Jouko Piho

ao

Sivulla 30.1.2011
Onko samasta pommista kyse?

13

376

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

En ole Piho, mutta voin vastata että on. Jos jossain tapahtuu jotain, on Joukolla valmiina profetia sitä varten. Ihan saletisti.

• Kyseessä ei ole minun profetiani, vaan sivuillani oleva kertomus kahden profeetan sanoista 28.1.2011 Helsingin rautatientorilla. Rene Walli kuuli heidän sanansa ja lähetti raportin minulle.
      Tässä tuo kertomus. Löytyy myös osoitteesta http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu38.htm .

30.1.2011

Rene Wallin kertomus kahden profeetan sanoista Helsingin rautatientorilla

Seuraava ei ole uni.

Olin noin kymmenen muun suomalaisen kanssa perjantaina 28.1.2011 Helsingin rautatientorilla. Paikalla oli iso määrä muslimeita ja heidän joukossaan joku oikein korkea-arvoinen johtaja kerääntyneinä isoksi ympyräksi. Paikalle oli kulkeutunut sivummalle myös joitain Jumalan sanan nuoria lähettejä. Toisistaan tietämättä lähetit saivat sanan sanottavaksi tälle selvästi korkea-arvoiselle miehelle, joka oli arabiaa osaavien ei-suomalaisten mielestä sheikki.

Ensimmäinen kuului: "Suunnitelma, mitä aiot tehdä, ei tule toteutumaan. Jumala Jeesus Kristus estää sen pahan teon tapahtumisen, minkä olet aikonut toteuttaa Suomessa."

Aivan toisella puolella asiasta tietämättömänä istunut toinen lähetti sai sanat Herralta tilanteesta
      ja kiiruhti kertomaan samalle miehelle paikkaa vaihtaneeseen isompaan muslimien väkijoukkoon. Lähetin sanat kuuluivat jotenkin seuraavasti: "Jumalan Poika Jeesus Kristus on estävä sen terroriteon, minkä aiot tehdä täällä. Sen iskun, minkä sinä olet suunnitellut, tulee itse Jumala estämään." En muista loppua profetiasta, mutta tilanne oli hyvin vaikuttava ja loppuosa profetiasta oli myös hyvin yksityiskohtainen ja tarkka.

Olin itse kohtuullisen matkan päässä kuuntelemassa, mutta koska profetointi oli varsin kovaäänistä, kuulin selkeästi mitä molemmat sanoivat.

Olen rukoillut mitä asian kanssa tulisi tehdä. En näe muuta vaihtoehtoa kuin kirjoittaa tätä julki. Itse en tunne kumpaakaan profeetoista. Ehkä hyvä niin. Jumalan Poika vain johdatti minut armossaan paikalle.

• peee

Onhan se ihan ok, että keräilee ennustuksia ja yrittää edes jotenkin hallita niinkin vaikeaa aihetta kun tulevaisuus onkin. Miksi kuitenkin mukana on käsittämätöntä järjettömyyttä. Miten Suomalainen, kirjoittamaan kykenevä ihminen voi olla pedon merkkiensä kanssa niin hukassa?

• peee

Heti perään kysymys Anne Lindellin enneunesta v. 1997. olisikohan tästä missään näyttöjä aikaisemmilta ajankohdilta?

• Peee

Ennustan tässä, että kukaan ei täräytä pöytään yhtään mitään. Tosin olis tällä kertaa siistiä profetioida pieleen.

• niinpä niin

Unet ovat unia, ei niillä ole mitään tekemistä reaalielämän kanssa, eikä kyllä näillä profetioillakaan. Monet ovat ajautuneet pahoihin tilanteisiin, kun ovat uskoneet uniin.

Se joka uniaan uskoo, se varjoaan pelkää, siis täyttä potaskaa.

Mutta kuitenkin ihmisiä kiinnostavat ihmisten unet, vaikka ei niille mitään painoarvoa voi laittaa ja jos laittaa on pahasti hakoteillä. Jotkut tekevät tällä bisnestäkin, esim. Piho.

• Nimimerkki "niinpä niin" väittää, että minä tekisin unia ja profetioita sivuillani julkaisemisella bisnestä.
        Väite ei pidä paikkaansa. Minä en saa millään tavoin rahaa siitä, että julkaisen sivuillani profetioita.

• yks vain lukija
        JoukoPiho kirjoitti:

Nimimerkki "niinpä niin" väittää, että minä tekisin unia ja profetioita sivuillani julkaisemisella bisnestä.
        Väite ei pidä paikkaansa. Minä en saa millään tavoin rahaa siitä, että julkaisen sivuillani profetioita.

Pihon "profetiasivu" --- on suureksi osaksi ihmistuotteisia unia ja näkyjä, niin sekavaa lajia, vailla varmuutta - että Aku Ankan lukeminen on terveellisempää.

• KTS (Ei kirj.)

Just joo. Lössi kohkaa taas. Pasilan kanisterihökötys oli viereiseen kauppaan vittuuntunut supisuomalainen juntti.

• HALOOOO

EI TÄSSÄ OLE KYSYMYS UNESTA VAAN TOSITAPAUKSESTA

• 1+1

NO kerro missä näet tositapauksen ? Dokumennttia pöytään.

• KTS (Ei kirj.)

Mistä helevetin tositaopauksesta?

Muutama kiihkouskovainen rasistijuntti otti pultit ja alkoi rähisem'ään läheiselle maahanmuuttajajoukolle, jotka keskustelivat jotain ties mistä?

• Toinen realisti.
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Mistä helevetin tositaopauksesta?

Muutama kiihkouskovainen rasistijuntti otti pultit ja alkoi rähisem'ään läheiselle maahanmuuttajajoukolle, jotka keskustelivat jotain ties mistä?

Niinpä niin.

Joidenkin "muisti" on parantunut kummasti Osama bin Ladenin surmaamisen jälkeen.

Ja varsinkin nyt,kun eräs al-Qaida johtaja on kehoittanut iskemään suomalaisten kimppuun.

Sekä Suomen Afganistanissa palvelevia ISAF-joukkoja vastaan sekä myös Suomeen koska kyseisen al-Qaida johtajan mukaan Afganistanin sodan kannatus on Suomessa vähäistä.

Tällaiset lienevät lähtökohdat tämän keskustelun suhteen.

Mikäli Tampereella erään pizzerian jokin aika sitten tapahtunut,tarkoitushakuinen tuhopoltto,joka valitettavasti vaati myös kolmen ihmisen hengen,olisi sattunut vaikka juuri tänään niin ei ole vaikea arvata seurauksia.

Näin siksi,että unien-ja näkyjen näkijät ilmeisesti toisivat julki,että minä tiesin tämän ja varoitin asiasta ( tosin epämääräisesti ) jo ennakkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe