Mun ensimmäinen Bemari oli se kokemus jonka jälkeen en ole muita merkkejä edes ajatellut.Baijerin tehtaasta tulee autoja joita on ilo ajaa ja omistaa.
BMW=LAATUA
56
1033
Vastaukset
- minäpä ajelin
korsalla lumihankessa niin arvi kysyi että etusillaanko tämä raapii, hetkeä aikaisemmin oli arville tuotu näätä jonka sen piti täyttää ja se oli repsikan lattialla
- uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Sama täällä, nyt jo neljäs menossa! Aikaisemmin oli tojo, vw:tä, audi, ford.... kun ekan kerran ajoin bemmiä niin se oli siinä, mun auto!
- bemmuu
mulla stondaa ku kuulen sanan bmw!! mulla jo 1 ollu! ja toista oon hankkimas hetiku saan rahat kerättyä siihen (Y)
- Tohtorismies 56
Kannattaa mennä lääkäriin jos penis jäykistyy kun näet kulkuneuvon.
- Tohtorismies 56
Tohtorismies 56 kirjoitti:
Kannattaa mennä lääkäriin jos penis jäykistyy kun näet kulkuneuvon.
Anteeksi, siis jos kuulet kulkuneuvon nimen. Tohtorin pitäisi ostaa uudet silmälasit. Mutta kumminkin, hopi hopi lääkäriin.
- BMW Boy
Tohtorismies 56 kirjoitti:
Anteeksi, siis jos kuulet kulkuneuvon nimen. Tohtorin pitäisi ostaa uudet silmälasit. Mutta kumminkin, hopi hopi lääkäriin.
Hihihiii... meillä bemukundeil tavallista,usein se tapahtuu poikakaverin kaa,hyväilemme toistemme pippeleitä siel bemussa,OIH! Onx tää niinku sillee normaaalii :)
- ihanko eka auto?
tuolla yhden auton kokemuksellahan voi olla suurikin tietäjä ja profeetta, entäpä jos sulle olisikin tullut se imusarjan läppävikainen yksilö?
- uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
No tuo imusarja läppävika on "omaa tyhmyyttä". Kaikkialla toitotetaan sitä että ne tulisi joko poistaa tai imusarja tulisi vaihtaa 100tkm välein.
- kuusi sylinteriä
Puhut asiaa kyllä se vaan niin on
- 3.0
Bemari tehnyt maailman hienoin V6 koneen.
- -----
Kunpa oliskin V6 sen kivikautisen suorakutosen tilalla. V-moottorit ovat ainoita oikeita.
- pekka-
----- kirjoitti:
Kunpa oliskin V6 sen kivikautisen suorakutosen tilalla. V-moottorit ovat ainoita oikeita.
Bemarin koneista:
http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year
Aina olleet parhaita, ja ovat edelleen. Suora kutonen on parhaista paras.
- Toyota-V6
Tojo V-6 laulaa kovaa ja korkeelta
- Takaveto BMW
on yliveto: http://apina.biz/19224
- tästä asti BMW
116 d:llä on ilo ajaa ja omistaa! Entistä vw golfia en kaipaa enää tämän jälkeen.
- me tojoterot
harrastetaan myös tuota miesten kesken.
"on yliveto: http://apina.biz/19224"- halusin vain
todistaa että bmw on miesten auto :D
- Höpö höpö
sulla on bemari ja sillä selvä.
- feppi35
ostakaa ny vaikka mopo
- Ykköstä peliin
Kesä mutkaiset tiet ja BMW! Tämä auto on nautinto ajaa ja omistaa.
- entinen.
Paras ajaa mutkaista tietä, koska suoraan sitä ei saa menemään.
- puhut tojosta
suoraan ei tojo mene paitsi ojanpohjia kyntäessään
- gayBMWkundi
Kesä,BMW ja ihania miehiä,aah: http://apina.biz/19224
- Aber Erno
vitun homo. haista pitkä paska ja vedä kätöseen.
- BMW Boy
kyllä miesten vehkeillä kelpaa meidän nuortenkin bimmerikundien ratsastaa ja nautiskella niistä sekä väliin hinkata niitä oikeen kunnolla.
- Aber Erno
saatanan homppeli. mee sää vaa vetelee niit muita naismaisii hippei perseesee.
