Hotelli on ihan kivan näköinen ja Tjaereborgilla esitteessä, mutta nyt olen kuullut, että omistaja Birol Ulas group olisi jossain isossa oikeudenkäynnissä mukana - liitty jotenkin epärehelliseen rakennustoimintaan ja joku poliisijuttukin on menossa. Uskaltaako sitä nyt varata? Jos vaikka menee Hotelli kiinni ja rahat sen mukana? En kyllä periaatteessa haluaisi ketään epärehellistä sponssata saatika auttamaan kiertämään veroja...mutta kyllä se kivan näköinen hotelli olisi? mitä tehdä?
Vastaukset 1
- Happy holiday
Kyselin sieltäpäin kotoisin olevilta tutuilta, omistajalla ei todellakaan ole mikään hyvä maine ja oikeassa olet noissa rakennusjutuissa. Viime tai toisvuonna siellä oli tipahtanut parveke yhdestä apartmentista alas, onneksi kukaan ei istunut sen alla. On taitanut hotellinsa hiekalla rakentaa. Mutta mitä väliä sillä on mikä hän on miehiään, jos menet matkanjärjestäjän kautta rahasi ovat turvassa ja jos varaat suoraan se on rulettia. Mutta hyvällä paikalla, nätti hotelli ja Bitezissä on kivat rannat. Toivottavasti olet jo varannut tai matkalla :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6001518Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44837Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473713Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll11652- 38580
- 42576
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29538Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37500- 29488
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE156471