä ja poistuisit jättäen avaimen siihen kuistin maton alle että seuraava löytää sen tullessaan siihen ovelle ja saa avattua oven.
Vallattu sydän ja pää
4
450
Vastaukset
- On myönnettävä
Enkä ole nopeasti vaan hitaasti ihastuvaa sorttia. Ottaa aivoon kun on näin heikko.
- 18+1
Onko sulla kuisti? Jos on, minkävärinen se on ulkoapäin?
- On myönnettävä
Ei oo kunnon kuistia eikä mattoakaan oven edessä. Kuvaannollisesti vain sanoin.
Edessä olis pitänyt olla kunnon villi ja vapaa poikamieskesä, mutta se taisi jäädä nyt haaveeksi kun on tuo yksi vain mielessä ja muut ei tunnu miltään.
Vaikka peli on aikalailla pelattu loppuun ja ollaan umpikujassa (naisen pitäisi tehdä täydellinen u-käännös ja aloite jos jotain joskus tapahtuis) niin edelleen osa minusta jää haikailemaan sinne jonnekin. - golden hair
On myönnettävä kirjoitti:
Ei oo kunnon kuistia eikä mattoakaan oven edessä. Kuvaannollisesti vain sanoin.
Edessä olis pitänyt olla kunnon villi ja vapaa poikamieskesä, mutta se taisi jäädä nyt haaveeksi kun on tuo yksi vain mielessä ja muut ei tunnu miltään.
Vaikka peli on aikalailla pelattu loppuun ja ollaan umpikujassa (naisen pitäisi tehdä täydellinen u-käännös ja aloite jos jotain joskus tapahtuis) niin edelleen osa minusta jää haikailemaan sinne jonnekin.Jospa jotenkin hoputtaisit tätä naista tekemään sen u-käännöksen, onko hän
edes tietoinen tunteistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117