Ylipormestari Raimo Ilaskivi puhu asiaa
http://blogit.iltalehti.fi/raimo-ilaskivi/2011/06/04/hiiteen-kynnyskysymykset/
Ilaskiveltä Kataisen toimintaa tukeva kolumni
5
65
Vastaukset
- timosoini1
JUST! JOO!! ÄÄNIÄ KUMPUJEN YÖSTÖ!!!!ILASKIVEN AIKA MENI JO...NYT ON UUDET MIÄHET PUIKOISSA!!! ANTAA KOKOOMUS-PAPAN HORISTA!!! HYVÄ YÖTÄ!!! RAIMO!!!!
- Asiaa toki,
mutta minä en ymmärrä miten tuo kolumni tukee Kataisen toimintaa. Katainenhan on toiminut juuri näin:
"Kynnysten asettaminen on lyhyesti sanoen pyrkimystä vähemmistödiktatuuriin. Ellei enemmistö hyväksy meidän kynnystämme, me emme ole mukana. Siis hallitukseen vähemmistöjen ehdoin. Voi vain kysyä, mitä demokratiaa tämä tällainen oikein on?"
Siis ellei enemmistö hyväksy kokoomuksen kynnystä niin ne eivät ole mukana... - Tasavaltalainen
Onko ne kaivanu jo Ilaskivenkin haudasta tukemaan epätoivoista kako-puoluetta? Vielä kun kaivetaan rkp:n henkinen isä Axel-Olof Freudenthal kaikkine kammottavinen rotuoppeineen esiin Hietaniemen mullista, niin saadaankin taas kokoon aito lahtarihallitus, kakot ja svekot.
- Du behöver
Morsgrisar är vi allihopa
Morsgrisar är vi allihopa, allihopa, allihopa.
Morsgrisar är vi allihopa, allihopa, ja mä.
Ja mä, å du mä, ja mä och du mä
Ställ er i en stor ring och håll varandra i händerna.
Dansa runt med springsteg, motsols. När man kommer
till den tredje raden, pkar man på sig själv
när man sjunger "ja mä", och på någon annan
när man sjunger "du mä".
Leken kan forsättas med farsgrisar, kelgrisar,
lortgrisar, spargrisar osv.
- t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
vieläkö hilasvitku elää,sehä suuttu pentti siimekselle hilasvitku-sketsistä,taitaa olla aika mulkku mies juu,,,,....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944