Olen itse jonkinmoinen kahvinkäyttäjä. Perusmerkki on ollut Juhla-Mokka. Tätä sai aikaisemmin tarjouksista halvalla. Nämä tuli aina hyodynnettyä. Nyt on kuitenkin kahvin hinta noussut ja tarjouksetkin ovat kalliita.
Kysyisin, oletteko löytäneet Juhla-Mokalle hyviä edullisempia vaihtoehtoja? Itse kokeilin S-ryhmän Rainbow kahvia, jota on myyty hintaan 2,99. Omasta mielestäni on maultaan aivan kelvollinen eikä poikkea liian paljon JM:stä.
Edullinen kahvipaketti?
3
515
Vastaukset
- Huonosti löytynyt
Silloin tällöin on jotain kokeiltu, mutta korvaavaa tuotetta on ollut hankala löytää.
Esim. lidlin vihreä 1/2 sekoituksella JMn kanssa ei innostanut.
ps. tuo JM maksoi joskus 25v sitten välillä 24 mk eli 4€ ja nyt on inflaatio nakertanut jo tuostakin osansa, eli ei vielä reaalihuippuhinnoissa... - tarkka pirkka
Tarjouksesta olen ostanut Pirkka-kahvia. On välillä jopa parempaa kuin Juhla Mokka.
Kalliitahan nämä kaikki ovat. Toivottavasti uusi hallitus laskee ensimmäisenä alv:iä. Edellisen alennuksen hyödyt on syöty pois ja moni tuote maksaa jo enemmän kuin pari vuotta sitten. - Jubilee Mocha
Tuli kanssa testattua Rainbow-sumppia ja oli ihan ok, mutta ei sentään Juhla Mokkaa parempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937808
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241190
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28993Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740