Miten uskovainen nainen voi löytää uskovan miehen? Olen 34 vuotias, lapseton, yli 10 vuotta sitten eronnut kaunis nainen. Huolehdin ulkonäöstäni, pukeudun naisellisesti ja olen mukava, hauska ja ystävällinen. Silti miehet eivät lähesty minua. Ainoastaan ulkomaalaiset, "ei kellekkään kelpaavat" ja NAIMISISSA olevat miehet katselevat minua, muut eivät ole huomaavinankaan. Kaverini ihmettelevät jatkuvasti sitä, ettei minunlaisellani naisella ole miestä. Missä vika?
Mistä hyvä mies?
22
222
Vastaukset
- Kristinuskon kirja.
Usko on eräs elämämme rikkauksista. Olet kuvauksesi perusteella tavoiteltava nainen. En usko , että kukaan osaa antaa sinulle tyhjentävää vastausta, mutta ajatteleppa, tyrkytälkö uskoasi heti alusta alkaen toisen hyväsyttäväksi. Toisen ihmisen arvostua ja rakkaus on muutakin kuin ehdoton samanlainen voimakas usko.
Sinulla on joka tapauksessa elämä edessäsi mahdollisine lapsinesi. Lyhyestä aloituksesta on vaikea tehdä syvälleluotaavaa analyysiä tilanteestasi.
Jos olet kertonut kaiken asiaan liittyvän rehellisesti, luulen että uskosi on tekijä, joka karkoittaa mukavat miehet luotasi. Muutenhan olet lähes täydellinen.
Hyvän puolison löytäminen voi olla vaikeaa. Uskovan löytäminen on sitäkin vaikeampaa ja juuri sopivalla tavalla uskovan löytäminen voi olla jo kiven takana. Mikäli tuttavapiirisi on rajoittunut esim. johonkin tiettyyn uskonnolliseen ryhmään tilanne voi olla todella hankala.
Tietämättä juuri mitään elämästäsi en voi antaa muuta neuvoa kuin, että laajenna "markkinoitasi". Tutustu moniin uusiin ihmisiin. Liiku siellä missä ihmisiä on ja tutustu heihin. Mahdollisimman monipuolisesti.
Sinun ei tarvitse luopua uskostasi, jos se on sinulle tärkeä, mutta sinun kannattaa ehkä miettiä sitä, miten tuot sen esille kanssakäymisessä muiden ihmisten kanssa.- Kaunis Nainen
Itse asiassa, en juurikaan puhu uskostani, ellei siitä kysytä minulta ja silloinkaan en koskaan tuputa uskoa kenellekkään. Itse inhoan yli kaiken sellaisia ihmisiä, jotka yrittävät pakottaa ihmisiä johonkin tiettyyn suuntaan taikka näkemykseen.
En myöskään kuulu mihinkään seurakuntaan ja vain hyvin harva ystäväni on uskovainen. En siis käy seurakunnissa, mutta en myöskään baareissa, enkä missään tapauksessa ottaisi sellaista miestä itselleni joka niissä tykkää käydä.
Eniten ihmettelen sitä, että mikseivät tuntemattomat miehet tule selvinpäin juttelemaan missään ja pyytämään treffeille? Mitä menetettävää siinä on? Ulkomaalaiset miehet osoittavat kyllä kiinnostuksensa hyvinkin selvästi, mieluummin kuitenkin ottaisin suomalaisen miehen, ettei tule kultturierojen aiheuttamaa stressiä suhteeseen. Kaunis Nainen kirjoitti:
Itse asiassa, en juurikaan puhu uskostani, ellei siitä kysytä minulta ja silloinkaan en koskaan tuputa uskoa kenellekkään. Itse inhoan yli kaiken sellaisia ihmisiä, jotka yrittävät pakottaa ihmisiä johonkin tiettyyn suuntaan taikka näkemykseen.
En myöskään kuulu mihinkään seurakuntaan ja vain hyvin harva ystäväni on uskovainen. En siis käy seurakunnissa, mutta en myöskään baareissa, enkä missään tapauksessa ottaisi sellaista miestä itselleni joka niissä tykkää käydä.
Eniten ihmettelen sitä, että mikseivät tuntemattomat miehet tule selvinpäin juttelemaan missään ja pyytämään treffeille? Mitä menetettävää siinä on? Ulkomaalaiset miehet osoittavat kyllä kiinnostuksensa hyvinkin selvästi, mieluummin kuitenkin ottaisin suomalaisen miehen, ettei tule kultturierojen aiheuttamaa stressiä suhteeseen."En myöskään kuulu mihinkään seurakuntaan ja vain hyvin harva ystäväni on uskovainen. En siis käy seurakunnissa, mutta en myöskään baareissa, enkä missään tapauksessa ottaisi sellaista miestä itselleni joka niissä tykkää käydä."
No missä sinä käyt? Baarissa käy enimmäkseen sinkkuja juuri siksi koska etsivät nais/mies ystävää. Sieltä minäkin ihanan poikaystäväni löysin, eikä hän enää baareissa tykkää käydä muuta kuin joskus minun kanssani ja ystäväporukalla.
"Eniten ihmettelen sitä, että mikseivät tuntemattomat miehet tule selvinpäin juttelemaan missään ja pyytämään treffeille?"
Ei tuossa ole mitään ihmeteltävää, fiksu rehellinen ihminen ei ala pyytelemään tuntemattomia treffeille. Tuskin edes lähtisit kenenkään tuntemattoman kanssa treffeille.
"Ulkomaalaiset miehet osoittavat kyllä kiinnostuksensa hyvinkin selvästi, mieluummin kuitenkin ottaisin suomalaisen miehen, ettei tule kultturierojen aiheuttamaa stressiä suhteeseen."
Joo, tiedän millaisia he voivat olla. Itselläni vihainen katse pitää nämä limanuljaskat etäällä.
Sanoi aloituksessasi myö näin:
"Huolehdin ulkonäöstäni, pukeudun naisellisesti ja olen mukava, hauska ja ystävällinen."
Eli olet ulkoisesti täydellinen? Saattaa olla niin että sellainen tavallinen suomalainen mies ei yksinkertaisesti uskalla liian hottia naista lähestyä kun ajattelee ettei tuonlainen voi olla hänestä kiinnostunut.
"Silti miehet eivät lähesty minua"
Pieni vinkki, nainenkin saa lähestyä miestä ja tehdä aloitteen. Mutta älä nyt ihan tuntemattomia mene treffeille pyytämään. :)
Onnea etsinnässäsi.
- niceyysw5e
***Jos olet kertonut kaiken asiaan liittyvän rehellisesti, luulen että uskosi on tekijä, joka karkoittaa mukavat miehet luotasi. Muutenhan olet lähes täydellinen.***
Repesin ihan totaalisesti, vai että on usko muka vika. Heh heh heh... Aloittajalle: älä turhaan hermoile, minä höppänä luulin että uskovaa miestä on Suomessa vaikeaa löytää, mutta kun 'avasin silmäni' niin huomasin kuinka paljon heitä todellisuudessa on. Älä anna periksi, heitä tulee kohdallasi vastaan joka päivä. Helpointa (niin ettei kaikilta tarvise kysellä erikseen) on mennä seurakunnan tapahtumiin ja piireihin, heistä varmaan jokainen on uskossa. Mutta ei sekään ole pakko, yksi keino vain.- .
Riippuu "uskon levelistä" fundiksia niin miehet kuin naisetkin juoksevat karkuun.
- Normi mies
Vähän mietin samoja asioita, tosin miehenä, mistä kaltaisesi nainen rinnalleni ?
Ehkä tiemme kohtaavat jossain ? - PSARI
Ei pidä lähteä etsimään onnea, vaan olla ja elää, niin elämä tuo kohdalle sen oikean miehen.
Sinulla on yksi epäonnistunut avioliitto takanasi ja uskon, että samoilla keinoin kuin silloin aiemmin hurmasit miehen, yrität samaa kaavaa käyttäen saada koukkuusi uuden aviopuolison.
Usko tai älä rumemmatkin ihmiset löytävät elämänkumppaninsa ja lisääntyvät, mutta monikaan heistä ei tuijota ulkokuoreen, vaan ihmiseen itseensä ja hyväksyy muiden virheet sellaisina kuin ne ovat.
