että olisitkin paljon herkempi ja ujompi mitä annoit ymmärtää. Sen kyllä huomasin silloin että taidat pakoilla mua;) Mutta jos yhtään lohduttaa ei sitä kovin helpolla tajua.
Toivottavasti voit hyvin...
tuli sellainen fiilis
22
603
Vastaukset
- Voin hyvin
Ymmärsit oikein :)
- en kovin hyvin...
Niinhän se on.
- Ai?
Pakoilla? Sinua? Missä?
- 8(
Olen rikkinäinen sisältä, jos et tienny. Olen vähän liiankin tunteellinen ja saat mut kyllä kettingillä lyödä tuoliin kiiinni, jos luulet etten pakoile ensi kerrallakin...
Kuka käskee olla noin söpö? Häpeä.- ap
hmmm... mut pitäis sunkin olla tarpeeks halukas tähän juttuun :/
- Aika näyttää....
niin olenkin herkkä ja ujo ihan oikeesti, ja en mie pakoile sua, mut olosuhteet ovat nyt nää, minkäs teet.
Jos kohtalo kuljettaisi vaikkapa jossain kohtaamaan toisemme, tiedä tuota?- kohtalon kuljettamat
Entäs jos vähän avitettaisiin kohtaloamme? Olosuhteet on mitä ne on, silti olisi kiva jos saisin viettää vaikka tunninkin joskus kanssasi jutustellen, ilman että olisi muita ympärillä.
- :) :)
kohtalon kuljettamat kirjoitti:
Entäs jos vähän avitettaisiin kohtaloamme? Olosuhteet on mitä ne on, silti olisi kiva jos saisin viettää vaikka tunninkin joskus kanssasi jutustellen, ilman että olisi muita ympärillä.
eikö sun pitäisi sitten pyytää sitä toista jonnekin?
- kohtalon kuljettamat
:) :) kirjoitti:
eikö sun pitäisi sitten pyytää sitä toista jonnekin?
Olisikin noin yksinkertaista.
- hiljaa...
Olen herkkä. Lyhyellä "sytytyslankalla",räjähdän käsiisi....kun pääsen halaamaan sinua ...sitten ..kun...
- kysymys viaton
Ketä odotat pääseväsi halaamaan?
- minäkin mietin..
Menikö tämä naiselle vai miehelle? Pieni vinkki viestisi kohteesta olisi muutenkin paikallaan.. ;)
- ap
no meni miehelle... ja naisethan taisi tähän nyt vastailla :/
- ???
ap kirjoitti:
no meni miehelle... ja naisethan taisi tähän nyt vastailla :/
Ketä miestä etsit? Onko kyseessä taas Juha?
- ap
??? kirjoitti:
Ketä miestä etsit? Onko kyseessä taas Juha?
no ei ole.
en nyt jaksa tätä palstaa, öitä.
- kt.
Hyvii vointei.
- noup,
En ole ujo ,vaan epävarma ne ovat kokonaan täysin eriasioita
Minä taas olen ujo sekä herkkä, mutta myös liian itsenäinen ja voimakas. Joskus kestää kauan selvittää asiat itselle ja kerätä rohkeutta. Koska sen tiedän, että minua tulet satuttamaan.
- toinen *****
Mistä sä tiedät että sulle käy noin? Mitäpä jos sulle ei kävisikään enää ikinä noin...jos pelkää niin ei voi saada mitään...pitää olla rohkea ja avoin jos haluaa saada sitä suurempaa onnea...pitää antaa että voi saada :)
- min taas eloa eteenp
Fiilis ja viilis.
Olen jo aikuisen iässä, mutta sisimmässäni myös lapsenmielinen tietyissä tilanteissa.
Mutta koskaan en ikinä, ole mitään tai ketään pakoillut.
Joillakin on ehkä tajuaminen hidasta, joillakin älyäminen. Mutta fiilistele. - Intuitio
Olet oikeassa, ehkäpä olen ujompi kuin moni luulee. Vereslihalla oleva ihminen on niin herkässä mielentilassa, ettei sitä voi kuvitellakaan kuin saman joskus kokenut henkilö. Jaa että pakoilinko - edelliset yhdistämällä ilmeisesti niin voisi todeta.
- see you :)
en ole tähän ketjuun merkkiäkään laittanut, mut nyt laitan: mentäiskös jo nukkumaan, leffakin loppui :) :). Ehkei huomenna tulla tähän hullulaan, en mä ainakaan. Hyvää yötä, onni myötä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750