vaan sinua rokeampi tai sitten enemmän tosissaan ja tunteet suurempia tai mistä on kyse, mutta mun valinta on hän joka myös nyt näyttää nämä tunteensa minulle. (eikä muuten oo mikään peluri).
Tai saapa nähä mitä tulevaisuus tuo tullessaan miten tässä käy, mutta nämä palstat saa nyt jäädä. mutta siis suosittelisin piakkoin toimiaan jos vielä kiinnostaa tai liekö koskaan kiinnostanutkaan.
Liekö sitten toinen
20
427
Vastaukset
- laita!
kaupunki?
- Kaupunki on
K- niinkuin... loppu jää salaisuudeksi
- ota selvää
Ketä sä etsti ja mistä kaupungista?
Mitäpä jos kuitenkin ottaisit yhteyttä häneen ja juttelisitte? Tämä toinen ketä täältä kaipaat taitaa kuitenkin olla sinulle se suurempi kiinnostus kun tänne kirjoitat. Ei ole mitään järkeä ottaa korviketta jos haluat oikeasti sitä toista. Miksi et pistä tätä ihmistä selkä seinää vasten ja kysy suoraan kasvotusten?
Saat varmasti vastauksen kysymykseesi eikä tarvitse enää arvuutella.- valitettavasti
En mä voi enää. Yritin aikoinaan kaiken minkä suinkin kykenin.
- hyvä hienoa bravoo
Varmasti hän muutenkin tärkeämpi kuin vain rohkeampi.
Selvästikin kuuntelit hänen asiansa. Se kertoo jo paljon. Hienoa onnea teille.
Jos olet aarteen löytänyt ja valinnut, mitä täällä vielä haikailet. Täällä ikävöidään ja ollaan surullisia ja tunteillaan ja järkeillään. Ota hänet ja ole onnellinen.- kiitti kuitenki
Niin, kuuntelin hänen asiansa kun sinuahan ei kiinnostanut edes puhua niin miten oisin voinut kuunnellakaan.
mutta jos olisi tärkeämpi niin tuskin täälä vielä olisin. - hyvä hienoa bravoo
kiitti kuitenki kirjoitti:
Niin, kuuntelin hänen asiansa kun sinuahan ei kiinnostanut edes puhua niin miten oisin voinut kuunnellakaan.
mutta jos olisi tärkeämpi niin tuskin täälä vielä olisin.Et ole tarkoittamani henkilö. Hän ei koskaan halunnut kuunnella.
Kyllä ihminen kuuntelee ihmistä, jota rakastaa, häntä rakastat kun kuuntelit ja sallit tunteita näyttää.
Onnea teille. Ei muuta. - Kiitos..
hyvä hienoa bravoo kirjoitti:
Et ole tarkoittamani henkilö. Hän ei koskaan halunnut kuunnella.
Kyllä ihminen kuuntelee ihmistä, jota rakastaa, häntä rakastat kun kuuntelit ja sallit tunteita näyttää.
Onnea teille. Ei muuta.Sitähän minäkin. Ilmeisesti teen siis oikean valinnan jos päätän näin. Hän kun ei kuunnellut minua.
- hyvä hienoa bravoo
Kiitos.. kirjoitti:
Sitähän minäkin. Ilmeisesti teen siis oikean valinnan jos päätän näin. Hän kun ei kuunnellut minua.
Teet oikean valinnan. Häntä kuuntelit. Onnea teille.
- odotan huomista
Hyvin sanottu.
Tämä oli viimeinen yritys ymmärtää mistä on kyse.
Tästedes keskityn todelliseen elämään ja ajattelen,
että mitään muuta ei koskaan ollutkaan.
Mielikuvitus teki tepposet, mut ei se mitään.
Huomenna alkaa todellinen elämä; se ainoa millä
koskaan oli mitään merkitystä. - n>>m
sinäkö etsit rohkeaa ,eikö sinun tarvitse tuntea ollevasi rohkea
- ja nyt harmittaa
mä ylitin itseni siihen nähden kuinka ujo mä oon. en olis koskaan uskonut edes pystyväni siihen.
- Tuo pikemminkin
Kertoo omien "tunteidesi" tasosta. Et sä tarvitse jotain tiettyä, sä tarvitset vaan jonkun.
- En sanoisi noin
Joskushan se jaksaminen ja odottelu loppuu jos toinen ei koskaan osoita mitään, puhu mitään, kerro mitään.
Itse samassa tilanteessa olleena tiedän tarkalleen mitä ap tarkoittaa. - Niin väärin.
en olis vielä täälä, enkä olis ollu täällä kahta vuotta päivittäin tosiaankaan jos näin olis. olisin saanu jo aika päiviä sitten sen "jonkun"
- jaksaminen vaa loppu
Kiitos tuesta. Juuri näin, edes joku ymmärtää :)
- Älä ota korviketta!
Tai ainakin, kerro korvikkeelle hänen olevan korvike, niin voitte sitten yhdessä jännittää, jos se ihkulissu ottaiskin vielä yhteyttä.
- game over
Oikeasti suhde kuolee jo siihen ja sen takia, ettei ole oikealla pohjalla...
- en ottaiskaa koskaa
no ei kyllä mistäään lissuista oo nyt kyse ja ei hän mulle mikään korvike edes olis. sen verran jo vihastuttaa tää toinen, että melkein tasoissa olen tunteineni näiden kahden suhteen. sillä sanoinkin, että jos nyt ottais yhteyttä niin pitäs vähän miettiä tätä hommaa, kun mun tunteet on vähän hiipuneet. vielä vähän aikaa sitten ei olis tarvinnu miettiä yhtään, olisin ollut ihan innossaan.
sitäpaitsi mä oon jo ihan sekasin tän asian takia, en ymmärrä enää mitään, enkä jaksa enää mitään. - äok
en ottaiskaa koskaa kirjoitti:
no ei kyllä mistäään lissuista oo nyt kyse ja ei hän mulle mikään korvike edes olis. sen verran jo vihastuttaa tää toinen, että melkein tasoissa olen tunteineni näiden kahden suhteen. sillä sanoinkin, että jos nyt ottais yhteyttä niin pitäs vähän miettiä tätä hommaa, kun mun tunteet on vähän hiipuneet. vielä vähän aikaa sitten ei olis tarvinnu miettiä yhtään, olisin ollut ihan innossaan.
sitäpaitsi mä oon jo ihan sekasin tän asian takia, en ymmärrä enää mitään, enkä jaksa enää mitään.Monien ihmisten juttuja seuratessa huomaa usein, että se rakkain saattaa todella suututtaa ja tehdä törkeämmin kuin kukaan muu... mutta, sitten kun se todella lähestyy yhden askeleen verran, ystävällisesti tai ihan miten vaan - *NAKS* se ohittaa kaikki muut yhdessä hetkessä taas. Lissut tai lasset. On se semmoista, on se semmoista...
Toivottavasti joku päivä näet tilanteesi selkeämmin, oli ratkaisu mitä tahansa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595940Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "793369Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242581No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402145- 202095
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61649Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83124281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201226Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811085