Silloin Suomi oli vielä Suomalaisten .
Rajalla 1939.
6
78
Vastaukset
- Kyssymmyyyss
Rasistiset Suomalaiset ampui maahan tulevia maahanmuuttajia.
Tuo murhaaminen joka oli rasistista pitäisi tutkia.
Miksi silloin tapettiin etnisiä ryhmiä ja nyt moiset vastaavat otetaan kuningaskansalaisiksi joita elätämme vero-orjina ja sallimme heidän tehdä mitä vaan.- Mulle tulee...
... isänmaallisuusähky.
Toopet joilla ei ole mitään käsitystä maailmasta kokonaisuutena, jakavat "viisauttaan" ja mielipiteitään suurena totuutena.
Onneksi maailmassa on vielä paikkoja minne mennä ja päästä pakoon näitä peräkammarifennomaaneja.
Eikähän minun ole pakko tulla tännekään.
Heippa aivoläsöt! - Et silleen vaan
Mulle tulee... kirjoitti:
... isänmaallisuusähky.
Toopet joilla ei ole mitään käsitystä maailmasta kokonaisuutena, jakavat "viisauttaan" ja mielipiteitään suurena totuutena.
Onneksi maailmassa on vielä paikkoja minne mennä ja päästä pakoon näitä peräkammarifennomaaneja.
Eikähän minun ole pakko tulla tännekään.
Heippa aivoläsöt!Noo, ei sinuakaan varmaan olis jos nuo ensiaallonkinmamut ois saaneet -39 tulla loisiin.
- Rajas..
Jos ei olisi raja pitänyt silloin tuskin nyt tätä invaasioo olis täällä Nykyisin .
- Voihan perse
Minkälaisella ajatusmaailmalla teidät on varustettu?
Suomi suomalaisille ja sisäsiittoisuus kunniaan!
Sitähän Lieksa on jo nyt.
Puolet kyläjäksestä kiertää kehää ketjussa rautakangen ympäri, silmät eri tasoilla ja kuola suusta valuen.
Amispellet draivaa pilistä Pielisentiellä kun muuhun ei kyvyt riitä - eikä oikein siihenkään.
Ootte te perkeleet tosi lahjakkaita! Hah-Hah-Haaaa! - Me Demarit
Voihan perse kirjoitti:
Minkälaisella ajatusmaailmalla teidät on varustettu?
Suomi suomalaisille ja sisäsiittoisuus kunniaan!
Sitähän Lieksa on jo nyt.
Puolet kyläjäksestä kiertää kehää ketjussa rautakangen ympäri, silmät eri tasoilla ja kuola suusta valuen.
Amispellet draivaa pilistä Pielisentiellä kun muuhun ei kyvyt riitä - eikä oikein siihenkään.
Ootte te perkeleet tosi lahjakkaita! Hah-Hah-Haaaa!Mukavaa kun ainakin sinä olet samaa mieltä jotta oli rikollista ampua maahan saapuvat rasistisesti 39- 44.
Se oli etnistä puhdistusta ja minä sinä Demareina emme sitä suvaitse.
Nyt olisi aika kutsua itänaapuristamme muutama miljoona lisää, sillä afrkkalaisetkin haluaa niin.
Olkaapas nyt kuuliaisia kuningaskansalaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p535650Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "722741Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181990No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371826Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1591811- 191753
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5151881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191151Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801139Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah64956