Hampurilainen

Annu

Onks kellään kokemusta tosta hampurilaisjutusta, ku pari jätkää ehdotti mulle viikonloppuna sitä. Eli milt se tuntuu ku molempiin reikiin pannaan yhtäaikaa? Sattuuks ja mis asennos ois paras se tehä? Kiinnostusta kyl ois.

14

19030

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiantuntija

      Kyseessä ei tietenkään ole hampurilainen vaan, HOTDOG, eli hodari kahdella nakilla, kiitos.

      • luulin

        että se on sandwich.
        no,ihan sama.
        toisen mulkun liike tuntuu omaan kulliin...


      • luulin kirjoitti:

        että se on sandwich.
        no,ihan sama.
        toisen mulkun liike tuntuu omaan kulliin...

        Toi tunne on ällistyttävä. Itse makaan selälläni. Vaimo mun päällä mun muna pillussa. Sit vieraat miehet painaa sitä peppuun. Vaikka miten laukean niin tunne vieraasta kalusta vaimo pepussa saa minut jäykistymään uudestaan.


    • Kapu_

      Kyllä on ja neuvon mielelläni lisää

      • yx vaa

        siis hot dog on se ku paskotaan tissien väliin sellanen makkara ja pistetään pippeli siihen makkaran päälle ja sit puristetaan tissit yhteen...siinä on hotdog!! =)


      • Eeva
        yx vaa kirjoitti:

        siis hot dog on se ku paskotaan tissien väliin sellanen makkara ja pistetään pippeli siihen makkaran päälle ja sit puristetaan tissit yhteen...siinä on hotdog!! =)

        no, kokemusta omaavana voin sanoa että mun mielestä ihan ok, kunhan ne sun miehet on sellasia joihin voit luottaa.
        Paras asento mun mielestä oli se että istuin peppulla alla makaavan päälle kasvot jalkojen suuntaan. Toinen tuli sitten naimaan pimppaan. Allaoleva mies liikkui toisen tahdissa.Oli aika täysi olo,myönnetään. Ne orgasmitkin oli sitten sen veroista herkkua, hieroin klittaa samalla.
        Toinen vaihtoehto on elokuva asento eli istut päälle pimsuun ja toinen tulee takaa peppuun.
        Muista kuitenkin että sinä ohjaat mitä tehdään ja missä tahdissa.


    • Jussi_03

      eli voileipää kuvailit...

      • asiantuntija

        Se on HODARI, eli siis NAKKISÄMPYLÄ KAHDELLA NAKILLA.


      • sulla
        asiantuntija kirjoitti:

        Se on HODARI, eli siis NAKKISÄMPYLÄ KAHDELLA NAKILLA.

        on hodari!!!
        Ilman nakkia....


    • moi

      Mahtava juttu.
      Kokeile luulen että pidät siitä:)
      Niin tein ainakkin minä, ja nyt olen sitä harrastanut useemmin, mieheni kanssa.
      Mutta se toinen on vain meen yhteinen sauva.
      Wau tuntuu mahtavalta. ja sitten jos joku vielä tosiaan vois helliä sitä klitoo..... niin ihanaa auts.. mähän oon ihan märkänä,,

    • nainen
    • jebulitsi

      päin olet?? Tunnen sut ehkä..laita vaikka koti kaupungin eka kirjain.

    • Anonyymi

      Mä otti hog hot mä lime nakki

    • Anonyymi

      SUOLISEKSI KIINNOSTAA SPEHMAA PAKSAREIKÄÄN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe