20000e laina

Sylvester.....

Hei!
Tässä lyhyesti.
Tarvitisin lainaa 20000e, tällä pääsisin takaisin jaloilleni. Olen aikanaan raha-asiani sössinyt ja menettänyt luottotietoni. Nyt kuitenkin haluan saada taas elämästäni kiinni ja suunnitelmani olisi tuolla 20000e maksaa kaikki velkani uo:n sekä erään toisen lainan (jota lyhennän koko ajan) pois.
Vakuuksia minulla ei juurikaan ole tarjota.

Jos kuitenkin asia kiinnostaa laitahan spostia [email protected]

23

2505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mantrakallio

      Ja sitten sinulla olisi 20000 erittäin kovakorkoista lainaa, joka pitäisi maksaa pois. Englantilainen sanonta "hypätä paistinpannusta tuleen" kuvaa erinomaisesti tällaisen toimenpiteen järkevyyttä. Tosin en usko että ilman vakuuksia löydät yksityistä lainanantajaa.

      Maksa vain niitä velkojasi vähemmäksi. Kyllä ne joskus loppuvat.

    • Katinkaa2

      Olen samassa jamassa kuin Sylvester. Tarvitsisin myöskin tuon 20t€. Huomattavasti helpompaa olisi maksaa yhtä isoa lainaa kuin kymmentä pientä. Juuri ja juuri ollaan pinnalla ja koko perheen talous kaatumassa :(
      Vakituinen työpaikka on!

    • sylvester....

      Juu siis tuon 20t lainan tarkoitus olisi maksaa velat pois, ja lyhentää yhtä isoa lainaa järkevällä kuukausi erällä sekä järkevällä korolla. Jos esim maksaisin lainaa 500e/kk on se huomattavasti helpompaa kuin maksaa 600e uo:hon ja maksaa yhtä lainan lyhennysträ 300e/kk.

    • tr45

      Olisitte miettineet tuota lainaa ottaessa hölmöt!!

    • sylvester....

      Niinpä..

    • kerubiini

      Miettikääs itse te lainan tarvitsijat, lainaisitteko tuiki tuntemattomalle ihmiselle 20 tonnia? Ihmiselle joka ei tähänkään mennessä ole pystynyt hoitamaan raha-asioitaan vaan on ajautunut totaaliseen perikatoon?
      Luottaisitteko siihen että tämä ihminen yhtäkkiä muuttuu ja maksaakin velkansa vaikka kymmenen edellistä lainaa on jäänyt maksamatta?

    • sylvester....

      No itse olen nuori ihminen, ja rahavaikeuksiin jouduin sinisilmäisyyteni ja exäni takia joka käytti tätä hyväksi.. Ja tässä kohtaa elämää todellakin on halua korjata tilanne. Ja mielestäni kuitenkin jokainen joskus tekee virheitä. Toiset isompia ja toiset pienempiä.. Mutta silti kuitenkin jokainen tarvitsisi toisen mahdollisuuden.
      Itse en halua enää kuulua tähän "luuseri" joukkoon. Haluan korjata tilanteeni ja päästä jaloilleni. Suunnitella tulevaisuutta.

    • kerubiini

      En epäile etteikö kertomasi olisi totta, kurjaa jos näin on. Mutta en usko että tämä palsta tuo ratkaisua talousongelmiin.

      Itse olen nuorempana ollut aika kova kuluttamaan ja jatkuva joustoluotto oli melkeinpä tapissaan vuosia. Tein pätkätöitä ja niillä tuloilla lainan ei tuntunut lyhenevän ollenkaan. Pikku hiljaa pihistelyn ja loputtoman maksamisen jälkeen laina tuli maksettua. En kuuna päivänä ottaisi vippejä tai muuta pikkulainaa. Asuntolainakin on juuri maksettu loppuun. Tulot ei päätä huimaa, mutta tulen toimeen ilman suurempaa pennin venyttämistä.

      Etkö voi sopia lainoihin uusia kuukausieriä? Otat pienimmän lainan jonka maksat ensimmäiseksi mahdollisimman nopeasti pois ja sitten seuraavaksi pienin. Muita maksat niin vähän kuin pystyt. Niin saisit vähennettyä velkojia.
      Tai onko missään lainassa lyhennysvapaata kuukautta?

