Olen ihastunut 50 mieheen, itse olen 30 ... Olen tämän hänelle suoraan kertonut, hän sanoi, että on kiinnostunut minusta, mutta suhde on mahdoton, koska siitä aiheutuisi minulle liikaa hankaluuksia. Kuitenkin hän yhä jatkaa tällaista käytöstä:
- Hän viestittelee ja vastaa viesteihini
- hän chattailee kanssani
- käyttää hymiöitä :)
- katsoo suoraan silmiini, katseet kestävät niin pitkään, että minun on välillä katsottava muualle, kun sydänparkani ei meinaa kestää...
- hän vilkuilee minua
- hän tekee minulle pieniä palveluksia ja auttaa jos tarvitsen apua
- hän kuuntelee ongelmiani ja esittää niihin ratkaisuja
- joskus suuremmassa porukassa hän on kuin ei huomaisikaan, sitten yllätän hänet taas vilkuilemasta
- hän on muutaman kerran halannut minua, halaukset eivät olleet "tavallisia", koska ne kestivät kauan ja hänen kasvonsa koskivat minun kasvoihin
- hän on kehunut ulkonäköäni
- hän tulee juttelemaan usein ja joskus asiat ovat sellaisia mistä minulle ei oikeasti edes tarvitsisi jutella...
- Monta kertaa on käynyt niin, että hän katsoo minua, kun puhuu muille
- joskus hän on kylmä, etäinen...
Tässä siis muutama esimerkki käytöksestä... Ja tämä on minusta hieman omituista, koska hän on sanonut minulle kuitenkin ei... Kysyin häneltä, että kiusaako hän minua... Hän sanoi, että ei koskaan tahallaan kiusaa toista.
Taustalla on myös se, että hän oli esimieheni, vähän aikaa sitten tilanne muuttui ja enää hän ei ole...Lisäksi minä olen suhteessa toiseen, mutta suhteen tilanne on muuttunut ja ero on vireillä...
Hän tietää mitä minä tunnen... Hänen tunteistaan en tiedä, koska hän ei enää suostu vastaamaan minulle, että olisiko meillä mahdollisuuksia vai ei. Hän kyllä osaa sanoa ei:n... Miten tätä nyt sitten pitäisi "tulkita"? Eikö vastaus enää ole ei, mutta ei vielä kylläkään? Annanko vielä hänelle aikaa vai pitäisikö unohtaa koko mies? Mitä te miehet tarkoitatte tuollaisella käytöksellä?
Mitä 50+ mies tarkoittaa tällä käytöksellä?
74
970
Vastaukset
- juu-u 30+
Juu, itse olen aika pahasti ihastunut... Ja jos hän on vain sen perässä, olisin tyytyväinen siihenkin tietoon, koska se antaisi minulle edes jonkin vastauksen. Tällä hetkellä kun en tiedä mitä ajatella asiasta. Haluaisin vain jonkin vastauksen, vaikka sitten sen suoran "ei"-vastauksen, jotta pääsisin jatkamaan eteenpäin. Nyt en saa häntä pois mielestä, koska elättelen toiveita siitä, että hänkin olisi kiinnostunut. Jos hänen kiinnostuksensa päättyy seksiin, sitten se on niin, mutta kunhan nyt pääsisin eroon tästä tietämättömyydestä.
- *
Eihän siihen ole muuta vaihtoehtoa, kuin kokeilu?
Antaa mennä, eipä ole muuta, kuin kuikuilla, mitä sitten olisikaan ollut.
Lienet vain ihastunut oloosi ihasteltuna?
Älä anna sen hullaannuttaa järkeäsi! - heh.heeeh..
* kirjoitti:
Eihän siihen ole muuta vaihtoehtoa, kuin kokeilu?
Antaa mennä, eipä ole muuta, kuin kuikuilla, mitä sitten olisikaan ollut.
Lienet vain ihastunut oloosi ihasteltuna?
Älä anna sen hullaannuttaa järkeäsi!Täytyy kysyä haluaako, samalla voi sanoa ei pienistä hetkistä.
Pahoin pelkään että vain tilapäisjuttu taitaa olla miehellä mielessä, ei sen enempää. Mieti toimiasi siltä pohjalta.
- juupa-juujuu
Ehkä hän on ystävällinen ihminen ja pitää sinusta kuin tyttärestään. Ihastunut ihminen tulkitsee ihastuksensa kohteen teot, eleet ja ilmeet omien mielessään myllertävien tunteiden värittäminä.
En haluaisi olla ikävä, mutta parinkympin ikäero miehen ollessa vanhempi saattaa muodostua ongelmaksi omien seksuaalisten halujesi jyllätessä vielä parin kymmenen vuodenkin kuluttua miehen ollessa jo vanhus. - älä mene halpaan!
Joillakin ihmisillä on tarve kerätä ympärilleen ihailijoita ja ihastuneita egoaan pönkittämään. Toisen osapuolen ihastusta pidetään yllä pienellä flirtillä ja imartelulla, mutta torjutaan heti vähän, kun kohde alkaa odottaa lähempää tuttavuutta. Näin suhde pysyy jännitteisenä. Ihastunut tai rakastunut ihminen näkee kohteensa unelmiensa kautta, eikä sillä ole välttämättä kovinkaan paljon tekemistä todellisuuden kanssa. Kun taika haihtuu, jäljelle ei ehkä jääkään niin paljon, että suhde jatkuisi. Ihanan illuusion luominen itsestään on usein helpompaa kuin arkielämän yhdessäolo, joka tulee lopulta eteen kaikissa suhteissa.
Alkumetreille jämähtäneitä suhteita voi myös helposti pitää samanaikaisesti monta ilman, että käry käy. Joillakin miehillä on tapana vokotella varattuja naisia, jotta suhde pysyisi jännitteisellä tasolla. Taustalla voi olla hylätyksi tulemisen pelkoa, sitoutumisen pelkoa, mutta myös erektiohäiriöitä ja salattua homoseksuaalisuutta.- insomniaako
Juu, älä mene halpaan!!
Sepustelija on mies !!
Sama trolli, samat jutut. - En mene halpaan!
insomniaako kirjoitti:
Juu, älä mene halpaan!!
Sepustelija on mies !!
Sama trolli, samat jutut.Aha! En tunne palstan vedättäjiä! Vähän kyllä epäilin minäkin trolliksi. Ajattelin kuitenkin muistuttaa, ettei kannta ruveta kenenkään pelinappulaksi, oli ikä sitten 30 tai 50.
- juu-u 30+
Kiitos vastauksista!
En nyt tiedä kumpi meistä ihastui "ensin"... Jos tuo mies nyt minuun edes on ihastunut... Mutta vaikka kuinka ihanaa olisikin olla ihastelun kohteena, ei tämä minun tunteeni ole vain sitä. Hänestä en tietenkään osaa sanoa. Hän ei tarvitse egonsa pönkittäjiä... Se on osa sitä mihin hänessä ihastuin, hän on itsevarma ja hyväksyy itsensä sellaisena kuin on.
Se mitä hänestä olen oppinut, hän saattaisi "pelätä" tai arastella suhdetta... Tiedän hänestä sen verran, että hän ei ole aikaisemmin "vikitellyt" töissä ketään... Nämä jutut haistetaan täällä meillä melko hyvin (siksi vähän pelottaa, että jokohan tämä meidänkin välillä oleva "ei mitään" on havaittu). En osaa selittää asiaa paremmin kuin tylsällä lauseella: hän vaikuttaisi olevan ns. kunnon mies :)
Pelinappulaksi en halua päätyä, siksi haluaisinkin jonkinlaisen vastauksen. Mutta sitä on vaikea saada jos toinen ei anna ;) Ainoa mitä häneltä olen vastaukseksi saanut on se, että hän on kiinnostunut... ja että hän ei halua, että lähden hänen elämästään.
Ja seksuaalisuuteen... Tämänhetkiseen tilanteeseen verrattuna jopa halaus päivässä moninkertaistaisi seksuaalisen kanssakäymisen mitä minulla on... Ja halaushan ei yleisesti ole seksuaalinen teko :) Eli osaan kyllä tulla toimeen ilmankin... Se ei ole mun päällimmäinen huoli. Ja mistä sen tietää miten kauan sitä elossa on, joten en nyt ensimmäisenä ala stressaamaan tulevaisuutta. Nykyisyydessäkin on ihan tarpeeksi :)
Tiedän, että noin suuri ikäero tuo omat ongelmansa, mutta kun tätä miestä ei ole saatavissa nuoremmassa paketissa... Ja se mies on se josta olen kiinnostunut... Joten en halua lähteä etsimään, että löytyisikö samanlaista miestä nuoremmista... tai löytyisikö edes sellaista joka mahdollisesti kehittyisi samanlaiseksi... Se olisi väärin jo niitä muita miehiä kohtaan... Tämä tuntuu kaikkine vikoineen ja plussineen juuri sellaiselta, jonka kanssa haluaisin jakaa elämäni ja omat vikani :) - miestennaurattaja
Kunnon miehet ja naiset tykkäävät toisinaan teerenpelistä. Itsekin pelasin vähän yli nelikymppisenä 17 vuotta itseäni nuoremman miehen kanssa peliä, jota en halunnut jatkaa ihastusta ja vetovoimaa pidemmälle. Olin minä itsekin vähän ihastunut, en kai minä muuten olisi ruokkinut hänen ihastustaan. En kuitenkaan halunnut mitään suhdetta. Vähän harmitti katsella, kun hepulla oli joskus tyttöstäväkin. Taas kerran olimme raflassa samaan aikaan, eikä kummallakaan ollut sillä kertaa kaveriporukkaa. Suutelimme intensiivisesti. Piti saada kuittaus, ennenkuin pelistä loppui virta. Heppu yritti kovasti houkutella sänkyynsä, mutten lähtenyt mukaan. Minulle pelistämme jäi ihan hyvä fiilis, kaverista en tiedä.
- juu-u 30+
Niin... Onko se sitten liikaa pyydetty, että sanoisi sitten sen mulle suoraan, kun olen sitä kysynyt?
Ei mulla flirttailua vastaan mitään ole... kunhan ensin pääsisin tästä ihastumisesta yli ja kunhan mulle suoraan sanottaisiin, että suhteen osalta, ei kiitos (ja vedottaisiin johonkin muuhun kuin siihen, että mulle aiheutuu hankaluuksia... niistä sentään saan itse päättää, että mitä hankaluuksia olen valmis vastaanottamaan :) ) Ehkä joskus, jonkin ajan kuluttua, pystyisin itsekin suhtautumaan flirttiin samalla tavalla, mutta kunhan tässä vaiheessa olisi rehellinen ja sanoisi suoraan.
Mutta jos kyseessä on vain flirttailu... on tämä mies raaempi kuin uskoin... Koska hän sanoi suoraan, että ei hän kiusaa ketään tahallaan... Ja kun tietää mun tunteet... ja jos vain flirttailee mun kanssa... silloin hän kiusaa ja leikkii mun tunteilla. :(- vaikeuksia tiedossa
ukko on naimisissa, vaimo toisella paikkakunnalla...........
- juu-u 30+
vaikeuksia tiedossa kirjoitti:
ukko on naimisissa, vaimo toisella paikkakunnalla...........
Ei ole avo- tai avioliitossa. Seurustelukuvioitakaan ei MUN tiedon mukaan ole. Varmahan sen siitä voi olla :)
- äijänävaan
Ei sitä tämmönen yksiavioinen ja ikuisen rakkauden perään kuuluttava, tavallinen ukonköriläs voi tietää kaiken maailman häntäheikkien ajatuksia.
Taitas olla pitemmän päälle paree, että pysyt erossa ja katselet ikäisistäsi miehistä sitä "oikeata". - anna sille kenkää
Ukkomies kärsii klassisesta 50-villityksestä. Menee normimieheltä ohi, kun 60 tulee mittariin.
- tutkimuksissa
Päinvastoin 60 jatkuva nousu samoin naisilla.
- omaikäok
kyllä se on niin, et nuorena ihastu vanhempaan mieheen, mutta nyt vanhana ei ihastu, sillä tietää, että mies on väsynyt ja ei jaksa enää olla skarppina missään
- Olet väärässä!
Vanhetessaan mies voi olla tosi skarppi, varsinkin päivälehtien lukemisessa. Täällä ukko nousee aamulla heti hesarin kopsahtaessa luukusta ja illalla ehtii petiin lukemattomilta töiltään vasta kun olen varmasti jo nukahtanut. Ei taida vipinää syntyä enää makuuhuoneen puolella ellen vaihda nuorempaan.
Olet väärässä! kirjoitti:
Vanhetessaan mies voi olla tosi skarppi, varsinkin päivälehtien lukemisessa. Täällä ukko nousee aamulla heti hesarin kopsahtaessa luukusta ja illalla ehtii petiin lukemattomilta töiltään vasta kun olen varmasti jo nukahtanut. Ei taida vipinää syntyä enää makuuhuoneen puolella ellen vaihda nuorempaan.
Niiiiin, tai sitten mies on vain romantikko ja kaunosielu, joka haikein mielin vilkaisee sinne makuuhuoneessa röhnöttävän otuksen suuntaan, huokaisee syvään tietäessään löytävänsä peilistä toisen samanlaisen, ja syventyy taas työhönsä....
- Rasvattu salami
Olet väärässä! kirjoitti:
Ootkos kokeillut koskaan yllättää miestäsi nousemalla päälle ja pompottamalla rytmikkäästi kun olet hieronut ensin kahvan pystyyn ja ujuttanut herkkutapin rasvattuun reikääsi? :9
Kokeile niin mies voi vielä virotakin.
Mahdottomalta vaikuttaa. Ettei mies vain testailisi omaa viehätysvoimaansa?
- juu-u 30+
En usko... Tai ei ainakaan vaikuta sellaiselta. En sano etteikö hänestäkin ole kiva olla ihasteltu... mutta ei ole sellainen henkilö, joka testailisi viehätysvoimaansa työpiireissä... Se kun yleensä hankaloittaa asioita, jos mene loukkaamaan toista... Sitä paitsi mitä testaamista siinä on, jos olen jo sanonut hänelle, että olen ihastunut/kiinnostunut :)
Luulisi, että jos tarkoituksena on vain saada mut kiinnostumaan, tuo testailu menisi ohi... Tämä nyt on jatkunut jo yli vuoden. Nyt viime aikoina vasta ovat nuo pahimmat esteet (esimies-alainen asetelma ja minun , nyt eroon päättynyt, suhde) poistuneet...
Hän vaikuttaa mieheltä, jonka sanaan voin luottaa... Missään muussa asiassa hän ei ole koskaan pettänyt... Enhän voi varmana tietää, että millainen peluri hän on... Jotenkin en vain usko, että hän sitä olisi... Lisäksi jos hän haluaisi itseään ja egoaan pönkittää, luulisi, että hän jotenkin toisi julkisesti esiin sen, että olen kiinnostunut.
Olen kyllä yrittänyt etsiä seuraa ikäisistänikin... Jotenkin vain kukaan ei ole kolahtanut...millään tavalla.... Yritin tyytyä, mutta eipä sekään onnistunut. Sitten tuli tämä herra ja vei jalat alta. Enpä ole tähän mennessä edes teininä ollut näin ihastunut. Juu, tiedän... lapsellista puhetta :) Mutta näin tilanne meni. Enkä nyt kuvittele, että tällainen tunne jatkuisi ikuisesti... arki tulee vastaan aina... Ja hänessä on sellaisia luonteenpiirteitä, mitkä aiheuttavat ongelmia (jo sen vuoksi, että on asunut pitkään yksin ja tottunut menemään vain omien halujensa mukaan... ilman, että pitäisi toiselta kysyä mielipidettä)... Ja sitten on tuo ikäkysymys... Tuottaa varmasti ongelmia tulevaisuudessa... Mutta silti, kaikki nämä miinukset huomioiden... En silti haluaisi kadottaa häntä. Taas lapsellista :) - Usko Jo
juu-u 30+ kirjoitti:
En usko... Tai ei ainakaan vaikuta sellaiselta. En sano etteikö hänestäkin ole kiva olla ihasteltu... mutta ei ole sellainen henkilö, joka testailisi viehätysvoimaansa työpiireissä... Se kun yleensä hankaloittaa asioita, jos mene loukkaamaan toista... Sitä paitsi mitä testaamista siinä on, jos olen jo sanonut hänelle, että olen ihastunut/kiinnostunut :)
Luulisi, että jos tarkoituksena on vain saada mut kiinnostumaan, tuo testailu menisi ohi... Tämä nyt on jatkunut jo yli vuoden. Nyt viime aikoina vasta ovat nuo pahimmat esteet (esimies-alainen asetelma ja minun , nyt eroon päättynyt, suhde) poistuneet...
Hän vaikuttaa mieheltä, jonka sanaan voin luottaa... Missään muussa asiassa hän ei ole koskaan pettänyt... Enhän voi varmana tietää, että millainen peluri hän on... Jotenkin en vain usko, että hän sitä olisi... Lisäksi jos hän haluaisi itseään ja egoaan pönkittää, luulisi, että hän jotenkin toisi julkisesti esiin sen, että olen kiinnostunut.
Olen kyllä yrittänyt etsiä seuraa ikäisistänikin... Jotenkin vain kukaan ei ole kolahtanut...millään tavalla.... Yritin tyytyä, mutta eipä sekään onnistunut. Sitten tuli tämä herra ja vei jalat alta. Enpä ole tähän mennessä edes teininä ollut näin ihastunut. Juu, tiedän... lapsellista puhetta :) Mutta näin tilanne meni. Enkä nyt kuvittele, että tällainen tunne jatkuisi ikuisesti... arki tulee vastaan aina... Ja hänessä on sellaisia luonteenpiirteitä, mitkä aiheuttavat ongelmia (jo sen vuoksi, että on asunut pitkään yksin ja tottunut menemään vain omien halujensa mukaan... ilman, että pitäisi toiselta kysyä mielipidettä)... Ja sitten on tuo ikäkysymys... Tuottaa varmasti ongelmia tulevaisuudessa... Mutta silti, kaikki nämä miinukset huomioiden... En silti haluaisi kadottaa häntä. Taas lapsellista :)Jospa hän pitää enemmän tosi maskuliinisista miehistä, kasvata se kesälomaparta.
- juu-u 30+
Usko Jo kirjoitti:
Jospa hän pitää enemmän tosi maskuliinisista miehistä, kasvata se kesälomaparta.
Näin naisena on hieman hankalaa tuo parran kasvattaminen... Oli se sitten kesä- tai talviparta :)
- Rakel Ryggsäck
Äijä naruttaa sinua usko pois, minulla on kokemusta tuollaisista tapauksista pitkältä yksityisetsivän taipaleeltani.
Naimisissa se on. Jos tarvitset valokuvia tms. todisteeksi ota yhteyttä toimistoomme, palvelemme huomiota herättämättä ja edullisesti. - Putkivalo
En ole mies, mutta vastaan kuitenkin että yleensä ihmiset tarkoittaa mitä sanoo, ja sulle hän sanoi että "on kiinnostunut minusta, mutta suhde on mahdoton, koska siitä aiheutuisi minulle liikaa hankaluuksia".
Käytöskin on sen mukainen, on selvästi kiinnostunut mutta suhde nuoremman kanssa epäilyttää.
Mitä aiot tehdä asialle? - juu-u 30+
En tiedä... Olen periaatteessa tehnyt voitavani... Enhän voi toista pakottaa suhteeseen... Tuon lauseen hän sanoi minulle silloin, kun oli vielä esimieheni ja itse olin suhteessa. Ymmärrän kyllä, että tuolloin mahdollinen seurustelu olisi aiheuttanut minulle ongelmia ja hankaluuksia... Mutta tällä hetkellä ei enää ole kumpaakaan "estettä".
Mitä voin tehdä? Paitsi olla kärsivällinen ja antaa hänen miettiä asiaa. Ymmärrän hänen kantansa asiaan, siitä nousisi melkoinen häly jos menisimme yhteen. Mutta ihmiset unohtavat asiat, kun tulee seuraava hälistävä asia vastaan. Voin tietenkin vaatia häneltä vastausta, sen kyllä saisin... mutta olisiko se vastaus se, minkä hän haluaisi antaa, mutta ei vielä voi/uskalla.
Tämän ketjun aikana olen taas saanut muutamia halauksia ja mukavia hetkiä... Lisäksi hän sanoi, että ei halua, että lopetan tai lähden pois. Hän on tottunut olemaan yksin, hyppy suhteeseen ja vielä näin "nuoren" kanssa... Se vaatii häneltä aika suurta elämänmuutosta... Sellaisen päätöksen tekeminen ei ole helppoa. Mutta lohduttaudun vielä sillä, että minua ei ole täysin tyrmätty.. Mahdollisuuksia siis on vielä :) (toivossa on välillä mukava elää...) Ja voin vielä haaveilla.
Mitä voisin asialle vielä tehdä? Olisiko sinulla ehdotuksia? - Putkivalo
Voit avoimesti näyttää kaikille että olet hänestä kiinnostunut, niin hänkin tietää että olet tosissas. Ja kun/jos muut alkaa päivitellä asiaa, tokaset miehelle vaan että nyt voitte yhtä hyvin aloittaa... tuota... jotain, kun kaikki jo siitä puhuvat ;)) Tiedä vaikka ihmiset yllättäisivät teidät, ja olisivat teidän puolella.
Tuo suhde-juttu on hankalampi. Jos teillä on erilaiset odotukset, meinaan. Kestäisitkö sä sellaista suhdetta, missä olisi enemmän vapautta ettekä tapais niin usein? Vähän niinkuin lempeä startti mies-paralle :) - juu-u 30+
Mä itse ahdistun siitä, jos mun pitäisi koko ajan olla toisen kanssa. Se oli yksi syy miksi edellinen suhteeni kariutui. Mä lähes vaatisin sitä, että tämä mies menisi kavereidensa kanssa lähes kuten ennenkin... Lähes tulisi siis siitä, että enää ei voisi vikitellä muita naisia :) Muuten saisi käydä ja mennä kuten ennenkin. Tietysti joskus haluaisin mukaan, mutta vasta kun tämä mies kokisi sen mukavaksi. Pakolla ei saa mitään aikaan. Enkä mä halua rajoittaa toisen elämää kuin siinä tietyssä asiassa :) Se, kun hän olisi viikon etelässä poikien kanssa... se olisi minulle täydellinen lepoloma :) Tietenkin olisi kiva käydä hänenkin kanssaan jossain, mutta kuten sanottu... vasta kun se hänestä olisi mukavaa. Jos se ei koskaan ole hänestä mukavaa, silloin ei mitään suhdettakaan muodostuisi.
Mä veikkaan, että mikäli tästä tulisi suhde, mä "rauhoittuisin" :) Eli siis en töissä enää esim. ajoittaisi kahvin hakua siihen aikaan, kun tiedän hänen olevan "liikkeellä" :) Suhteeni loppumisesta on sen verran vähän aikaa (vaikka lopettamista teinkin jo jonkin aikaa), että haluaisinkin aloittaa rauhallisesti. Ei todellakaan mitään "avain ja sormus heti tänne, kiitos"-meininkiä :) Vaan ihan tutustumista ja tapailua. Siinähän sen sitten näkisi, että tulisikokaan tuosta mitään.
Avoimesti näyttää kiinnostus... Musta tuntuu, että jotkut ovat sen jo huomanneetkin... Ainakin eräs kommentoi eilen mulle, että onko sulla jotain tätä miestä kohtaan. Ja tämä kyseinen mies seisoi mun vieressä eli hänkin kuuli sen kysymyksen. Tämä mies on todella pidetty henkilö työyhteisössämme, joten voisin kuvitella, että vain kateelliset naiset voisivat nostaa metelin asiassa.... Mut muuten mulla on sellainen käsitys, että tämä suhde saatettaisiin jopa hyväksyä. Työpaikallamme on muutama henkilö, jotka tietävät, että olen kiinnostunut ja he ainakin vilpittömästi kannustavat ja tukevat minua. Joten toivoisin, että ihmiset yllättäisivät... Kyllä tämä mies yllätti eilen :) Hän halasi minua työporukassa, kun oli lähdössä kotiin. Sen huomasi moni. Eli ilmeisesti hänkään ei enää yritä NIIN paljon piilotella asiaa... Tai sitten tulkitsen halauksen liian suureksi eleeksi :)- Putkivalo
Ainahan niitä kateellisia on, mutta pitäähän jonkun antaa heidänkin elämälleen sisältöä välillä, jotain puheenaihetta ;D
Kuulosta hyvältä :) ja mieskin jo lämpenee... älä kadota Toivoa minnekään, jatka vaan samaan malliin. Veikkaan että ennen kesän loppua olette jo pari :)) Tuu sitten kertomaan miten kävi! Olen vähän perso noille kauniille rakkaustarinoille, niitä ei kuule koskaan liikaa :)
Tsemppiä! Onnea! Vähän kaikkea! - juu-u 30+
Putkivalo kirjoitti:
Ainahan niitä kateellisia on, mutta pitäähän jonkun antaa heidänkin elämälleen sisältöä välillä, jotain puheenaihetta ;D
Kuulosta hyvältä :) ja mieskin jo lämpenee... älä kadota Toivoa minnekään, jatka vaan samaan malliin. Veikkaan että ennen kesän loppua olette jo pari :)) Tuu sitten kertomaan miten kävi! Olen vähän perso noille kauniille rakkaustarinoille, niitä ei kuule koskaan liikaa :)
Tsemppiä! Onnea! Vähän kaikkea!Kiitos :)
Mä toivon, että olet oikeassa. Tämä mies on kyllä vienyt jalat alta... ja vain sillä, että hän on ollut sellainen kuin hän on. Tietenkään niitä huonoja puolia ei tässä vaiheessa edes halua näyttää, mutta jotkut hänen itse nimeämänsä huonot puolet ovat olleet minun silmissäni hyviä puolia :)
Tulen kertomaan sinulle miten kävi... Kyllä tähän jokin ratkaisu tulee jossain vaiheessa. Toivottavasti se mitä toivon. :) Hänen toiveitaan kun en tiedä, niihin en voi siis ottaa kantaa :)
- ..........
älä ota vanhaa miestä vaivoiksesi..
- nainen -51
Samaa mieltä, mitä hittoa sinä sillä teet??
Sinä teet ratkaisuja tunnepahjalta ja mies vaikuttaisi taistelevan tunteiden ja järjen ristiaallokossa. Sinä pystyt omalla toiminnallasi vaikuttamaan tekeekö mies hänen mielestään väärän päätöksen joka perustuu tunteisiin, vai seuraako järjen ääntä.
Tunteet voi monesti perustua vaan itsekkäisiin haluihin, jotka eivät jatku koko elämää. Kuten tuo sinunkin suhde, joka on kariutumassa on ollut ilmeisesti tunnepohjainen.
Voi tuntea kiinnostusta jotakin kohtaan, mutta järki voi sanoa toista ja jos toinen painaa vaan päälle, niin ei aina voi toimia niinkuin järki sanoo, vaan voi joutua tunteiden vietäväksi.
Alkuihmisen vaistoihin perustuvat suhteet kariutuvat, kun innostus on mennyt ohitse ja kiinnostuksen kohde muuttuu.
Edellisestä et ole vielä päässyt eroon ja toista jo havittelet.Lisäksi.
Entäpä jos aloitatte sen suhteen sen työpaikallasi olevan henkilön kanssa ja se menee poskelleen. Mitä sitten. Ehkäpä mies ajattelee mitä siitä seuraisi, jos tietää että olet tyyppiä joka ei kykene solmimaan kestävää suhdetta.
Hölpötät kateellisista naisista. koetko toiset kilpailijoiksi ja onko tuo mies joku saavutus sinulle.
Puhuit myös toisten naisten vikittelemisestä. Millätavoin hän vikittelee, vai koetko hänen ystävällisyytensä toisia naisia kohtaa vikittelyksi?
Omistushalusi paistaa myös läpi. Sinun oma, joka ei voisi osoittaa tunteitaan kuin sinulle. Entäpä jos ne tunteenosoitukset eivät ole vikittelyä, eikä niille haeta sen enempää vastakaikua.- juu-u 30+
Duke.of.America kirjoitti:
Lisäksi.
Entäpä jos aloitatte sen suhteen sen työpaikallasi olevan henkilön kanssa ja se menee poskelleen. Mitä sitten. Ehkäpä mies ajattelee mitä siitä seuraisi, jos tietää että olet tyyppiä joka ei kykene solmimaan kestävää suhdetta.
Hölpötät kateellisista naisista. koetko toiset kilpailijoiksi ja onko tuo mies joku saavutus sinulle.
Puhuit myös toisten naisten vikittelemisestä. Millätavoin hän vikittelee, vai koetko hänen ystävällisyytensä toisia naisia kohtaa vikittelyksi?
Omistushalusi paistaa myös läpi. Sinun oma, joka ei voisi osoittaa tunteitaan kuin sinulle. Entäpä jos ne tunteenosoitukset eivät ole vikittelyä, eikä niille haeta sen enempää vastakaikua.Edellinen suhteeni on jo päättynyt... Ja se perustui minun puoleltani enemmän järkeen kuin tunteeseen. Toki tunsin tätä miestä kohtaan ihastumista ja hän on yhä hyvä ystävä, mutta suhteeseen päädyin enemmän järjen kuin tunteen perusteella... Eli ei se järkikään kaikkea takaa. Ja kestävä suhde... no, itse tunnen, että kykenen kestävään suhteeseen. Ja onneksi sen tietää myös hän.
Kateelliset naiset... Se oli yleistys mitä yleensä käytetään. En koe heitä kilpailijoiksi, miksi kokisin... Jos tämä mies olisi kiinnostunut enemmän toisesta, ei hän koskaan haluaisi minun kanssani olla. Mutta tiedän mitä on seurannut muiden työkavereiden välisistä suhteista... Siellä on ollut kateellista puhetta... Joten tähän peilaan myös sitä, mitä itse joutuisin kokemaan. En ala kilpailemaan toisesta ihmisestä. Tämä toinen ihminen tekee päätöksensä omien tunteiden tai järjen perusteella. Jos hänen järkensä tai tunteensa sanoo niin, että se en ole minä, en minä ala hänestä kilpailemaan, koska hän on jo päätöksensä tehnyt.
Omistushaluni... Minä lähden siitä periaatteesta, että toista ei voi koskaan omistaa. Jos yrität puristaa ja pitää kiinni, toinen lähtee varmasti. En koe, että haluaisin omistaa häntä, mutta haluaisin, että jos hän haluaisi minun kanssani olla, hän ei silloin olisi muiden kanssa. Ja tällä tarkoitan sitä olemista, mitä rakkaussuhde käsittää.
Vikittely... Se oli heitetty huumorilla joukkoon. Eli tarkoitin sitä, että mies saa mennä ja tulla kuten haluaa, kunhan on uskollinen. Mikäli hän tapaa henkilön johon ihastuu/rakastuu, toivon, että minulle siitä sanotaan, koska sitten asian voi selvittää... Joko niin, että suhde päättyy (kuten minulle kävi) tai sitten yritetään vielä. Tiedän, että hänellä on paljon naispuolisia ystäviä ja että hänestä pidetään työpaikallamme. Se ei minua haittaa, koska itselläni taas on paljon miespuolisia ystäviä. Joten ystävällisyyttä en koe vikittelyksi.
Tunteiden osoittaminen muille... Ei kukaan ole kone, toki tunteita osoitetaan muillekin, mutta mitä tunteita..vrt. edellä sanomani. Minulla on itsellä ystäviä joista pidän, joiden kanssa on mukava olla... Mutta ne tunteet mitä osoita kumppanilleni eivät ole samanlaisia, kuin mitä osoitan ystävilleni.
Ehkä en osaa kirjoittaa tarpeeksi selvästi mitä ajattelen tai millainen henkilö olen... Mutta nyt kysyinkin, että mitä tällainen käytös tarkoittaa... en sitä, että millainen minun luonteeni on. :) juu-u 30+ kirjoitti:
Edellinen suhteeni on jo päättynyt... Ja se perustui minun puoleltani enemmän järkeen kuin tunteeseen. Toki tunsin tätä miestä kohtaan ihastumista ja hän on yhä hyvä ystävä, mutta suhteeseen päädyin enemmän järjen kuin tunteen perusteella... Eli ei se järkikään kaikkea takaa. Ja kestävä suhde... no, itse tunnen, että kykenen kestävään suhteeseen. Ja onneksi sen tietää myös hän.
Kateelliset naiset... Se oli yleistys mitä yleensä käytetään. En koe heitä kilpailijoiksi, miksi kokisin... Jos tämä mies olisi kiinnostunut enemmän toisesta, ei hän koskaan haluaisi minun kanssani olla. Mutta tiedän mitä on seurannut muiden työkavereiden välisistä suhteista... Siellä on ollut kateellista puhetta... Joten tähän peilaan myös sitä, mitä itse joutuisin kokemaan. En ala kilpailemaan toisesta ihmisestä. Tämä toinen ihminen tekee päätöksensä omien tunteiden tai järjen perusteella. Jos hänen järkensä tai tunteensa sanoo niin, että se en ole minä, en minä ala hänestä kilpailemaan, koska hän on jo päätöksensä tehnyt.
Omistushaluni... Minä lähden siitä periaatteesta, että toista ei voi koskaan omistaa. Jos yrität puristaa ja pitää kiinni, toinen lähtee varmasti. En koe, että haluaisin omistaa häntä, mutta haluaisin, että jos hän haluaisi minun kanssani olla, hän ei silloin olisi muiden kanssa. Ja tällä tarkoitan sitä olemista, mitä rakkaussuhde käsittää.
Vikittely... Se oli heitetty huumorilla joukkoon. Eli tarkoitin sitä, että mies saa mennä ja tulla kuten haluaa, kunhan on uskollinen. Mikäli hän tapaa henkilön johon ihastuu/rakastuu, toivon, että minulle siitä sanotaan, koska sitten asian voi selvittää... Joko niin, että suhde päättyy (kuten minulle kävi) tai sitten yritetään vielä. Tiedän, että hänellä on paljon naispuolisia ystäviä ja että hänestä pidetään työpaikallamme. Se ei minua haittaa, koska itselläni taas on paljon miespuolisia ystäviä. Joten ystävällisyyttä en koe vikittelyksi.
Tunteiden osoittaminen muille... Ei kukaan ole kone, toki tunteita osoitetaan muillekin, mutta mitä tunteita..vrt. edellä sanomani. Minulla on itsellä ystäviä joista pidän, joiden kanssa on mukava olla... Mutta ne tunteet mitä osoita kumppanilleni eivät ole samanlaisia, kuin mitä osoitan ystävilleni.
Ehkä en osaa kirjoittaa tarpeeksi selvästi mitä ajattelen tai millainen henkilö olen... Mutta nyt kysyinkin, että mitä tällainen käytös tarkoittaa... en sitä, että millainen minun luonteeni on. :)Loppujen lopuksi tilanteesi tulkitseminen, sekä miehen ajatuksien tuklkitseminen täysin ulkopuolisena on pelkää eri vaihtoehtojen heittämisiä.
Se millainen työympäristösi on vaikutta myös moniin asioihin ja siihen miten mies tulkitse tai arvelee toisten suhtautuvan.
meillä ihmisillä kun on usein tapana yrittää ajatella mitä toiset ajattelevat, vaikkei meillä ole siihen tarvittavia välineitä.
Jos ei ole mitään probleemeja esimerkiksi alkoholin kanssa, tai muuten tilanne tuntuu turvalliselta, niin mikä minä olen neuvomaan.
Jotenkin vaikuttaa että haet rohkaisua ajatuksillesi, jotka sinulla jo on olemassa. koska olet epävarma itsestäsi. Sekin on pelkkää arvailua.
Mikään ei näissä ihmissuhdekiemuroissa ole itsestään selvää.
Toivon kuitenkin sydämestäni että tulet onnelliseksi, mitä ikinä tapahtuukin elämässäsi.
Jos itseni sijoittaisin tuohon sinun ongelmaasi ja ajattelisin itseäni sen miehen asemassa, niin olisin ehkä kiinnostunut sinusta, mutta taistelisin sen tilanteen syvenemistä vastaan jostakin syystä joka minua pelottaa. Who knows...Duke.of.America kirjoitti:
Loppujen lopuksi tilanteesi tulkitseminen, sekä miehen ajatuksien tuklkitseminen täysin ulkopuolisena on pelkää eri vaihtoehtojen heittämisiä.
Se millainen työympäristösi on vaikutta myös moniin asioihin ja siihen miten mies tulkitse tai arvelee toisten suhtautuvan.
meillä ihmisillä kun on usein tapana yrittää ajatella mitä toiset ajattelevat, vaikkei meillä ole siihen tarvittavia välineitä.
Jos ei ole mitään probleemeja esimerkiksi alkoholin kanssa, tai muuten tilanne tuntuu turvalliselta, niin mikä minä olen neuvomaan.
Jotenkin vaikuttaa että haet rohkaisua ajatuksillesi, jotka sinulla jo on olemassa. koska olet epävarma itsestäsi. Sekin on pelkkää arvailua.
Mikään ei näissä ihmissuhdekiemuroissa ole itsestään selvää.
Toivon kuitenkin sydämestäni että tulet onnelliseksi, mitä ikinä tapahtuukin elämässäsi.
Jos itseni sijoittaisin tuohon sinun ongelmaasi ja ajattelisin itseäni sen miehen asemassa, niin olisin ehkä kiinnostunut sinusta, mutta taistelisin sen tilanteen syvenemistä vastaan jostakin syystä joka minua pelottaa. Who knows...Pieni selvennys.
Se että asioita eri ihmiset tulkitsevat eri tavalla johtuu siitä että tulkinta perustuu usein omakohtaisiin kokemuksiin tai elettyihin tilanteisiin.
Yleistä miestulkintaa ei ole olemassa, koska eritavoin eletyn elämän pohjalta ne tulkinnat syntyvät.
Sun pitää vaan valita mieleisin tulkinta, niin olet tyytyväinen :)- juu-u 30+
Duke.of.America kirjoitti:
Pieni selvennys.
Se että asioita eri ihmiset tulkitsevat eri tavalla johtuu siitä että tulkinta perustuu usein omakohtaisiin kokemuksiin tai elettyihin tilanteisiin.
Yleistä miestulkintaa ei ole olemassa, koska eritavoin eletyn elämän pohjalta ne tulkinnat syntyvät.
Sun pitää vaan valita mieleisin tulkinta, niin olet tyytyväinen :)Se on totta mitä puhut... Eihän tämän miehen oikeista ajatuksista tiedä kukaan muu kuin hän. Mutta ajattelin, että ehkä paremmin hänen toimiaan ymmärtää mies kuin nainen... :)
Ja totta on myös se, että olen epävarma itsestäni. Tietysti haluaisin tulkita, että mies olisi kiinnostunut minusta... Itse kun ensimmäistä kertaa tunnen tällaisia tunteita toista kohtaan. Mutta se tulkinta, minkä haluaisin tehdä, on kuitenkin tehty ihastuneen ihmisen ajatuksien kautta... Silloin sitä näkee jo pelkässä tervehdyksessä enemmän tarkoitusta kuin siinä oikeasti on (kärjistetysti sanottuna).
Työympäristömme on lähtökohtaisesti aika suvaitseva, suhteita on nähty useampiakin (toiset sitten päättyneet eroon, toiset avioliittoon). Kuten sanoin, tämä mies on sellainen josta pidetään, häntä arvostetaan... Se saattaa olla yksi syy miksi hän "pelkää"... Miten työyhteisössä otettaisiin vastaan se, että hänellä olisi suhde 30 naiseen. En tietenkään pysty omaa asemaani työyhteisössämme arvioimaan (harvemmin ihmiset ovat niin suoria, että tulisivat ketään suoraan päin naamaa haukkumaan)... Mutta minä viihdyn töissä hyvin, itselläni ei ole ketään vastaan mitään... Enkä koe, että kukaan nyt täysin minuakaan inhoaisi. Sen tiedän, että mahdollinen suhde kyllä nostaisi aallokkoa ja kuiskailuja... Mutta luulen, että suurinosa voisi olla jopa onnellisia meidän puolesta (tämä siis taas ihastuneen ajattelua :) ).
Tiedän myös, että oma asemani muuttuisi tuon myötä... En enää olisi henkilö, jolle uskaltaisi kertoa mielipiteitä suoraan, koska on olemassa vaara, että sanoisin ne eteenpäin (mitä en tosin tee). On tietysti muutama henkilö, joiden tiedän tällaisissa tilanteissa nostavan asiasta metelin... Varsinkin kun taustalla on se, että tämä mies on aiemmin ollut minun esimieheni. Tässä kohdassa unohdettaisiin se, että en olisi hänen kauttaan päässyt etenemään urallani (olisin tarvinnut uuden koulutuksen/tutkinnon, jotta se olisi ollut mahdollista) tai saanut edes palkkaani nousemaan (ne päätökset tekee ihan eri henkilöt). Mutta nämä henkilöt saattavat myös vaikeuttaa tilannetta.
Tulkinnasta vielä... Ihmiset peilaavat aina siihen, mitä itse ovat saaneet kokea... Siksi itse en uskalla valita suoraan sitä tulkintaa, että hän olisi minusta kiinnostunut. LIian monta kertaa olen saanut huomata pettyväni. Tällä kertaa olen kuitenkin ottanut enemmän askeleita kuin mitä yleensä tekisin... Hän siis tietää mitä minä hänestä ajattelen. Nykyisin kun en enää kovin helposti oikeita tunteita paljasta. Niillä on taidettu joskus leikkiä vähän liikaa. Jos tällä hetkellä nyt valitsisin sen tulkinnan, että ei hän nyt minua ainakaan täysin inhoa :) Se tuskin on kovin väärä. Tai sitten hän ei ole sellainen henkilö, jonka luulen hänen olevan.
- Teemuna
Anteeksi vain, mutta kirjoituksesi on tyypillistä naaraksen asioiden mutkalle vääntämistä ja pyörittelyä, olettamuksia ja johtopäätösten tekoa asioissa, joissa ne välttämättä eivät ole vielä tarpeen.
Luultavasti mies on senverran fiksu, että antaa sinulle tilaa, eikä tyrkytä itseään liiaksi. Kuuntele itseäsi äläkä monimutkaista, ellei sinulla ole kiire.- juu-u 30+
Mm. tätä hain... Että olenko nyt syyllistynyt tyypilliseen virheeseen eli ylitulkitsemiseen :) Ja siksi kysyin varsinkin teiltä miehiltä, että mitä tällainen käytös voisi tarkoittaa... Jotta en turhaan tulkitsisi tilannetta :)
Minulla ei ole kiire, mutta hieman häiritsee, kun en saa mitään vastausta vaikka suoraan olen kysynyt. - Teemuna
juu-u 30+ kirjoitti:
Mm. tätä hain... Että olenko nyt syyllistynyt tyypilliseen virheeseen eli ylitulkitsemiseen :) Ja siksi kysyin varsinkin teiltä miehiltä, että mitä tällainen käytös voisi tarkoittaa... Jotta en turhaan tulkitsisi tilannetta :)
Minulla ei ole kiire, mutta hieman häiritsee, kun en saa mitään vastausta vaikka suoraan olen kysynyt.Käyttäydy luonnikkaasti ja nauti yhteisistä hetkistänne. Hiljaa hyvä tulee.
Vaatimukset ja tivaamiset saavat vain toisen osapuolen vaistomaisesti ikäänkuin puolustuskannalle. - juu-u 30+
Teemuna kirjoitti:
Käyttäydy luonnikkaasti ja nauti yhteisistä hetkistänne. Hiljaa hyvä tulee.
Vaatimukset ja tivaamiset saavat vain toisen osapuolen vaistomaisesti ikäänkuin puolustuskannalle.Olen samaa mieltä tuosta vaatimuksista... Kuten tuulikkij:llekin totesin, en haluaisi vaatia mitään... Haluan ajatella, että jonkinlaisen vastauksen saisin ilman vaatimuksiakin. Ja onhan tosiaan sekin vastaus, että hän ei tee asian eteen mitään. On tietty raja miten pitkälle minä voin tätä asiaa yksin viedä... Ja se alkaa tulemaan vastaan piakkoin... En siis voi tehdä päätöksiä yksin vaan hänen pitäisi osallistua. Jos hän ei tee mitään, ei hän halua mitään.
Mietin, että miten itse suhtautuisin jos en olisi asiasta varma ja minulta tivattaisiin vastausta... Luultavasti sanoisin sen kuuluisan ei:n :) Siksi haluaisin, että vastaus tulisi ilman vaatimuksia tai tivaamisia, koska silloin se vastaus on se minkä hän oikeasti haluaa antaa eikä se minkä olen vaatimalla saanut.
Jos tällainen tilanne on oikeasti olemassa, sinun on nyt tehtävä reilu aloite ja tarjous eikä vaan veivattava asiaa mielessäsi. Olet kysynyt suoraan. Miten suoraan tarkkaan ottaen? Sano että haluat suhteen ja että muuhun et tyydy. Jos mies ei suostu normaaliin seurusteluun, pane tiukasti piste kaikille muille huomionosoituksille.
Lopeta tulkitseminen. Toimi. Jos myös mies ei silloin ala toimia, hommalla ei ole mitään mahdollisuutta.
Viittaat usein työyhteisöön. Unohda se vähäksi aikaa. Kyse on sinun yksityiselämästäsi. Tuskin ne muut naiset siellä sivu mennen sanoen sen kateellisempia ovat kuin sinäkään. Miksi olisivat?
Kortit pöytään. Ukon on otettava tai jätettävä. Jos jättää, niin jättäköön myös flirttailun ja muun makeilun. Ellette sitten molemmat pidä tästä "kissa ja hiiri"- leikistä ja varsinkin siitä ajatuksesta, että teistä supistaisiin...?
Oletkohan sittenkin vetänyt meitä nenästä? Alkoi tuntua vähän siltä.- mämuistan...
"Oletkohan sittenkin vetänyt meitä nenästä? Alkoi tuntua vähän siltä."
Ei ole ensikerta tuolta herralta, useammallakin palstalla.
- juu-u 30+
En ole vetänyt nenästä. Tämä on hyvinkin totta...
Olen sanonut hänelle, että olen kiinnostunut hänestä ja olen kysynyt, että onko suhteella mahdollisuutta. Tähän hän silloin (viime syksynä) vastasi minulle, että ei, koska se aiheuttaisi minulle hankaluuksia. Tämän jälkeen tilanne jatkui kuitenkin samanlaisena ja kysyin myöhemmin uudelleen (marraskuussa), että onko hänen vastauksena yhä ei. Hän vastasi, että jos nyt vaadin häneltä vastausta, se on yhä ei. Tällä kertaa hän tosin sanoi myös sen, että hän on kiinnostunut minusta. Näistä tilanteista on jo tosiaan jonkin aikaa... tämän jälkeen on tosiaan poistunut tuo esimies-alainen tilanne sekä olen "virallisesti" eronnut (eli siis suhde on päättynyt).
Myöhemminkin olen kysynyt häneltä suhteen mahdollisuutta, mutta nyt hän ei enää sano edes sitä ei:tä. Mutta tässä vaiheessa ovat kuvioihin tulleet halaukset sekä se, että mm. viimeksi viime viikolla hän sanoi minulle (kun kysyin, että haluaako hän, että lopetan ja häivyn hänen elämästään...), että ei halua minun lähtevän. Olen myös kysynyt häneltä, että leikkiikö hän vain tunteillani... Johon vastasi, että ei koskaan tahallaan kiusaa ketään. Ja että ei leiki.
Tiedän olevani heikko siinä suhteessa, että monesti valitettavasti ajattelen mitä muut sanovat (tiedän, että niin ei saisi tehdä)... Tässä tilanteessa ehkä enemmänkin tämän miehen puolesta pohdin asiaa... Minä olen vielä "pentu" työyhteisössämme ja minä pääsisin ehkä "helpommalla"... Mutta hän on arvostettu henkilö ja ehkä vähän pelkään sitä, että hän joutuisi kärsimään tilanteesta. Lisäksi pelkään, että hän ajattelee samoin eli työyhteisön vuoksi ei mitään voisi tulla. Sen vuoksi viittaan melko usein työyhteisöön. Olen myös pohtinut ratkaisuksi sitä, että lähtisin toiseen paikkaan töihin... Mutta pidän tuosta työpaikasta ja työkavereista (muistakin kuin vain hänestä :) mutta tietenkin toisella lailla :) )... Sellaisen kun on löytänyt (työpaikan siis), siitä ei mielellään luopuisi.
En haluaisi vaatia vastausta... Haluaisin, että se tulisi ilman vaatimuksia. Onhan sekin tietynlainen vastaus jos mitään ei tapahdu. Tässä tilanteessa on koko ajan tullut tiiviimpää yhdessäoloa ja selvempää läheisyyttä (huvittavana tapauksena tuli tuossa vähän aikaa sitten se, että jaoimme ruoka-annoksen... eli siis hän söi minun ruuasta ne mistä tiesi etten pidä :) eli ilmeisesti mun valitukset on kuunneltu ja muistettiin) Mutta saattaa olla, että taas ihastuneena ylitulkitsen. :) Tunnen itseni... Minulla on pitkä pinna... Jaksan odottaa... Mutta siinä vaiheessa, kun hermot menee... silloin toimin. Nyt olen vielä vaiheessa, missä toimimalla liian nopeasti, en kokisi toimivani oikein. Lisäksi vielä tietäisin satuttavani itseäni pahasti jos kuulisin sen ei:n... Raukkamaista, ehkä... Mutta en halua vielä pettyä.
Ja tosiaan haluan nyt korostaa, että en huijaa tai vedä teitä nenästä. Aikamoiseen tilanteeseen olen itseni ihan oikeasti saanut. Mutta tämä mies on saanut minut ihastumaan itseensä todella suuresti.Arvaan:
Miehelle riittää pieni teerenpeli kanssasi.
Sinä tahtoisit enemmän.
Nämä 50 miehet nyt ovat vain sellaisia, että he osaavat jo kaikki temput, joilla naisen huomio ja romantiset haaveet saadaan herämään, mutta he eivät enää muista mitä siitä eteenpäin taas pitikään tehdä. Nuoret miehet taas osaavat hyvin tuon jälkimmäisen, mutta eivät ole vielä yhtä taitavia teerenpelissä.- juu-u 30+
PupuPuskasta kirjoitti:
Arvaan:
Miehelle riittää pieni teerenpeli kanssasi.
Sinä tahtoisit enemmän.
Nämä 50 miehet nyt ovat vain sellaisia, että he osaavat jo kaikki temput, joilla naisen huomio ja romantiset haaveet saadaan herämään, mutta he eivät enää muista mitä siitä eteenpäin taas pitikään tehdä. Nuoret miehet taas osaavat hyvin tuon jälkimmäisen, mutta eivät ole vielä yhtä taitavia teerenpelissä.Sen voin kyllä sanoa, että minä tahtoisin enemmän... Voihan se olla, että hänelle riittää pieni teerenpeli... Ja voinet arvata, että toivoisin hänenkin haluavan jotain muuta :)
juu-u 30+ kirjoitti:
Sen voin kyllä sanoa, että minä tahtoisin enemmän... Voihan se olla, että hänelle riittää pieni teerenpeli... Ja voinet arvata, että toivoisin hänenkin haluavan jotain muuta :)
Minulla on esimerkki, mitä 50 mies ehkä haluaa. Esimerkimieheni on reilusti yli viidenkymmenen ja hänellä on takanaan jo kaksi kariutunutta suhdetta itseään parikymmentä vuotta nuorempaan naiseen. Hän kertoi ettei aio enää luopua vapaudestaan, kun yksin saa olla sellainen kuin tahtoo. Naiset ovat aina halunneet muokata hänestä mieleistään, oman haavekuvansa kaltaista eivätkä ole hyväksyneet häntä juuri sellaisena kuin hän on.
- juu-u 31+
PupuPuskasta kirjoitti:
Minulla on esimerkki, mitä 50 mies ehkä haluaa. Esimerkimieheni on reilusti yli viidenkymmenen ja hänellä on takanaan jo kaksi kariutunutta suhdetta itseään parikymmentä vuotta nuorempaan naiseen. Hän kertoi ettei aio enää luopua vapaudestaan, kun yksin saa olla sellainen kuin tahtoo. Naiset ovat aina halunneet muokata hänestä mieleistään, oman haavekuvansa kaltaista eivätkä ole hyväksyneet häntä juuri sellaisena kuin hän on.
Niin, tuo on yleinen ongelma... En osaa sanoa täysin varmana, että miten tässä suhteessa kävisi, koska en voi väittää tuntevani tätä miestä täysin. Mutta tähän mennessä näkemäni ja se mitä olen häntä oppinut tuntemaan... näitä asioita en ainakaan haluaisi muuttaa. Ne piirteet ovat juuri saaneet minut häneen ihastumaan. Mitä muuta luonteesta paljastuu, jää nähtäväksi, mutta tällä hetkellä en haluaisi muuttaa häntä. Lisäksi yksi suurin plussa hänessä on se, että hän on itsenäinen ja haluaa olla yksinkin... Ja pystyy samalla antamaan toiselle sen yksinolon mitä toinen tarvitsee. Ainoa mitä haluaisin tämänhetkisessä tilanteessa muuttaa on se, että silloin tällöin pääsisin mukaan hänen elämäänsä. Enempää en tällä hetkellä edes voisi pyytää.
Minussa itsessäni on niin monia asioita, joita haluaisin itsekin muuttaa, että voin vain kuvitella kuinka paljon muuttamista muut minussa näkevät :) Eli en todellakaan ole oikea ihminen puhumaan siitä, mitä toisen pitäisi itsessään muuttaa.
Kuulostaa varmaan melko "lapselliselta" ajattelulta, mutta kuten sanoin, en tunne tätä miestä vielä niin hyvin, että tietäisin mitä kaikkea hänen elämäänsä tai luonteeseensa kuuluu... Näihin asioihin ei voi edes varautua etukäteen, koska ne "paljastuvat" vasta siinä vaiheessa, kun molemmat uskaltavat olla omia itsejään toistensa seurassa. Mutta ymmärrän täysin mitä tuossa haluat minulle kertoa ja tämä asia on myös käynyt minun mielessäni. juu-u 31+ kirjoitti:
Niin, tuo on yleinen ongelma... En osaa sanoa täysin varmana, että miten tässä suhteessa kävisi, koska en voi väittää tuntevani tätä miestä täysin. Mutta tähän mennessä näkemäni ja se mitä olen häntä oppinut tuntemaan... näitä asioita en ainakaan haluaisi muuttaa. Ne piirteet ovat juuri saaneet minut häneen ihastumaan. Mitä muuta luonteesta paljastuu, jää nähtäväksi, mutta tällä hetkellä en haluaisi muuttaa häntä. Lisäksi yksi suurin plussa hänessä on se, että hän on itsenäinen ja haluaa olla yksinkin... Ja pystyy samalla antamaan toiselle sen yksinolon mitä toinen tarvitsee. Ainoa mitä haluaisin tämänhetkisessä tilanteessa muuttaa on se, että silloin tällöin pääsisin mukaan hänen elämäänsä. Enempää en tällä hetkellä edes voisi pyytää.
Minussa itsessäni on niin monia asioita, joita haluaisin itsekin muuttaa, että voin vain kuvitella kuinka paljon muuttamista muut minussa näkevät :) Eli en todellakaan ole oikea ihminen puhumaan siitä, mitä toisen pitäisi itsessään muuttaa.