Pukeutumalla kuin tyrkyllä oleva karkottaa helposti vastakkaisen sukupuolen, koska mieleen nousee heti, että tuo on sen näköinen, että moni on varmaan kaatanut hänet sänkyynsä.
Tutustumisen toiseen ihmiseen voisit aloitta vaikka kirjepalstojen kautta, joissa etsit omien elämänarvojesi mukaista miesystävää, jonka kanssa vaihtaa ajatuksia. Myöhemmin voitte sitten tavata, mutta muista, ettei ulkonäkö ole tärkein asia, vaan luonne ja ajatukset.
Sitäpaitsi pimeässä rakastellessa ei niitä toisen kasvoja niinkään näe, vaan tärkeintä on se, kunhan saa! (huumoria) Sun pitää nimim. Kaunis Nainen ottaakin kuule paha mies ja hänestä kristillisellä rakkaudella kouluttaa hyvä mies.
Tapasin juuri pari uskovaa miestä hieman yli 30 vuotiaita ja he ihmettelivät samaa....
- Uskisss
Suomalaisten miesten itsetunto on niin heikko, etteivät he tohdi lähestyä kaunista naista siinä pelossa, että tulisivat torjutuksi. Naimisissa olevat miehet ovat tottuneempia aiheesta, joten syrjähyppääjiä riittää.
- Ruma mies.
Et sinä kovin hauskalta seuralta kuullosta kun tulet tänne vinkumaan kuinka et ole saanut uutta miestä 10 vuoteen. Luultavasti olet niin ylimielinen ja itseäsi täynnä todellisuudessa kuten aivan kaikki uskovat, että se karkoittaa myös epätoivoiset miehet luotasi. Sinun on parasta tyytyä irtopanoihin, niitä varmasti
saat jos väitteissäsi itsestäsi on edes puolet totta. Moni koditobn ja alkoholisoitunut mies mielellään antaisi sinulle kyytiä kunhan tarjoat katon pään päälle. Älä ole kohtuuton! Alenna standardejasi!- rosa-m
No olipas kivasti sanottu. Aivan takuulla aloittajan ei pidä alentaa standartejaan alkoholisoituneisiin kulkureihin, todella typerästi sanottu. Tyydy irtopanoihin... Jestas. Olet valinnut nimimerkkisi hyvin, jos todella olit tosissasi viestisi kanssa.
- Mirka ...
"""Miten uskovainen nainen voi löytää uskovan miehen?"""
Vankilasta. Meillä on uskovaisia vankeja suhteellisesti yli 40x enemmän kuin ateisti vankeja. Eli, vankilamme ovat käytännössä lähes täynnä uskovaisia vankeja.
"""Silti miehet eivät lähesty minua. """
Kukaan järkevä mies ei ole kiinnostunut uskovaisesta naisesta. Kannattaa tutustua psykoosiin ja miettiä miksi.
Psykoosi on vakava mielenterveyden häiriö, jossa henkilön todellisuudentaju hämärtyy ja vääristyy usein karkealla tavalla siten, että henkilöllä on huomattavia vaikeuksia erottaa tosi epätodesta.
Teitä uskovaisia on kiva auttaa.- rosa-m
Mirka, saisit niin paljon autettua jos vaihtaisit 'äänen'sävyäsi. Tuskinpa tuokaan viesti mitään auttoi viestin aloittajaa, ja tuo on aivan potaskaa, että järkevä mies ei ole kiinnostunut uskovasta naisesta, etkö tajua, että ateismi ei ole aasinsilta älykkyyteen? Ihmiset ovat erilaisia, älykkyys ja jopa viisauskin on eri tavalla käsitettävä asia, joita sinä et voi mennä latelemaan. On älykkäitä uskovaisia ja typeriä ateisteja, sekä päinvastoin, myös välimuotoja, sekä niiden välimuotoja...