    • sylvester1.....

      No siis ongelmahan on että pääosin kaikki ovat ulosotossa, tokihan ne sielläkin lyhenevät.. Mutta onhan se aika ahdistavaa. Sitten on yksi laina jota olen sitkeästi vain lyhentänyt ja eläny pienellä. En halunnut sen pääsevän enää uohon, yritystäminulla kyllä siis on päästä takaisin jaloilleni. Ei vain oikei suju esimpoiskelut ja uo yhteen.. Sillä tässä koitan etsin ratkaisua..

    • know it

      sossusta sosiaalinen luotto, saat 13 000€ lainaa 1% korolla!

      • enlainaa

        Aloittaja kuulostaa aivan TS säätiön malliasikkaalta. Ota yhteys siihen ja varaa aikaa kunnan velka euvojalta, joka auttaa sinua hakemuksen kanssa. Tuon 20000 maksaa aika helposti takaisin n kolmessa vuodessa.


    • ...

      Älä viitti pelleillä.

    • Järkimies75

      "Juu siis tuon 20t lainan tarkoitus olisi maksaa velat pois, ja lyhentää yhtä isoa lainaa järkevällä kuukausi erällä sekä järkevällä korolla. Jos esim maksaisin lainaa 500e/kk on se huomattavasti helpompaa kuin maksaa 600e uo:hon ja maksaa yhtä lainan lyhennysträ 300e/kk."

      Jos oikeasti haluat jaloillesi, haluat maksaa tuon 900e vaikka saisitkin yhdistettyä kaikki velkasi. Minulle halua pienentää kk-eriä jotta pystyisit kuluttamaan enemmän NYT on varoittava merkki.

      On ymmärrettävää että haluat pienemmän koron (kukapa ei haluaisi), mutta ikävä kyllä sellaista harvemmin saa ilman vakuuksia ja/tai kunnollista maksukykyä.

    • lainaa20000
    • vlatimiri

      Vladimir76 ilmiannatte nyt pariin otteeseen. Jospa tuo pian häviäisi näiltä palstoilta.

    • Lainaa20.000
    • Martta.H

      mulla tuli perintönä v. 2014 62000e eikä velkaa.pankki tulee kutsuja kuukausittain tapaamisiin ja soittelrvat tarjoamalla eri sioitusjuttuja mutta en luota pankkeihin!!! olenn aina säästäny huomattavia summia kotiin ja tilillä vaan muutamia satasia ja toi perintö. mun neuvo on nykynuorille että eläkää kohtuudella ja niin jää säästöönkin rahaa

    • Hejsansa
    • sdffd

      Kuka mitään lainaa enää ottas...luulis noista oppivan (joskus) jotain.

    • Seksisepp0

      Nuo "yhdistelylainat" nyt on ihan kusetusta. Kaikki jollai 20% korolla ja kulut päälle. Ulosotto tulee paljon halvemmaksi. Mielummin maksaa sitä 20 000€ 3-4v ulos-ottoon, kuin 12v kulutusluottoa satasen pienemmällä erällä.
      Jos tilanne velkojen kanssa on huono, niin uo on yleensä parempi ja halvempi vaihtoehto, kuin tuollainen internetin kallein yhdistämislaina pienellä kk-erällä

    • fdffdfxh

      Miksi te otatte niitä..hanurist

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei tuollaisesta alkuperäisen kaltaisesta ongelmasta pääse eroon uutta lainaa ottamalla. Kyllä se ongelma on ratkottava laskemalla ja laskemalla. Tai toisaalta jos joku lainaa, niin se järjestelyapu on käytettävä ongelman ratkaisuun todistettavasti ja apuvelka on maksettava takaisin apua antavan sanomin ehdoin tai sovituin ehdoin eikä uusia ongelmia saa sopimuksen jälkeen ilmetä!

      Ja ihan turha kuvitella, että asioitten oiettua pöytä on niin puhdas, että kaiken voi alkaa uudelleen alusta. Pöytä voi olla siistitty, mutta perustat on hatarat.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe