En usko, että minkään laillisesti ja pitkällä tähtäimellä toimivan firman yritysjohto käskisi työntekijäänsä olemaan suorittamatta yhtiön vastaanottamaa työ- tai toimitustilausta tai suorittaa se puutteellisesti.
Itse etsisin vikaa henkilökunnasta ja työjohdosta.
1960 luvun lopulla Helsingissä Haagassa sijaitseva Volkkarihuolto "unohti" vaihtaa ystäväni autoon öljyt. Kaveri huomasi sen jo parkkipaikalla autoa hakiessaan, koska tapansa mukaan tarkasti aina oljyt ja nesteet ennen ajoon lähtöään.
Maksettu lasku kourassa kävelimme takaisin liikkeeseen sisään ja asia hoidettiin korrektisti kuntoon. Työnjohtaja kutui mekaanikon paikalle, ja asia selvisi: Mekaanikolta unohtui..................
Lasku mitätöitiin ja autolle tarjottiin maksuton täydellinen huolto, johon ystäväni tyytyi. Kaveri sai autonsa seuraavana iltana.
Itse olen sitä mieltä, että kukaan ei oikeastaanvoi valvoa huolto-ja korjaustöiden laatua ja mikä milloinkin on tarpeellista. Työnvastaanottajanhan se tulisi työ kaiketi myös valvoa, mutta kyllä työntekijöiden asenteella ja osaamisellakin on suuri merkitys.
Asiat yleensä selviävät puhumalla vastuuhenkilöiden kanssa. Huutaminen tuskin edistää asian ratkaisussa.
Yritysten "kusetus ja valohoito"
ukkelikakkeli
1
140
Vastaukset
- 5-18
Kaupan kassat ovat töykeitä ja puhumattomia vaikka niitä kuinka ohjeistettaisiin kohtelemaan asiakkaita korrektisti.
Ravintoloiden henkilökunta ei palvele asiakkaitaan vaan tuo ruuan kylmänä, ja ruuan laatu usein epäilyttää.
Miksi emme saa kunnon palvelua, siksikö, että liksat on snadeja vai siksikö että duuni vaan hatuttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760