Eli on vm 2010 focus rs ja autoon pitäisi tehdä koneremontti ja pieniä korjauksia.
Olen juuri muuttanut tampereelle joten en paikallisista liikkeistä tiedä, mutta onko kenelläkään ehdotuksia hyvästä korjaamoista jotka osaavat tehdä fordeille jotakin
Focus Rs Tampere
6
490
Vastaukset
- halpaa hubaa
2010 vuotiseen koneremontti? Kuinka nykyauton saa rikki?
Vai onko ihan kilpailukalustoa? Eiköhän mikä tahansa korjaamo joka tekee koneremppoja selviä tuosta Ford/Volvon koneesta. - ijwifgjigjriejgeio
Saahan nykyautonkin rikki jos ajaa ilman öljyjä ja huudattaa konetta vielä rajoitinta vastaan tarpeeksi kauan. Tuon ikäisestä autosta jos moottoriremontti normaalista käytöstä seuraa niin vaatisin takuuna koneremontin merkkiliikkeessä.
- plojon
Auto ei ole ollut missään arkiajossa, joten siitä johtuen koneremontti pitäisi tehdä. Eli kilpakäytössä ollut ja nyt olen tehnyt autosta taas alkuperäisen ja otan käyttöautoksi. Sen takia ajattelin viedä auton johonkin korjaamolle missä on osaamista ja kokemusta fordeista ja saisivat huoltaa koneen kunnolla ja vaihtaa kuluvia osia.
- tällästätälläkertaa
kun foordista kyse niin ehdottomasti rs huoltoon sarankulmaan.älä edes harkitse automaata.eivät saa kuin sutta, paskaa ja isoja laskuja aikaseksi.rs huoltoa voi suositella lämpimästi.
- plojon
Automaasta en ole oikein hyvää sanaa kuullut, joten se on aikalailla pois laskuista.
Onko sulla tietoo rs huollon hintatasosta ja onko millasta työn jälkee ja pitääkö aiktaulut?- soittele ja kysy
RS-huolto on hinnoiltaa hieman halvempi kuin ns. merkkihuollot.
Eiköhän kannata kysyä vaikka TammerDieselistä tai muista liikkeistä jotka tekevät moottoriremppoja enemmäm kuin pelkät huoltoja tekevät merkkihuoltamot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082