Ymmärrätkö sen? - AntiChrisu
rosa-m kirjoitti:
Mirka, saisit niin paljon autettua jos vaihtaisit 'äänen'sävyäsi. Tuskinpa tuokaan viesti mitään auttoi viestin aloittajaa, ja tuo on aivan potaskaa, että järkevä mies ei ole kiinnostunut uskovasta naisesta, etkö tajua, että ateismi ei ole aasinsilta älykkyyteen? Ihmiset ovat erilaisia, älykkyys ja jopa viisauskin on eri tavalla käsitettävä asia, joita sinä et voi mennä latelemaan. On älykkäitä uskovaisia ja typeriä ateisteja, sekä päinvastoin, myös välimuotoja, sekä niiden välimuotoja...
Ymmärrätkö sen?Pystytkö osoittamaan YHDENKIN typerän ateistin?
- rosa-m
AntiChrisu kirjoitti:
Pystytkö osoittamaan YHDENKIN typerän ateistin?
Voi kyllä, tunnen monia minun mielestäni idioottimaisia ja tyhmiä ateisteja, suvussani on sellaisia vaikka kuinka ja ystävistäni turhan paljon, mutta nimet eivät taida sinulle paljoa merkitä? Voinhan toki heidän nimensä kertoa, mutta saatko siitä mitään irti? Ateismi ei liity tyhmyyteen mitenkään, he vain ovat muuten vain yksinkertaisia ja pari mielenvikaistakin löytyy kaveriporukastani, mutta ei se mitään. He vain ovat sellaisia.
- OiKuu
No ei tältä palstalta ainakaan. T:Yks miäs
- tapsan..torimyynti8
olen fikse ihminen etsin uskovaista nauista elämää minun rinnallla kulkemaanyapan
- Neitsyt 21v
Mun silmiin tuo lyhyt kirjoitus kertoi kirjoittajasta riittävästi." Olen uskossa" ja " Ei kellekään kelpaavat", jertoo hänen suhtautumistavastaa.
Jeesukselle kelpaavat hekin, jotka eivät tälle naiselle kelpaa. Asenne ei ole aitouskovan vaan enemmänkin maallisen naisen, ns. valheuskovan,joita tuntuu riittävän, ihmisiä, jotka suhtautuvat lähimmäisiin töykeästi. Kyllä se päällepäin näkyy aina kuinka vastenmielinen kirjoittaja opn vaikka uskoisi sen kykenevänsä piilottamaan. - ei kiinnosta
"Miten uskovainen nainen voi löytää uskovan miehen? Olen 34 vuotias, lapseton, yli 10 vuotta sitten eronnut kaunis nainen. Huolehdin ulkonäöstäni, pukeudun naisellisesti ja olen mukava, hauska ja ystävällinen"
Minua ei kiinnosta miehenä ( ateistimies) nainen joka vetoaa ulkonäöllisiin seikkoihin joten tökkii heti alkuunsa. Jos elämä pitäisi loppuelämäksi jakaa jonkun kanssa niin minua kiinnostaa persoona suuresti enemmän jo siksikin että persoona säilyy vaikka kroppa vanhetessa rupsahtaa. Lisäksi ulkonäön yleinen merkitys pariutumisessa on evoluution aikaan saama "koodi" ja katson että sen ylittävät ihmiset voivat olla henkisellä tasolla korkeasti jalostuneita ja pitkälle henkisesti pääseviä ihmisiä.
"Kaverini ihmettelevät jatkuvasti sitä, ettei minunlaisellani naisella ole miestä. Missä vika?"
Entä jos olisitkin oikein ruma, niin ihmettelisikö kaverisi silloin että miksi sinunlaisellasi naisella ei ole miestä? Niinpä, sitä minäkin, he eivät silloin ihmettelisi sitä ja loukkaantuisit siitä etteivät he edes ihmettele sitä miksi et ole löytänyt miestä koska odotusarvo on se että kaunis löytää miehen ja ruma vähän harvemmin. Uskovissa häiritsee se että 99,9% uskovista on toiminnaltaan ja arvoiltaan aivan yhtä eläimellisiä ja "epäpyhiä" kuin muutkin. Se saa asian tuntumaan tekopyhälle. - kenen kaa?
Eihän sulla ole lupaa avioitua uudelleen muuten kuin sen kanssa josta erosit. Älä haikaile muiden perään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838426Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732790- 131122
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61893- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72782