se oli minun elämäni ensimmäinen rakkauskirje.Ja luultavimmin myös viimeinen. Olen aika henkinen ihminen, kokemuksieni vuoksi. Olen tavannut sinun kloonisi, minähän aina halusin kloonata sinut, ettei tarvitsisi jakaa sinua kenenkään kanssa, se on aivan samankalaitainen sinun kanssasi, eleet, tavarat, muuten elämältään ja ajatuksiltaan, sen kautta ehkä tunnen sinuakin paremmin. Kun kuulin rakkaudestasi halusin unohtaa tämän ystävänikin, koska miten koskaan voisin unohtaa sinua kun olet melkein koko ajan vierelläni. Onko sinulla ollut koskaan sellainne olo, ettei sinulla ole parasta ystävää?. minä tiedän,että kun tapaat hänet, hän on paras ystäväsi, jos en pitäisi itseäni niin viisaana, vahvana ja kestävänä voisin pitää itseäni hulluna näiden juttujen kanssa, mutta olen löytänyt elämäni tarkoituksen. Valitettavasti sinä olet osa sitä, sen vuoksi valitettavasti etten saa vastakaikua sinulta, ei se vähennä rakkauttani, sen avulla haluaisin unohtaa, vedin lääkkeitäkin monen vuoden tauon jälkeen, viinaa jne mutta ei ei ne mihinkään unohdu ne muistot tai tämä rakkaus, minun on siis vaan opittava elämään tämän kanssa. on hullua, että muistan jokaikisen sanan mitä olet sanonut minulle mutta muuten en muista kyllä koko elämääni kristallinkirkkaasti. toki suren että minun olisi pitänyt tehdä jotain toisin, mutta ei se mitään auta, nyt sinä ainakin tiedät ja se riittää minulle, nyt langat ovat sinun käsissäsi enkä voi tehdä enää mitään, silloin en voi tehdä enää virheitäkään. odotan niin että saan sen työn mitä hain ja pääsen sinne minne olen halunnut jo vuosia, se tekee minulle hyvää, rakastan sitä paikkaa ja nyt kun saan ystäväni sinne mukaan ja kavereita minulla siellä on jo, nin uskon viihtyväni hyvin. vieläkun asunto olisi meren rannalla olisi mahtavaa, siellä mieli jotenkin lepää. harmillisista tässä on ettei voi harrastaa seksiä kun se ei tunnu kenenkään kanssa enää miltään sen yhden yön jälkeen. tiedän että yöt sinun kanssasi olisi mahtavaa, mutta kuten sinäkin sanoit miksei me tehty tätä aiemmin. mutta se on nyt turhaa, vaan sinä olet nyt onnellinen. haluaiisn kysyä miten tunnet hänet, jos et tunne minuakaan, tunnet minut kuitenkin jo aika hyvin. mutta toivon että onnenne olisi täydellistä. itse valitettavasti olen vahvasti sitä mieltä että tässä elämässä on jokaiselle vain yksi täysi parisielu ja se olen sinulle valitettavasti minä, olen pahoillani jos toivot sen oleva joku muu, sen lisäksi on olemassa sielunkumppani ja minä tunnen täällä sinun sielunkumppanisi, sen lisäksi on pariliekki, sen kanssa opitaan elämää, minä kohtasin pariliekkini ennenkuin kohtasin sinut. olen myös löytänyt sielunkumppanini ja tietenkin parisieluni, sinut. mutta tämä on meidän elokuva ja kukaan ei tiedä etukäteen miten tämä menee, voimme vain haaveilla arjen keskellä että jaksamme ja joku päivä haaveista saattaa tulle totta.
kiitos kun luit kirjeeni
4
231
Vastaukset
- ?
?
- ??
Herää kysymys että kuka kirjoittaa ja kenelle?
- Mietin vain.
Olipa siinä tekstiä kerrakseen ,onko tämä niin sanottu sun klooni-sielunkumppanisi
myös ulkonäöltään samannäköinen kun parisielusi ,vain onko sillä merkitystä ? - miss u
on kyllä. jos häntä katsoo takaapäin niin ei huomaisi eroa kuin muutaman kilon verran. kasvot ovat erilaiset. hulluinta on se että hänen kasvonsa ovat vähän samanlaiset kuin tämän parisieluni entisen parhaan kaverin kasvot. kyllä se tietää kenelle kirjoitan mutta ei hän ole täällä palstoilla, en voi hänen elämäntilanteensa vuoksi kirjoittaa hänelle, niin kirjoitan jonnekin. ei tämä varmaan kyllä valitettavasti hyödytä ketään muuta kuin itseäni. olen muuten miettinyt että olisiko mahdollista että olisi niin että kun Jeesus tulee toisen kerran maan päälle, niinkuin raamattu tulpaa, se tulee jonkun ihmisen kautta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362