kävis, mut mulla ei oo niitä syvimpiä tunteita sua kohtaan mies!
Olen kuitenkin aika pitkälle tunneihminen, kunhan vaan se oikea joskus kohdalle sattuu. No sattuuhan se siitä olen varma, mutta ikävä kyllä se et ole sinä.
Muuten se
13
403
Vastaukset
- Tukiranka
No johan oli taas selkärangaton viesti, joka aiheuttaa varmasti monille aiheetonta mielipahaa ja epävarmuutta. Jos ei ole edes sen verran sisua, että laittaa tälläiset viestit suoraan asianomaiselle, niin vähimmilläänkin pitäis olla jotkin tunnisteet. Raukkamaista huutelua täällä nimettömänä. Kuka ikinä tuo mies onkin, niin ansaitseekin paremman itselleen!
- Olipa ikävää
sanomaa. Moni pahoittaa turhaan mielensä. Tämä on ikävä palsta.
- Kerrot nyt
mikä kävis? Ja muutakin tunnistetta ja vähän äkkiä.
- VASTINEEKSI
Se että sinä löydät sen mieleisesi, mistä olet varma, ei ole onneksi synoyymi sille, että tuolla miehellä on tuolloin mitään syvempiä tunteita sinua kohtaan ,,,akka.
Sen verran itseä täynnä oleva avaus, että pitäähän sinut pilvilinnastasi alas ampua, puuuuum! Ja tunneihminenkin, salii nauraa. Ai niin,,oman navan ympärillä pörrätessä muiden tunteilla kun ei ollut väliä, eihän.
Asiat voi ilmaista niin monin tavoin. - Minulle?
Kenelle? Minne päin? Jotain?
- voisitko
Tämä oli mulle salettiin, voisitko antaa vinkkiä jos nimeä et suoraan halua.
Autat sillä tiedolla.
- up
upap
- EI KÄY
. . . viekää vaikka tuhkatkin pesästä....
- ??
Onko tämä Sadulta??
- yks nainen
TÄÄ EI OLLU SIT MULTA!!!
Hahaa, pääsinpäs kerrankin sanomaan :D - APsijainen
Meni eräälle tummalle miehelle pks
- Adsghuik
Minkä ikäiselle miehelle?Pakko kysyä ettei kuvittele liikoja.
- AP sijainen
Adsghuik kirjoitti:
Minkä ikäiselle miehelle?Pakko kysyä ettei kuvittele liikoja.
35-45 haarukka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575875Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "773233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella232400No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402095- 192008
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61619Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83122281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201206Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811075