ja uskoin sua. Oon ihan huonona tän asian kans, mutta yritän nyt unohtaa. Sullahan on jo se joku siellä. En tiiä mitä olen luullut, mutta en nyt ihan idiootiksikaan halua ruveta. En tiiä sun elämästä mitään.
Tietäisitpä paljonko se viime viikkonen tempaus vaati itsensä kokoamista. Olin itsekin positiivisesti yllättynyt että pystyin ja ihan selvinpäin.
En tajua enää mitään, lopetetaan tää leikki nyt. Mulla on vaan paha mieli koko ajan nykyään. Käsitin kaiken väärin ja vi***taa olla taas se tyhmä.
Mulla on ihmisiä joiden elämästä olen vastuussa, kai sen ymmärrät? Olen ollut ihan pilvissä muutaman kuukauden, mutta totuus pudotti nyt alas ja lujaa. Tää alkaa heijastumaan jo muihinkin ihmissuhteisiin. Toivoin, mutta on aika päästää irti. Pelottaa tulevat kohtaamiset, mutta minkäs teet. Ihan oikeesti luulin että olit tosissasi, mutta kai nyt edes jotenkin sen nyt olisit näyttänyt jo näiden päivien aikana. Tai ehkä sulla on muita kiireitä jonkun toisen kanssa. Moi.
Kerroit että haluat?
6
171
Vastaukset
- lopussa-76
Ja naiselle meni, kun te v***u kohta sitäkin tietoa ruinaatte.
- ......
onko -76 syntymävuosi?
- .
on.
- mäkin kerroin erääll
e miehelle mutta siitä hommasta ei sitten tullutkaan mitään joten ei ole ainakaan mulle, eikä hän ollut selvinpäinkään jotenka se siitä. parempi varmaan unohtaa koko mies, vaikkakaan se ei taida olla mahdollista
mulla kun sitä ihan saat.... ikävä ja se ei vain sitä ymmärrä
eikä varmaan haluakkaan ymmärtää - *****
Mikä oli se viime viikkoinen tempaus? Pyysitkö häntä treffeille, jos näin tapasitteko?
- Ei ole viisasta
selvittää asioita täällä, mikään täällä ei ole viisasta. Puhu asioista niiden kanssa, joita se koskee... ethän keskustele täällä niidenkään kanssa, joista olet vastuussa - toivottavasti. Täällä ei olla vastuussa mistään eikä kenellekään.
Eräs ihminen, jonka luulen jotenkin tuntevani, yritti myös jotakin hiljattain... mutta valitsi jälleen tavan, joka ei tuonut mitään muutosta niihin ongelmiin, joita tähänkin asti on ollut. Voisit miettiä oman toimintasi perillemenoa sen toisen ihmisen näkökulmasta. Se tuntuu olevan kovin puutteellista näillä palstoilla ja muutenkin.
Sinua ei ehkä ole ymmärretty. Minäkään en ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251