Välittäjä_LKV:lle

Jarmo S...nen

Ikävää, ettet tajua typeryyttäsi viimeisen kahden vuoden ajalta! Olet säännöllisesti töninyt niiden kirjoituksia, joilla on olut tekniikasta tarvittava tieto ja käsitys. Lukemalla sen tajuaa.
Sulta sitten tulee jokin google-keinottelu naurettavine teorioineen. Kyllä sinua varmaan vituttaa huomata, kuinka olet juuttunut moottoritekniikassa jonnekin kahteen koneeseen ja veneilyssä yhteen ajatukseen.
Sinua näyttää erityiseti vituttavan Aulis Merenkulkijan alus, jonka hän on yksityikohtaisesti kuvannut. Sulle siinä oli vain liikaa valmistustekniikkaa, sovelluksia ja ratkaisuja, joita et ymmärrä (konehuoneeseen syntyminen syynä?).
Wickström W3 on moottoritiedoiltaan ja sovelutuksien ymmärtäjänä aivan omaa luokkaansa verrattuna sun "suoriin putkiin ja turbiinikansiisi".
Vain pohjaton kateus ja sairaalloinen narsismi voi runnella sinua noin helvetisti. Sinullehan neuvottiin 3 kuukauden paasto täältä. Yhdyn siihen käskyyn täysin.

Jarmo S...nen

PS
Toisilla on läppäri veneessäänkin ja toiset tulee kotiin, kun työ alkaa huomenna klo 6. Työ saattaa olla sulle täysin vieras asia?
sama

12

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häpeä lapsi ! ! !

Voi herranjestas !

Miten voi joku vinksahtaa noin pahasti että täytyy oikein avata ketjuja omaa mieltään helpottamaan.

On tainnut Välittäjä oikaista lapsellisia kannanottoja tai muita "spiraali-pakosarja-suihku-vaimennin" horinoita, ja siitäkö on sitten kallo seonnut täysin.

Säästä meidät muut mielenvikaisilta vainoiltasi eri nikkien takaa ja pysy poissa, jos egosi ei kestä arvostelua.

HUOM : Minä en ole Välittäjä, vaikka maniaasi ei muita kirjoittajia mahtuisikaan.
      Olen myös lukenut vuosien varrella Välittäjänkin tekstejä, ja aina niistä välillä on löytynyt asiaakin , päinvastoin kuin käyttämiesi nimimerkkien jutuista, ja jos "Wikström" tietää mielestäsi moottoreista jotain, niin sinun täytyy olla imbesilli.

• Jarmo S...nen

Minä en ole Välittäjä! Minä en ole Välittäjä! Minä en ole Välittäjä! Minä en ole Välittäjä!

joo uskotaan....

• Tää oli hyvä.

" Wickström W3 on moottoritiedoiltaan ja sovelutuksien ymmärtäjänä aivan omaa luokkaansa"

Eikös tää asiantuntija ole sama tarinaniskijä, joka kertoi että sukellusveneiden pakosarjoihin suihkutetaan vettä, ettei vihollinen kuulisi kun koneet käy, ja korkeinta valmistustekniikkaa se kun Bilteman laturiin tuttu asentaja vaihtaa "ikuisuuslaakerit" ?

Mahtavaa asiantuntemusta kerrassaan.

Kyllä nauru kelpasi.

• niinkuin aina

Oletko sekopää esbosta?

• tämä naurattaa!

.o8ut5
      5.6.2011 09:51
      1
      Sulje
      Eikö Aulis Merenkulkija hyväksy suo porukkoihinsa Välittäjä? En minkään ottaisi sinua, kun painoksi mukaan rysälle ja rapusyötiksi.

• Kalle 13

Onko Jarmon lääkitys kunnossa?
      Aika monta aliasta Jarmollakin näyttää olevan, pitää varmaan joka aliakselle hakea oma hoitonsa.
      Ethän vaan ole tekemässä itsellesi mitään sillä ilman sinua Suomi24 ei ole enää entisenlainen.
      Onhan sinulla joku kenelle soittaa ja keskustella

• tämänaurattaa

Eikö sua yhtään naurattanut tämä?

"Eikö Aulis Merenkulkija hyväksy suo porukkoihinsa Välittäjä? En minkään ottaisi sinua, kun painoksi mukaan rysälle ja rapusyötiksi".

Ha haaaa haaaaaaaa haaaaaaaaa ai että haaaa haaaaaaa jhaaaa

• katsotaan kuka naura
        tämänaurattaa kirjoitti:

Eikö sua yhtään naurattanut tämä?

"Eikö Aulis Merenkulkija hyväksy suo porukkoihinsa Välittäjä? En minkään ottaisi sinua, kun painoksi mukaan rysälle ja rapusyötiksi".

Ha haaaa haaaaaaaa haaaaaaaaa ai että haaaa haaaaaaa jhaaaa

Minä laitan poliisn sun perään! Painoin poliisi-nappiakin ja selitin asina!

• tämänaurattaa
        katsotaan kuka naura kirjoitti:

Minä laitan poliisn sun perään! Painoin poliisi-nappiakin ja selitin asina!

Niinpä niitä näkyykin tuossa jo juoksevan talon ympäri. Mutta kuitenkin ajatus, että rapusyöttinä ainoastaan olisit, niin minua kyllä naurattaa...

• toivotavasi

poliisn saa asinan kutoon.

• ämmänkutale

toivottavasti et ole ollut liikaa auringossa, ja toivottavasti alkon vaikutus pian lakkaa... hmmm....

poliisn saa asinan kutoon.

Onko toi joku sanaleikki, kun en ymmärrä..?

• Aikuisiän

lukihäiriö tai näpäilyvirhe, myös adhd taitaa sopia tapaukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      54
      5666
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      73
      2782
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      2000
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1885
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      160
      1815
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      1771
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1528
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1161
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      81
      1141
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      66
      965
    Aihe