- Aber Erno
Bemari on paska munanjatke. Voi olla et on ilo ajaa mut omistaminen ei oo ilo. Paijerin omistaminen on perseestä--> paijerin omistajat on perseestä. sellasta sattuu, se nyt vaan on luonnonlaki.
- 316
Olet vaan kateellinen, joten mee nyt vaan ajamaan Factory Bikellä
- Aber Erno
316 kirjoitti:
Olet vaan kateellinen, joten mee nyt vaan ajamaan Factory Bikellä
Onanoi afroos ja mee ny vaa baijeriis kattomaan kasvoiko muna.
- 316 sutii
Aber Erno kirjoitti:
Onanoi afroos ja mee ny vaa baijeriis kattomaan kasvoiko muna.
Joo no menin ja totesin sen kasvaneen jo 11 tuumaan
- Aber Erno
316 sutii kirjoitti:
Joo no menin ja totesin sen kasvaneen jo 11 tuumaan
No niin siinä näkyy bmwn terveysvaikutukset. pieni muna kasvaa. on se hienoa. mutta heti ku astuu autosta ulos ni kutistuu takas 0.1 tuumaan. bmw on pienimunaisten/ munattomien auto.
- Aber Erno
odota vaan ku pian on tuulilasi täynnä ureaa. se on varmaan tosi mukavaa ku kusi haisee sisällä asti
- 316 sutiii
Nii olet tyypillinen kateellinen joka sabotoi toisten Bemareita ku ei oo itel varaa ku ehkä johonki Tojotaan. Ja ton jälkee Factory Biken istuin on täynnä ulostetta sitte.
- Aber Erno
odotas vaa ku höristän mussen kans sun ohi ni jäät ku tikku janneen.
- 316
Ai jään Fordille 316llä? Älä viitsi naurattaa.
- Aber Erno
316 kirjoitti:
Ai jään Fordille 316llä? Älä viitsi naurattaa.
no hevosvoimissaki on pieni ero paijerin 102 mussen 350 vastaan...
- 316
Aber Erno kirjoitti:
no hevosvoimissaki on pieni ero paijerin 102 mussen 350 vastaan...
Talvella tulen poikittain ohi Fordista kun Ford sutii vaan.
- Aber Erno
316 kirjoitti:
Talvella tulen poikittain ohi Fordista kun Ford sutii vaan.
ei kai ny hullukaan avoautolla talvisin aja!
- 316
Aber Erno kirjoitti:
ei kai ny hullukaan avoautolla talvisin aja!
No aja sitte e*uvetosella Tojotallas.
- heh hee
316 kirjoitti:
No aja sitte e*uvetosella Tojotallas.
Siinä jää Bugatin Veyronikin toiseksi teho/painosuhteessa kun takaapäin työntävä 316 BMW astuu kehiin...huikeat 102 paijerin pierevää kaakkia...
- ajamisen iloa
Se on vaan niin hyvä ei muuta.
- pemu ei oo auto
minkä takia pemusta oli juttua autobildissä, eikös se oo autolehti eikä lelukuvasto.
- merkki takaa laadun
Tää uus bemu on jautaa!
- japsiksi
Bmv hirvee paska savuttaa ja vuotaa jo uutena joka reijästä..vanha oikee lusa pommi..tai sika kiikku ei mitää ajo ominaisuuksia. Ratissa väljää 150 tonnin jälkee varmaan puolikierrosta yms..kivaa
- 1990-luku
mikä bemari oli tarkalleen ottaen (malli, vuosimalli)?
- bmwee
520dA -09,ajettu jo 160tkm,ilmeisesti bemulle liikaa,kuskille ainaki.
- tukivarsi
Kolmas 500 sarjalainen menossa kun olen vaihtanut aina uudempaan 12 vuoden aikana. 2 ekaa oli bensa ja nyt diesel. Kävin tänään katsastamassa autoa ja oikeanpuoleisesta alatukivarresta löytyi väljyyttä, eli vaihtoon. Aikaisempiin taakse ja toiseen eteen koiranluut. -96 ja -01. Nykyinen -05 ja 155000 km. Vähällä remonteilla on menty, vaikka kilometrejäkin olen itse ajanut em.autoilla ainakin 240000 km. Eli mielestäni löytyy autoja, jotka avat olleet korjaamohalleissa enemmän.
