Olen itse jonkinmoinen kahvinkäyttäjä. Perusmerkki on ollut Juhla-Mokka. Tätä sai aikaisemmin tarjouksista halvalla. Nämä tuli aina hyodynnettyä. Nyt on kuitenkin kahvin hinta noussut ja tarjouksetkin ovat kalliita.
Kysyisin, oletteko löytäneet Juhla-Mokalle hyviä edullisempia vaihtoehtoja? Itse kokeilin S-ryhmän Rainbow kahvia, jota on myyty hintaan 2,99. Omasta mielestäni on maultaan aivan kelvollinen eikä poikkea liian paljon JM:stä.
Edullinen kahvipaketti?
3
540
Vastaukset
- Huonosti löytynyt
Silloin tällöin on jotain kokeiltu, mutta korvaavaa tuotetta on ollut hankala löytää.
Esim. lidlin vihreä 1/2 sekoituksella JMn kanssa ei innostanut.
ps. tuo JM maksoi joskus 25v sitten välillä 24 mk eli 4€ ja nyt on inflaatio nakertanut jo tuostakin osansa, eli ei vielä reaalihuippuhinnoissa... - tarkka pirkka
Tarjouksesta olen ostanut Pirkka-kahvia. On välillä jopa parempaa kuin Juhla Mokka.
Kalliitahan nämä kaikki ovat. Toivottavasti uusi hallitus laskee ensimmäisenä alv:iä. Edellisen alennuksen hyödyt on syöty pois ja moni tuote maksaa jo enemmän kuin pari vuotta sitten. - Jubilee Mocha
Tuli kanssa testattua Rainbow-sumppia ja oli ihan ok, mutta ei sentään Juhla Mokkaa parempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815390Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151332- 103905
- 78821
- 41793
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56777- 49776
- 56764
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132763Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43759