Kuulostaa varmaan melko "lapselliselta" ajattelulta, mutta kuten sanoin, en tunne tätä miestä vielä niin hyvin, että tietäisin mitä kaikkea hänen elämäänsä tai luonteeseensa kuuluu... Näihin asioihin ei voi edes varautua etukäteen, koska ne "paljastuvat" vasta siinä vaiheessa, kun molemmat uskaltavat olla omia itsejään toistensa seurassa. Mutta ymmärrän täysin mitä tuossa haluat minulle kertoa ja tämä asia on myös käynyt minun mielessäni.Jotain haluat kuitenkin muuttaa:
Mies haluaa teerenpeliä ja tyytyä siihen. Sinä et. Sehän on jo ensimmäinen asia, mitä olet miehessä muuttamassa.
Pitäisikö sinun joka ilta nukkumaan käydessä ajatella romanttisten unelmien sijaan ja/tai ohessa: "Ei voisi vähempää kiinnostaa... saan paremmankin. Miehiä tässä maailmassa riittää. En ole yhden pyöriteltävissä."
Toisaalta onhan se aika ihkua olla ihastunut johonkuhun, vaikka vastapuoli ei sitten enempää tahtoisikaan. Varmaan oikein odotat aamua että pääsisit taas töihin. Kyllä moni varmaan vaihtaisi kanssasi tuonkin olotilan tarkemmin ajatellen. Moni nimittäin odottaa työpäivän päättymistä ja kotiin pääsyä enemmän kuin työmaalle menoa.- juu-u 30+
PupuPuskasta kirjoitti:
Jotain haluat kuitenkin muuttaa:
Mies haluaa teerenpeliä ja tyytyä siihen. Sinä et. Sehän on jo ensimmäinen asia, mitä olet miehessä muuttamassa.
Pitäisikö sinun joka ilta nukkumaan käydessä ajatella romanttisten unelmien sijaan ja/tai ohessa: "Ei voisi vähempää kiinnostaa... saan paremmankin. Miehiä tässä maailmassa riittää. En ole yhden pyöriteltävissä."
Toisaalta onhan se aika ihkua olla ihastunut johonkuhun, vaikka vastapuoli ei sitten enempää tahtoisikaan. Varmaan oikein odotat aamua että pääsisit taas töihin. Kyllä moni varmaan vaihtaisi kanssasi tuonkin olotilan tarkemmin ajatellen. Moni nimittäin odottaa työpäivän päättymistä ja kotiin pääsyä enemmän kuin työmaalle menoa.Siis tuo onkin se mitä en tiedä... En tiedä mitä mies haluaa.
Jos mies haluaa teerenpeliä, en ole häntä muuttamassa, koska ei toista voi pakottaa suhteeseen. Mikäli hän haluaa enemmän kuin teerenpeliä, en muuta häntä, koska hän itse tekee sen päätöksen suhteesta. Minä en halua pelkkää teerenpeliä, joten siinä vaiheessa jos hän on vain sen perässä, hän voi jatkaa ilman minua ja näin ollen en ole häntä muuttamassa. Teerenpeli tai suhde, sen päätöksen tekee hän omalta osaltaan, siihen en voi vaikuttaa jos en voi asiaan vaikuttaa, en voi sitä muuttaakaan. Itse olen liian ihastunut, että voisin jatkaa teerenpelillä... Valitettavasti, onhan sekin ihan hauskaa jos molemmat ovat siinä mukana ja tietävät miten asiat ovat.
Kieltämättä odotan, että pääsisin töihin. En pelkästään tämän miehen takia, vaikka onkin melko suuri syy siihen. :) juu-u 30+ kirjoitti:
Siis tuo onkin se mitä en tiedä... En tiedä mitä mies haluaa.
Jos mies haluaa teerenpeliä, en ole häntä muuttamassa, koska ei toista voi pakottaa suhteeseen. Mikäli hän haluaa enemmän kuin teerenpeliä, en muuta häntä, koska hän itse tekee sen päätöksen suhteesta. Minä en halua pelkkää teerenpeliä, joten siinä vaiheessa jos hän on vain sen perässä, hän voi jatkaa ilman minua ja näin ollen en ole häntä muuttamassa. Teerenpeli tai suhde, sen päätöksen tekee hän omalta osaltaan, siihen en voi vaikuttaa jos en voi asiaan vaikuttaa, en voi sitä muuttaakaan. Itse olen liian ihastunut, että voisin jatkaa teerenpelillä... Valitettavasti, onhan sekin ihan hauskaa jos molemmat ovat siinä mukana ja tietävät miten asiat ovat.
Kieltämättä odotan, että pääsisin töihin. En pelkästään tämän miehen takia, vaikka onkin melko suuri syy siihen. :)Olet liian ihastunut että voisit jatkaa vain teerenpeliä? Mitkä ovat vaihtoehtosi, kun tekstistäsi saa käsityksen, ettei mies ole alkamassa mihinkään sen enempään kanssasi. Lopetat teerenpelin? Miten? Vaihdat työpaikkaa?
Minä jatkaisin samaan malliin. Menisin iloisena töihin, kun siellä on "hän", mutta teitäisin että jossain voi olla minua varten suopeampikin mies, joka ei vain antaisi ymmärtää, mutta ei ymmärtäisi antaa...- juu-u 30+
PupuPuskasta kirjoitti:
Olet liian ihastunut että voisit jatkaa vain teerenpeliä? Mitkä ovat vaihtoehtosi, kun tekstistäsi saa käsityksen, ettei mies ole alkamassa mihinkään sen enempään kanssasi. Lopetat teerenpelin? Miten? Vaihdat työpaikkaa?
Minä jatkaisin samaan malliin. Menisin iloisena töihin, kun siellä on "hän", mutta teitäisin että jossain voi olla minua varten suopeampikin mies, joka ei vain antaisi ymmärtää, mutta ei ymmärtäisi antaa...Mä en voi ottaa kantaa siihen, että mihin tämä mies on alkamassa tai ei ole alkamassa... Miehen ajatuksia kun en tiedä. Mutta mä olen siinä mielessä liian ihastunut, että en voi "pelkkään" teerenpeliin enää vaihtaa... Mulla olisi takana koko ajan toive jostain muusta ja silloin se ei olisi vain teerenpeliä minun puoleltani. Sitä mikä tilanne on ajan kuluttua, sitä en osaa sanoa, mutta tämän tunteen kääntäminen teerenpeliksi... Se ei minulta ihan heti onnistu.
Teerenpelin lopettaminen... Siis selvennökseksi nyt se, että käsitän teerenpelillä vain flirttailun en muuta. :) Kyllä flirttailun voi lopettaa... Valitettavasti se sitten edellyttäisi minulta hieman välttelyä (ainakin alussa, kunnes saisin tunteeni kuriin) ja tietenkin sitä, että sanon miehelle suoraan, että näin en voi jatkaa. Myös työpaikan vaihtamista olen miettinyt, mutta se ei ole ensimmäinen ratkaisu.
Tällä hetkellä aion vielä ainakin hetken jatkaa näin ja odotan työpäivää ja hänen näkemistään... Ja toivon, että hän lopulta suostuisi kertomaan minulle, että mistä tässä on oikein kyse. Se kyllä hieman häiritsee, että jos kyseessä on hänen puoleltaan vain flirttailu... Silloin hän leikkii tunteillani, koska hän tietää, että minä haluaisin enemmän. juu-u 30+ kirjoitti:
Mä en voi ottaa kantaa siihen, että mihin tämä mies on alkamassa tai ei ole alkamassa... Miehen ajatuksia kun en tiedä. Mutta mä olen siinä mielessä liian ihastunut, että en voi "pelkkään" teerenpeliin enää vaihtaa... Mulla olisi takana koko ajan toive jostain muusta ja silloin se ei olisi vain teerenpeliä minun puoleltani. Sitä mikä tilanne on ajan kuluttua, sitä en osaa sanoa, mutta tämän tunteen kääntäminen teerenpeliksi... Se ei minulta ihan heti onnistu.
Teerenpelin lopettaminen... Siis selvennökseksi nyt se, että käsitän teerenpelillä vain flirttailun en muuta. :) Kyllä flirttailun voi lopettaa... Valitettavasti se sitten edellyttäisi minulta hieman välttelyä (ainakin alussa, kunnes saisin tunteeni kuriin) ja tietenkin sitä, että sanon miehelle suoraan, että näin en voi jatkaa. Myös työpaikan vaihtamista olen miettinyt, mutta se ei ole ensimmäinen ratkaisu.
Tällä hetkellä aion vielä ainakin hetken jatkaa näin ja odotan työpäivää ja hänen näkemistään... Ja toivon, että hän lopulta suostuisi kertomaan minulle, että mistä tässä on oikein kyse. Se kyllä hieman häiritsee, että jos kyseessä on hänen puoleltaan vain flirttailu... Silloin hän leikkii tunteillani, koska hän tietää, että minä haluaisin enemmän.Nauttii ihailustasi, luulen.
PupuPuskasta kirjoitti:
Nauttii ihailustasi, luulen.
Tarkoitan: Tosi ihastunut mies olisi jo tarttunut tilaisuuteen.
- juu-u 30+
PupuPuskasta kirjoitti:
Tarkoitan: Tosi ihastunut mies olisi jo tarttunut tilaisuuteen.
Niin... Pitäisi kai itsekin tuo saada mahtumaan omaankin päähän... Mutta jokin toivo siellä vielä taistelee vastaan. :)
Arvostaisin sitä paljon, että hän tuon sanoisi, kun kysyn suoraan. Eihän se väärin ole jos tykkää olla ihastuksen kohteena, mutta se, että antaa toisen pitää yllä sitä pientä toivoa mitä ei sitten kuitenkaan ole... se on mun mielestä aika raakaa.
Mutta jos nyt menisin nukkumaan, jotta huomenna jaksan nousta aikaisin töihin :) juu-u 30+ kirjoitti:
Niin... Pitäisi kai itsekin tuo saada mahtumaan omaankin päähän... Mutta jokin toivo siellä vielä taistelee vastaan. :)
Arvostaisin sitä paljon, että hän tuon sanoisi, kun kysyn suoraan. Eihän se väärin ole jos tykkää olla ihastuksen kohteena, mutta se, että antaa toisen pitää yllä sitä pientä toivoa mitä ei sitten kuitenkaan ole... se on mun mielestä aika raakaa.
Mutta jos nyt menisin nukkumaan, jotta huomenna jaksan nousta aikaisin töihin :)Hyvää yötä, kauniita unia ja oman kullan kuvia ! :)
- juu-u 30+
PupuPuskasta kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia ja oman kullan kuvia ! :)
Kiitos! Kuin myös sinulle :)
- kawe
30 ja 50 = se tavallinen tarina
Mies haluaa nuoren naisen ja kokemuksen hänen kanssaan, siis sen huuman, joka nyt on *syttynyt, oletko hänen ainoansa ja mikä hän on miehiään, mieti
Aloituksen teksti on naiivi ja siksi tämä kyyninen vastaus, .......anteeksi vaan - juu-u 30+
Ei se mitään :) Siis kyyninen vastaus. Kysyin mielipidettä ja sen sain. :) Eikä tuo mielestäni ole kyyninen... Kuten sanoit, tavallinen tarina. Ja tekstin naiivisuus... olet oikeassa :)
En tiedä onko hänellä muita naisia... En ole asemassa missä voisin sitä kysellä eikä hän ole minulle missään asiassa selityksen velkaa.
Mikä hän on miehiään... Minulla on sellainen mielikuva hänestä, että hän ei ole ns. pelimies... Enkä haluaisi uskoa, että hän vain leikkisi kanssani. Missään vaiheessa hänestä ei ole minulle tullut kuvaa, että hän vain sitä haluaisi... sitähän hän olisi voinut jo yrittää. Lisäksi hän tuntuu minusta luotettavalta ja rehelliseltä henkilöltä. Itse koen, että hän (jo ennen kuin tämä tilanne välillämme alkoi) arvosti minua ja mielipiteitäni. Hän ei ole tietääkseni kohdellut töissä ketään huonosti, hän on kohtelias ja ystävällinen. Tämä on siis hänen työ-minänsä... En tietenkään tiedä, että kuinka paljon hän muuttuu, kun on ystäviensä kanssa... Minua ei tietenkään ole esitelty hänen ystävilleen :) - tässä vaihtoehdot
Jos mies ei naiselta ****** tahdo niin hän on homo, sairastaa jotain sukupuolitautia, pitää naista epämiellyttävänä, tai on johonkin toiseen rakastunut uskollinen harvinaisuus.
- juu-u 30+
Homo... en tiedä :) Luulisin, että ei... tai sitten hänellä on omituinen tapa osoittaa se... Sen mitä tätä miestä tunnen, jos kyseessä olisi tämä syy, hän olisi kyllä jo sanonut, että hän ei ole kiinnostunut.
Sukupuolitauti... No jos silloinkin saa esim. luovuttaa verta, niin ehkä... En tiedä.
En ole kysynyt (voisi mies yllättyä jos yhtäkkiä kesken työpäivän marssisin huoneeseen ja kysyisin :))
Pitää naista epämiellyttävänä... En tiedä, on täysin mahdollista... Mutta silloinkin omituinen tapa osoittaa se... Eikö silloin mieluummin pyrkisi eroon naisesta ja olisi hänen kanssaan mahdollisimman vähän tekemisissä? Eikä hakeutuisi hänen lähelleen... Tai sitten tykkää kiusata itseään :) Mutta en osaa sanoa siihenkään mitään varmaa vastausta...
Toiseen rakastunut uskollinen harvinaisuus... Tämä ehkä osuisi parhaiten kohdalle... En tosin tykkäisi että hän halaisi minua, kun tietää että olen ihastunut... Ja samalla olisi rakastunut toiseen. Ei halaaminen ole kiellettyä :) Mutta itse en haluaisi tulla halatuksi jos mun tunteet ovat mitä ovat ja hänen tunteensa olisivat toiselle. Eli taas... olisi mukava jos suostuisi vastaamaan :) (Miten niin pyörin ympyrää? :) ) - einiin
Olen aika lailla samassa tilanteessaOlemme tavanneet pari kertaa ja rakastelleetkin, tosin hänellä ei ihan loppuun asti onnistunut (=tuli ns. jaloille). Eli onglemana varmaankin vanhenevan miehen ennenaikaiset... Lohduttelin perinteisesti "ei se mitään" ja jatkoimme chattiflirttailuamme. Välimatkaa on aika paljon ja tapaamiset eivät tunnu järjestyvän, esteitä, esteitä ja esteitä. Hän haluaa olla yhteydessä yleensä videochatin kautta. Mutta, mutta. työaikana ja viikonpäivinä. Eli, tiedän että hän on ihastunut ihastumiseen. Hän hekumoi minulla ja fantasioillaan ja kehuu ja "palvoo". Tiedän, että pitäisi lopettaa, mutta taidan itsekin olla niin ihastunut ihailuun etten saa lopetettua...tyhmää ja lapsellista. mutta elämä on loppujen lopuksi aika tylsää ja pienetkin ilot piristävät, eikö?
En usko, että ihastuksesi haluaa mitään muuta, kuin mitä olet tähän mennessä saanut. Meillä tämä nyt on kestänyt puoli vuotta, taustalla vanha suhde vuosien, vuosien takaa. Pientä haikeuttakin on. Olin silloin tosi nuori ja hän jo yli kolmekymmpinen mies.. - Kissa ja kuuma puuro
Sano sille miehelle että haluat tulla kylään hänen kotiinsa. Jos ei päästä, niin selvä tapaus. On varattu. Kaikkein tehokkain keino selvittää onko miehellä vaimo, on mennä sen kotiin. Heti näkee tavaroista että asuuko nainen talossa.
Se kyläily kannattaa tehdä AINA ja heti tutustumisen ALUSSA, ettei haaskaa aikaansa ja energiaansa.- Salainen n.
et löydä mun tavaroita.
- Kissa ja kuuma puuro
Salainen n. kirjoitti:
et löydä mun tavaroita.
No ei kai salaisen naisen tavaroita löydykään, mutta vaimon tavaroita takuuvarmasti. Täytyy olla tosi viitseliäs mies joka jaksaisi piilottaa vaimonsa kaikki tavarat jonnekin varastoon, kun salarakas tulis kylään, ja se vierailu kannattaa tehdä yllärinä. Soittaa puhelimella oven takaa että rakas mä tulin kylään ja soittaa heti ovikelloa. Saattaapi vaimo tulla avaamaan oven;DD
Jos mies haluaa aina tavata vain naisen luona niin ei ole pienintäkään epäilystä etteikö ole parisuhteessa.
- Mikä palsta
tämä on ?
Pitäiskö mennä palstalle 70 "rikkaus ei rakkaus"!
Tai palstalle 30 "lapselleni ystävää"? Hyvä hyväksikäytetty!
Ehdottaisin että ostat sukkanauhaliivit, hutsahtavat silmälasit ja korkkarit. Sukkanauhaliivit kannattaaa ostaa halvinta laatua...revittäväksi päältä siis.
Lisäksi ole entistä nöyrempi pomollesi. Hän on sentään pomosi, "Big Boss". Naisen paikka on keittiössä, hellan äärellä tai pomon kirjoituspöydällä reva avoinna.
Voisit myös alentaa palkkaasi jos kerran saat osan palkastasi "luonnossa".
Toivotan, näine neuvoineni, sinulle hyvää ja antoisaa työsuhdetta!- hyvääkesääsinulle
Hei vaan!
Luin koko viestiketjun ja yllätyin kyllä! Et voi olla noin naivi, että annat kyseisen miehen leikitellä kanssasi, ja uskot johonkin alkavaan suhteeseesn. Se mahdotonta, näin uskon. On kulunut liikaa aikaa! Mies ilmeisesti on aika kiltti perusluonteeltaan, mutta hänessä on kyllä piilonarssismin luonteenpiirteitä, pelkkä halaus sinänsä ei kerro mitään, voi tulkita ystävänhalaukseksi, ehkä näkee sinun kaipau´ksen ja haluaa jollain tavalla lohduttaa. Luulen että ponkittää omaa huonoa itsetuntoaan, joka hänellä varmasti on, se selviää sinulle vasta kun hyppäät sähgyyn hänen kanssaan. Näin minä luulen . Hukkaat aikaasi. Vai oletko itse jotenkin sairas mieleltäsi kun kuvittelet kaikenlaista. Älä usko kaikkia mitä sinulle sanotaan. Anna mihelle joku ikaraja että haluaako sinut vai ei?? Ethän voi enään elää jossain haavemaailmassa, kohta jo työkaveri nauravat selkäsi takana sinulle..
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984842Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371344
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701333En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145