- tympii noi tavis-VAG
Mulle kerrottiin aikoinaan, että takavedolla ei pärjää talvella. Kiersin siis takavedot kaukaa, ostelin Vw:tä ja Audia. 2 Audia petti todella pahasti ja oli kaiken aikaa korjaamolla kalleine remontteineen, päätin vaihtaa bemariin - vaikka olikin takaveto. Useampi bemari on ollut alla ja sama linja vaan jatkuu, AJAMISEN ILOA kaikella tavalla. 330d vei 3.0 TDI 3.2 FSI quattro Audeja miten halusi, Audeilla ei ollut mitään jakoja. Eikä ole vieläkään. xDrive tietyllä tavalla kiinnostaa, mutta niin monelta olen kuullut että neliveto on toki hyvä lumella ja jäällä, muuten takaveto on yliveto ajamisen ilon kannalta ja siihen yhdyn oman kokemuksen kautta. Lunta ja jäätä on Suomessa kuitenkin reilusti alle puolet Suomessa. Ostakaa Bemarin takaveto taikka neliveto ja nauttikaa, wannabee tyhjäpää ohjailtavat ajavat VAG-autoilla kun eivät paremmasta ymmärrä. Mersua voisin myös harkita, en koskaan enää mitään VW/Audi-akselilta.
- jake 67
Sama havainto. Aikoinaan Bemari ja todella mukavat muistot siitä. Ja vaikka silloin Bemussa oli vielä ns vikkelä perä, niin tarttuipa selkäytimeen sen luonnolliset korjausliikkeet eikä takapään luistot menoa haitanneet kuin pitkillä liukkailla matkoilla, kun piti olla varsin tarkkana ja hereillä koko matkan kun oli todella jäisiä teitä. Ja siksi autot vaihtuivatkin leppoisampiin etuvetoisiin. Mutt niillä kun tuuppaat hiukka reilummasti kurviin, niin eikös se etupää pakana tuppaakin meneen suoraan, kun menettää otteen jäisellä tienpinnalla. Ja sen oikaisu onkin jo temppuilua nyky-paskoilla nastoilla, jotka ei juuri tiehen pure, kohan vaan rapinaa aiheuttavat.
Mutt just sain pitkästä aikaa kokeilla nykyaikaista Bemaria ja voihan nenä - se oli vakaa ja yllätyksetön ajettava näillä Lounais-Suomen liukkailla ja lumisilla teillä ja kaduilla tossa vko sitten. Takapää ei vemputtanut enää niinkuin silloin joskus ja liikkeelle pääsi mukavasti ja sehän pakana korjas ite luisutkin. Ja mun ei tarvinnu ku hymyssä suin 'näyttää' sille mihin mennään.
Todella vaivaton ja tasapainoinen ajettava.
No tokikaan en fysiikan lakeja yrittänyt kumota, mutt kyll pikkusen piti kaasulla härnätä kurveissa ja kaltevilla tienpätkillä, mutt kyll hoiti Bemarin tekniikka menon mallikkaasti. Pakko oli muuttaa vanhat perän vemputus olettamukset nyky-Bemarin kohdalla. Eli ei enää mitään tarvetta hankkia etuvetoista ainakaan talviliukkaiden vuoksi, ei.
- iso pienviljelijä
Ennen vanhaan menevän miehen merkit olivat BMW, NMT ja HIV
- jake 67
heh, heh - mä oon nauttinu noista kahdesta ekasta, mutt viimosen saat pitää itelläs :D
- BMW Boy
jake 67 kirjoitti:
heh, heh - mä oon nauttinu noista kahdesta ekasta, mutt viimosen saat pitää itelläs :D
Mulla on noi kaikki :) BMW liikkeestä käteisellä, NMT on edellee tallessa ja HIV:n sain bemarin takapenkiltä ku poikaystävän kaa pantiin ilman kumia :(
- kaputt
Vedä nyt kumi päähäs ja poistu tästä elämästä, niin yhteiskunta pääsee paljon vähemmällä kun on 1 hörhö vähemmän....
- 5er
Kyllä BMW:lä laatu ja haluttavuus on kohdillaan.
http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/bmw haikaisi tuloksellaan/201211297257 - GayBoyBMW
Mäki tykkään vetää takaa,eli BMW on mun auto ja puoliso
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151479Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501406- 141205
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol16827