Edullinen kahvipaketti?

720

Olen itse jonkinmoinen kahvinkäyttäjä. Perusmerkki on ollut Juhla-Mokka. Tätä sai aikaisemmin tarjouksista halvalla. Nämä tuli aina hyodynnettyä. Nyt on kuitenkin kahvin hinta noussut ja tarjouksetkin ovat kalliita.

Kysyisin, oletteko löytäneet Juhla-Mokalle hyviä edullisempia vaihtoehtoja? Itse kokeilin S-ryhmän Rainbow kahvia, jota on myyty hintaan 2,99. Omasta mielestäni on maultaan aivan kelvollinen eikä poikkea liian paljon JM:stä.

3

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huonosti löytynyt

Silloin tällöin on jotain kokeiltu, mutta korvaavaa tuotetta on ollut hankala löytää.
      Esim. lidlin vihreä 1/2 sekoituksella JMn kanssa ei innostanut.
      ps. tuo JM maksoi joskus 25v sitten välillä 24 mk eli 4€ ja nyt on inflaatio nakertanut jo tuostakin osansa, eli ei vielä reaalihuippuhinnoissa...

• tarkka pirkka

Tarjouksesta olen ostanut Pirkka-kahvia. On välillä jopa parempaa kuin Juhla Mokka.

Kalliitahan nämä kaikki ovat. Toivottavasti uusi hallitus laskee ensimmäisenä alv:iä. Edellisen alennuksen hyödyt on syöty pois ja moni tuote maksaa jo enemmän kuin pari vuotta sitten.

• Jubilee Mocha

Tuli kanssa testattua Rainbow-sumppia ja oli ihan ok, mutta ei sentään Juhla Mokkaa parempaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2502
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      33
      1672
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1562
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1478
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      347
      1165
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      63
      1071
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1025
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      84
      864
    10. 122
      851
    Aihe